Rimmel London Fix &Protect Makeup Primer 005

Herkese yeniden merhaba=)

Bu kız bu kadar ara vermezdi,nereye kayboldu diye düşündüğünüzün farkındayım,gelen mesaj ve maillere tek tek dönüş yapmaya çalıştım ama buradan da belirteyim, tabiki blogu bırakmadım =)


Evet son dönemde  blogum olduğunu unuttum  haklısınız =)

Herhangi bir problem olmadığını belirtip,hızlıca yazıya geçiş yapmak istiyorum çünkü çok özlemişim yazmayı=))


Konuğum Rimmel London'dan ışıltılı makyaj bazı.

Son dönemde en sık elimin gittiği ten ürünü olarak tarihe not düşülsün=)
30 ml lik tüp ambalajda, cildi, tozdan, kirden, stresten korumayı ve cildi mükemmelleştirmeye yardımcı olmayı vaad ediyor.

Güneş koruması 25 SPF ,bu yönüyle de artı puan toplamaya aday.

Losyonumsu yapıda ve içerisinde ışıltılar barındırıyor ,sim sim durmuyor.
Beyaz renkte olmasına aldanmayın,yüzde beyazlık bırakmıyor aksine kolayca emiliyor.Hoş bir kokuya sahip.
İster makyaj alına isterseniz tek başına kullanabilirsiniz.


Uygulandığında hoş,aydınlık bir görünüm sağlıyor.Tıpkı bir nemlendirici gibi cildi nemlendiriyor ve ağırlık yapmıyor.
Eğer sizde benim gibi hafif ışıltılı bazları seviyorsanız kendisine bir şans verin derim =)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. bunu alıp deneyecektim de elimde o kadar çok primer var ki erteledim yani..

    YanıtlaSil
  2. Cildimde akne yapmayacağını bilsem denerim de burda yok watsons :D beklerim ben de

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP