#ojecanavarımutfakta - Kerevizli Sebze Çorbası


Selam kızlar..

Malumunuz son günler hepimiz için oldukça zor geçiyor:(


Dünya ve ülke olarak oldukça zor günler geçiriyoruz ve endişemiz çok fazla.

COVID19 salgını sebebiyle hepimiz evde kendimizi  ve sevdiklerimizi korumaya aldık.
Bu süreçte ben sakin kalabilmek için en çok sevdiğim aktiviteleri yapıyor ve bu zor günlerin geçeceğine tüm kalbimle inanıyorum.


Kafamı dağıtmak adına size yeni yazılar hazırladım.Belki siz de okuyup kafa dağıtırsınız..
Lütfen #evdekalTürkiye


Size vitamin deposu ve bağışıklığınızı güçlendirecek bir çorba tarifi ile geldim,Kerevizli Sebze Çorbası

Kereviz sevmeyenler için kerevize farklı bir bakış açısı katıp, çorba halinde tuketebileceginizi ve kerevizi seveceginizi iddia etmiştim.Çocuğu kereviz yemeyen sevgili anneler belki de en çok sizin işinize yarayacak



O zaman içindekiler diyelim; 

1 büyük boy kereviz
1 Orta boy soğan
1 Havuç
1 Orta boy patates
2 yemek kaşığı sıvıyağ 

(Ben tercihimi zeytinyağından yana kullandım)
Tuz,pulbiber ,karabiber
Su

Nasıl yapıyoruz?


 Önce yukarıda bahsettiğim bütün sebzeleri küp küp doğruyoruz.  

Soğanı ve havucu yağda kavuruyoruz. 

Sonra diğer sebzeleri ekleyip tuz karabiber ve pul biber ilave edip su ekliyoruz. 

Pişmeye bıraktığımız sebzeler yumuşayana kadar kaynamaya devam etsin 
Sebzeler pişince ocaktan alıp blenderdan geçiriyoruz.
 Servis ederken üzerine limon sıkabilirsiniz(Limonla daha bir güzel oluyor bence)

Damak zevkinize göre baharatlar ekleyerek sunum yapabilir,biraz da acı biber ekleyebilirsiniz.

Yemek paylaşımlarımı İnstagramda #ojecanavarımutfakta taginden takip edebilirsiniz.

Afiyet olsun,sağlıklı günler.

Seda
xoxo


Sosyal Medya'da Ben ;







Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP