Incia Kaş ve Kirpik Güçlendirici Serum

Herkese selam.
Bugün konuğum oldukça etkili bir kaş kirpik serumu olan  Incia Kaş Kirpik Güçlendirici Serum.



Aslında kendisi ile tanışıklığımız yıllar öncesinden geliyor.
3 şişe kadar kullanmıştım ,bloga bu kadar geç döndüğüm ve yeni yazdığım için üzgünüm:(


Incia %100 Doğal Kaş ve Kirpik Güçlendirici Serum,Bio Arge Laboratuvarlarında Soğuk Sıkım Teknolojisi ile ısıl işlem görmeden elde edilen yağlardan üretiliyor.





İçerisindeki yağlar nelermiş bakalım:)

Hint Yağı
Argan Yağı
Tatlı Badem Yağı
Susam Yağı
Kayısı Çekirdeği Yağı
E Vitamini



En sevdiğim yanı sentetik yağ,silikon,sentetik emülgatör,paraben ve diğer sentetik koruyucular içermemesi.%100 doğal güvenle kaş kirpiklerde kullanabilirsiniz.
Görselde gördüğünüz gibi damlalıklı bir şişesi var.
Ben hem kirpik hem kaşta kullandım ürünü.Bir dönem (2018 Martı ya da Nisanı diye hatırlıyorum)kaşlarım inanılmaz dökülmüş hatta bir kısmında boşluklar oluşmaya başlamıştı.
Eczanede görünce alıp denemek istedim ve ciddi anlamda kaşlarımı besleyip toparladı.

Yıl oldu 2020 yine elime geçti ve çok mutlu oldum =)

Günde iki kez uygulanması yeterli oluyor.

Bu tarz ürünleri düzenli kullanmazsanız verim alamazsınız.
Bir çiçeği düzenli sulamadığınızı düşünün,bir yere kadar direnir ama sonunda yeterli beslemediğiniz için ölür.

4 hafta düzenli kullandığınızda farkı anlamaya başlıyor ve gözle görülür etkiyi görüyorsunuz.

Kullanan her 10 kişiden 9 u ürüne tam not veriyor.

Kaşlarda ve kirpiklerde gürleşme,kalınlaşma, özellikle kirpiklerde uzatma etkisi muazzam=)
Gözle temas etmemesi gerekiyor.
Ben uygulama yaparken eyeliner fırçası ile çok rahat ediyorum (Her kullanım sonrası  fırçayı yıkıyorum ve dezenfekte ediyorum)
Kulak çubuğu ile de uygulama yapabilirsiniz ama ürün israfı oluyor pamuk ürünü emiyor =)

Düzenli kullanmayı ihmal etmeyin =)

Eğer blogumda görüp de ürünü satın alır ve kullanırsanız ,geri dönüş mailinizi bekliyorum :=)

İncia ürünlerini eczanelerde bulabilirsiniz,ama tabi mevcut durumda gerekmedikçe pek dışarı çıkamıyoruz,güvenilir online bir siteden almak isterseniz iç rahatlığı ile evdeeczane.com dan tıktık dan satın alabilirsiniz.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle ve #evdekal ın :)
Seda
xoxo
Sosyal Medya'da Ben ;



Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP