Ashley Joy Saç Bakım Ürünleri


Herkese selam =)
Bugün sizlere sevgili Aslı Şen'in markası olan Ashley Joy ürünlerinden bahsedeceğim=)

Ürünleri tek tek yazmaktansa,tüm kullandığım ürünleri  bir arada yazıp toplu bir arşiv oluşturarak daha mantıklı  geldi.
O zaman başlayalım :)

Ashley Joy Argan Zeytinyağlı Şampuan


 İçerisinde bulunan Argan yağı ve zeytinyağı düzenli kullanımda saçları  besleyip,nemlendirip onarmayı vaad ediyor.
Paraben,parafin gibi zararlı maddeleri içermemesi,tüm saç tiplerine uygun olması ve saçlara çok güzel dolgunluk vermesi benim kendisini tekrar tekrar satın almama yetti =)
Saç uçlarındaki incelmeyi çok güzel toparlıyor,çok hoş rahatsız etmeyen bir kokusu var.
400 ml boyutunda .
Saçlarım daha dolgun,daha sağlıklı ve parlak ,aynı zamanda da yumuşacık olsun derseniz mutlaka bir şans verin derim.=)



Ashley Joy Bitkisel Saç Bakım Yağı 



Sosyal medya ve bloglarda çok sık gördüğünüz ve övgüyle bahsedilen,24 bitkisel yağ karışımı ve A -E Vitaminlerinden oluşan saç bakım yağı sıradaki ürünümüz.
100 ml boyutunda.
Ben banyodan önce kökten uca uyguladıktan sonra sıcak havlu sarıp 1-2 saat arası  bekletiyorum.Hatta bazen gece yatmadan sürüp sabaha kadar da bekletiyorum =)Sonra önce şampuanla friksiyon yaparak duruluyorum.
Herkesin bir sarışın olma denemesi ya da ombre macerası vardır eminim :P
Ben de o hataya düşüp saçlarımı ombre denemesi ile bir güzel yaktım.
Sonrasında toparlamak için kendi rengine kumrala boyattım ama tabi hasar olmuştu bir kere.Birçok bakım yağı denedim bu süreçte,sonra bir Watsons indiriminde bir şans vereyim dedim.İyi ki de demişim. 
Resmen pişmaniye gibi sünen saçlarımı iki üç ayda adam etti!


Bitkisel bir kokusu var, en enn çok beğendiğim Ashley Joy ürünün oldu diyebilirim.Gerçekten ödediğiniz her kuruşu hak ediyor.İndirimde kesinlikle bir bakın,hatta alıp bana teşekkür maili atarsınız belki=)


Ashley Joy Argan Saç Bakım Serumu 


Gelelim bir diğer Ashley Joy harikasına..
Argan serum ,durulanmayan bir serum. Nemsiz ve kuru saçlar için aranan kan ,can her şey !
İçerisinde Havuç Yağı var ve Havuç Yağı A vitamini  bakımından oldukça zengin.

Saçlara çok güzel nem yüklemesi yapması, durulanmıyor olması gün boyu saçınızda o nemlilik hissini ve hoş kokusunu bırakması  ona aşık olmanız için yeterli=)
Yalnız bu noktada önemli bir uyarı,çok az miktarda uygulamanız yeterli.Aksi halde yağ özellikle saçlarınız ince telli ise saçınızı ağırlaştırabilir.
Islak yada kuru saça uygulama yapabilirsiniz.

Ashley Joy  Saç Bakım Spreyi

Saçlarını kontrol altına almakta zorlananlar,kıvırcıklar,dalgalı ve çok ince telli saçlılar.Yıllardır neler çektik bee dediğinizi duyar gibiyim.Çünkü bende sizdenim:(

  




Çift fazlı sprey,badem yağı ve buğday proteini formüle edilmiş sprey banyo sonrası ya da ihtiyaç duyduğunuz her an saçları kolay tarayarak elektriklenmesini önlemeye yardımcı oluyor. 
Hatta fön öncesi de kullanmanızı tavsiye ederim.Mükemmel gerçekten.
Geçtiğimiz yaz plajda da elimden düşürmedim ben hatta birkaç kişi merak edip sordu ben de  denettim hepsine :D Tatil bittikten sonra bana İnstagramdan dm atanlar oldu aldık bayılıyoruz diye;)
Küçük tatlı kızlarının da saçlarını kolaylıkla taramak isteyen anneler de ürünü güvenle tercih edebilir bitkisel içerikli olduğu için =)

Ashley Joy Saç Bakım Maskesi

Gelelim son ürünümüz olan  saç bakım maskesine.

Argan Yağı maskenin içinde de mevcut.
Kullandığım en hafif yapılı saç maskesi diyebilirim saçlarımı asla ağırlaştırmadı.
Kokusu harika=)Haftada bir kez uyguluyorum ben maskeyi.5-10 dk arası bekletip ılık suyla duruluyorum.
Saçlara çok güzel nem veren ve uzun vadeli kullanımda onarıcı etkiye sahip olduğunu söyleyebilirim bittikçe aldığım Ashley Joy ürünleri arasında=)İndirimde fiyatı çok çok uygun. 



Oldukça uzun ama yazmaktan keyif aldığım bir yazı oldu.
Saç bakım sırlarımın bir kısmını da öğrenmiş oldunuz :P
Ashley Joy ürünlerini Watsonslarda,Lidyana ve Makyaj trendi.com da bulabilirsiniz
Yazıyı yazarken arka fonda çalan eski Tarkan şarkıları :D yanında bir fincan yeşil çay eşliğinde ,blogu çok çok özlemiş olduğumu ve hiçbir şeyin yazmanın yerini  asla tutamayacağını bir kez daha fark ettim =)
Canavarınız geri döndü! :P


Yazıyı toparlamam gerek artık (hava grubu burçları böyleyiz işte ,çenemiz düşük :P )

Eee siz hiç Ashley Joy ürünü  denediniz mi?
Denediyseniz yorum bırakın Allah aşkına! Yazın bana favorilerinizi!
Yazarken parmaklarım kas yaptı :D

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Sosyal Medya'da Ben ;

Yorumlar

  1. Çok duyuyorum ama hiç denemedim... bu ara dermatit yüzünden parfümsüz ürün kullanmaya çalışıyorum; o nedenle içeriklerine bir bakayım, eğer parfüm yoksa kesin alırım! Güle güle kullan hepsini, çok sevgiler Seda'cım!

    YanıtlaSil
  2. Açıkçası kullanmadım ama denemek istiyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Markayı çok duydum fakat hiç kullanmadım, denemek güzel olurdu. Teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP