Sebamed Hassas Yüz Temizleme Jeli (Karma-Yağlı Cilt)

Herkese merhaba=)



Evde vakit geçirdiğim süreçte ben cilt bakımıma da özen göstermeye devam ediyor,bol su içiyor,ev imkanları dahilinde spor yapmaya devam ediyorum.

Son zamanlarda çok sevdiğim bir yüz yıkama jelinden bahsedeceğim size=)


Yağlı ve Karma ciltlerin kullanımına uygun,gözenekleri derinlemesine temizlemeyi ve cildin yağ dengesini kontrol altına almayı vaad  eden bir ürün.





Benim cildim sivilcelenmeye meyilli karma ,  karma-yağlı cilt tipine uygun Sebamed Hassas Yüz Temizleme Jelini  aylardır kullanıyorum.

  • 150 ml boyutunda ve uzun süre kullanım sağlıyor.


  • Ürün özellikleri ise şu şekilde;
Cildin doğal koruyucu tabakasının doğal bariyer işlevini destekler ve korur.
Sağlıklı cildin 5.5'lik pH değerine sahiptir.
%100 sabunsuz ve alkalisiz.
Yumuşak etkin yıkama kompleksi.
Gözeneklere kadar etkili temizlik sağlar.
Cildinize karşı naziktir.
Fazla sebum temizlenir.
Gözeneklerin tıkanmasını önler.
Provitamin B5 hidrasyon dengesini destekler.
Tazeleyici ve ferahlatıcı.
Yüksek cilt toleransı.
Sabun olmadığı için cildimi germeden ve kurutmadan temizlemesini çok seviyorum.

Az miktarda ürünü cildime bazen elimle,bazen cilt temizleme cihazımla bazen de cilt yıkama fırçamla uyguluyor ve duruluyorum.

Derinlemesine sebum temizliği sağlaması,sivilceye meyilli cildim için oldukça büyük bir artı,ürünü kullanamaya başladığımdan bu yana hiç sivilcelenme problemi yaşamadım.
İçeriğinde çok sevdiğim Hammamelis Virginiana (Cadı Fındığı) da bulunmakta .



Gündüz ya da gece cilt temizliğinde rahatlıkla kullanabileceğiniz bir yüz yıkama jeli,karma yağlı ciltler eminim seveceksiniz=)


Sebamed ürünlerini ,eczanelerde,büyük kozmetik market zincirlerinde bulabilirsiniz.
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo


Sosyal Medya'da Ben ;


Yorumlar

  1. Sivilcelenme sorunu bende yaşıyorum. Bu jeli kullanmadım ama bir dahaki alışverişte bakarım.

    YanıtlaSil
  2. this product looks so good!
    best human hair wigs luxhairshop
    great post!thank you for your share!

    YanıtlaSil
  3. Thanks for share this! May I will try later

    prosphairshop human hair wig

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. you should try as soon as possible;) thank you ❤️

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP