Garnier Hyaluronik Aloe Jel Günlük Nemlendirici Jel


Herkese selam.

Bugünkü blog konuğum çok çok sevdiğim bir nemlendirici.

Garnier Hyaluronik Aloe Jel  Günlük Nemlendirici Jel 






Son dönemle gerek Instagramda gerek bloglarda sıkılıkla gördüğünüz ve %96 doğal kaynaklı içeriklerden oluşan jel yapıdaki nemlendirici 50 ml boyutunda.




#evdekal dığımız şu dönemde cilt bakımımızı ihmal etmiyoruz değil mi?:)

Nemlendirici Jelin içeriğinde Aloe Vera ve Hyaluronik Asit var,önce biraz bu içeriklere değinmek istiyorum.

Aloe Vera hepinizin bildiği üzere aşık olduğum bir bitki.Gerek onarıcı gerekse nem verme özelliği nedeniyle bakım rutinimde  daimi olarak kullandığım doğrudur=)








Üst görselde evde büyüttüğüm bebeğimin kollarından bir kesit görebilirsiniz:D
Hyaluronik Asit son dönemde  oldukça popüler, kendi ağırlığının  1000 katına kadar su molekülü tutabiliyor ve nemi cildinize hapsediyor.

Ürün uygulanır uygulanmaz cildiniz tarafından hemen emiliyor,asla yağlı yapış yapış bir his bırakmıyor ve ben buna bayıldım.

Bu jel nemlendirici olayını çok sevdim ben ya =)




Bir diğer sevdiğim yanı ise sivilceye meyilli cildime sivilce yapmamış olması.
Ciltte sağladığı ferahlama hissi de gerçekten çok güzel,hoş bir kokusu var ,karma cildimin nem ihtiyacını yeterli miktarda sağladığını düşünüyorum.
Yazın makyaj altına mükemmel bir baz olacağını da söylemeden geçmeyeyim.

Ek olarak içeriğinde saflaştırılmış su,soya,mısır özü ,şeker parçaları,mısır koçanı,üzüm,soya fermantasyonu ve hindistan cevizi bulunuyor.






Yapısını görselde rahatlıkla görebilirsiniz.Tüm cilt tipleri rahatlıkla kullanabilir.
Gündüz-gece yada cildinizin ihtiyaç duyduğu her an rahatlıkla  kullanabilirsiniz.
Fiyat performans üzerinden kendisine puanım
5 üzerinden 5. =)



Bir de hatırlatma yapıp yazıyı sonlandırayım.

Türkiyenin tarafsız yorum rehberi 5.puantiye.com da yüzlerce ürünle ilgili tarafsız yorumları okuyabilirsiniz.Benim de aralarında bulunduğum tıktık  yorumcular arasına katılmak için üye olmanız ve profilinizi eksiksiz doldurmanız yeterli.
Bir sonraki posta kadar sevgiyle ve #evdekal ın .
Seda
xoxo
Lütfen #evdekalTürkiye

Sosyal Medya'da Ben ;




Ürün 5.puantiye.com tarafından denemem için gönderilmiş olup ,objektif yorumlarımı içermektedir.



Yorumlar

  1. Wauwwwww oldukça merak ettim bu kremi aloe vera da var hem 😍
    Sevgiler
    Makyajlikareler

    YanıtlaSil
  2. Bunun yapısını ve yapış yapış olmamasını çok sevdim fakat beklediğim nem etkisini karşılamadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her cildin nem ihtiyacı farklı olunca olabiliyor böyle şeyler =))

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP