Son Dönemde Yaptığım Alışverişler

Herkese selam =)

Size dopdolu bir alışveriş yazısı hazırladım kemerlerinizi bağlayın :D

Son birkaç ayı (3-4 ay)kapsayan ,her biri birbirinden güzel,bol kozmetik içeren bir yazı ,başlıyoruz:D

Duyar duymaz  gurur duyduğumuz dünyaca ünlü kozmetik markası Revolution'ın ve Sebibebi işbirliği ile dünya çapında satışına başlanan RevolutionxSebile koleksiyonu !!
Sebile gerçekten güzel bir işe imzasını attı:Bize de bu muhteşem paletleri ve rujları almak düştü.Ben tabiki indirimini bekleyerek aldım =)


Day2Day palet daha günlük ve doğal tonlardan oluşan bir palet olmuş.Yani benim ennnnn sevdiğimmm tonlardan :D

Night2Night ise daha iddialı daha cesur renklerden oluşmakta.



Bu arada ambalaj tasarımları da ayrıca mükemmel olmuş bayıldım !
İndirimde mutlaka almanızı tavsiye ederim 
Rujlar ise mat yapılarına rağmen dudakları kurutmayan yapıları ile benden geçer not aldı.

Solda Get Noticed
Sağda Venüs Kiss


RevolutionxSebile koleksiyonuna Watsons mağazaları ve online sitesinden ulaşabilirsiniz =)
Paletler indirimli 69.90 Rujlar 23,90 



Başka bir Revolution harikası,Jewel Collection Gilded







Üst kısmı sıkılaştırılmış pigment farlardan oluşan,ister gece ister gündüz makyajlarında rahatlıkla kullanabileceğiniz minnoş bir palet=)Koleksiyonumda olmasa mıydı yani? :D

Revolution kaş kalemi;NYX i çok severek kullanıyorum kaş kaleminde,ucu NYX e çok benzediği için denemek istedim. (17 tl civarına inmişti)

Allık paleti ise fiyat performans açısından çok çok iyi .20 liraya düşen fiyatını görünce denemeliyim dedim ama bayağı profesyonel çıktı:D

Revolution Conceal Define Green Corrector; Yeşil renkli bir  corrector ihtiyacım vardı,ciltteki kırmızılıkları ve lekeleri nötrlize eden en sevdiğim makyaj hilesi aracı yeşil kapatıcılar (32 TL)


Cilt bakımında çok sevdiğim NIP FAB yeni ürünleri ülkeye giriş yapınca ve indirimde yakalayınca hemen kaptım.
Pedler tonik emdirilmiş ve içinde 60 tane var,nemlendirici ise parlama karşıtı,serinin en çekici yanı salisilik asit içermesi (karma yağlı ciltler için kullanıma uygun) Fiyatlarını net hatırlamıyorum ama 35-40 TL civarına inmiş olabilirler =) 



Ve kore kozmetikte gerçekken çok başarılı olan marka Frudia, hali hazırda  serumunu,yıkama jelini kullandığım serinin toniği 39,90 a inince toniği de benim olmalı diyerek aldım.Özellikle gözeneklerinden şikayetçi olanlar için harika bir seri,alın aldırın!


Geçenlerde NYX Online sitede %50 indirim yapmıştı belki hatırlarsınız:D
İşte o indirimde gözümün dönmüşlüğü:D

Maskarayı ilk çıktığında alıp denemiş aşık olmuştum ! Hemen yedekledim(39,90)

Allıklar 24.95 e inmişti,yapıları ve renkleri çok güzel gerçekten,alttaki ikiliyi bloga fotoğraflarını çekmeyi beklemeden kullandığım doğrudur:D


Solda;Totally Chill Mat Yapıda
Sağda;Day Dream Işıltılı Yapıda



Solda;So Taupe;Mat yapıda soğuk tonlu olduğu için  güzel bir  kontür pudrası.

Sağda ;Summer Breeze:Mat yapıda,en sık kullandığım tonda bir allık ,yapısı gerçekten çok iyi.



Ve yeni ruj serisinden Lingrie Push Up Exotic! Dudaklarda geçiçi dolgunluk sağlıyor ,sürdüğünüzde azıcık yakıyor dudakları ama geçici bir etki =) Renk muhteşem=9%50 indirimle 34,95!



Piştt oje canavarı yazıyı ojesiz sonlandırmaz!
Gratisin Beulis marka ojeleri fiyat performans olarak cidden çok başarılı indirimde 2,5 TL ye iniyor mutlaka bir tane edinin=)Tırnak bakım ürünleri de efsane! 4 lira civarına iniyorlar=)


Çok uzun zaman sonra yazılan bir alışveriş yazısının sonuna geldik,buraya kadar okuduysanız  bence yorum da bırakırsınız yazıya :D
Ne özlemişim ya buraları,2020 de daha çok yazacağımın teminatını verip kaçıyorum!
Bir sonraki posta kadar sevgiyle klaın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Oy Sedaaaa, nasıl güzel şeyler almışsın!!!! Sebile N2N palete ben de bayıldım; aslında D2D'e de bayıldım ama çok benzer tonlar hep elimde var. O nedenle almadım... fakat bir indirimde gözüm dönebilir! Revolution Gilded paletin pırıltılı farları da harika duruyor; sırf o farlar için gözüm bu paletlere takılıyor! Bir de alışverişindeki NYX So Taupe kontür pudrasına acayip düştüm; tam soğuk kontür rengi. Elimde milyon tane kontür ürünü varken hiç bakmasam daha iyi ama dayanabilecek miyim bilemiyorum :))) Heepsini güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP