Dr.Clinic Collagen Intense Serum

 Herkese selam =)

Bugün blog konuğum bir  dermokozmetik ürün skalasına sahip bir Türk markası olan

DR. Clinic Collagen Intense Serum.




Dr. Clinic yeni tanıştığım bir marka ,ürünlerini bir süredir deniyorum.

İlk olarak serumunu yazmak istedim size=)

Vegan Hyaluronik Asit ve Kolajen birleşiminden oluşan serum hem cildi nemlendirmeyi hem de sıkılaştırmayı vaad ediyor.


Biliyorsunuz ki son dönemde popüler olan aktif iki içerik Hyaluronik Asit ve Kolajen.

Bu serumda ikisi bir araya gelmiş,adeta kombo etki =) 

Ben temizlenmiş cildime  geceleri birkaç damla uyguluyor ve emilmesini bekliyorum.


Serum karma cildimde hızlıca emiliyor ve ağırlık hissi vermiyor.Bütün cilt tiplerinin kullanımına uygun bir serum.

Benim karma cildimde nemlendirmesi oldukça yeterli oldu.Herhangi bir alerjik reaksiyon ya da sivilcelenme söz konusu olmadı.

Uyguladıktan sonra yapışkan his bırakmıyor olması da çok hoşuma gitti.

Üürün 30 ml boyutunda ve az bir miktarı bile yeterli oluyor.

Üzerine eğer isterseniz nemlendirici uygulayabilirsiniz,ben serinini nemlendiricisini üzerine uygulayarak rutinime dahil ettim.


Eğer bu tarzda bir serum arayışı içinde iseniz,kesinlikle göz atabileceğiniz bir ürün.

Cildimdeki etkisini sevdiğimi söyleyebilirim.Diğer Dr. Clinic  ürünlerinin yazısı için ise beklemede kalın =)

Kendi sitesinden satın alabileceğiniz gibi şuradan tıktık =)  

Trendyolda da satışı mevcut .


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.

Seda

xoxo

 Daha çok iletişimde kalalım isterseniz ;

Sosyal Medya'da Ben ;

*Objektif yorumlarımı içerir.

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP