Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Temel Bakım Şampuanı

Herkese selam=)
Bugün konuğum Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Temel Bakım Şampuanı 
Procyanıdın ''Üzüm Çekirdeği Ekstresi'' ile saçları kökten uca beslemeyi ve onarmayı vaad ederken,saç dökülmesinin engellemesini sağlıyor.

Phytovitamin-mineral katkılı bitkisel serum içeren şampuan ,bitkisel formülü ile daha güçlü bakım sağlıyor.

  Daha önce farklı çeşitlerini de kullanmıştım Bioblasın.
Saçımın sevdiği şampuan markalarından biri ,şimdiye kadar hiçbir şampuanından memnun kalmamazlık  yaşamadım.

Saç dökülmesine karşı temel bakım şampuanını özellikle mevsim geçişlerinde (sonbahar /kış arası )kullandım ,çünkü saç dökülmesini çok yaşadığım bir dönem.
En az dökülmeyle ve en az hasarla atlatmayı başardığımı söyleyebilirim.
Çok güzel bir kokusu var  saçta oldukça kalıcı <3

Sonbahar kış geçişinde saç dökülmem oldukça azaldı ,iki şişe  kullandım şampuanı.
Saçlara krem uygulamaya gerek bırakmadan yumuşacık yapması ve gerçek anlamda ışıl ışıl yapmasını çok sevdiğimi söyleyebilirim.

Benim asi saçlarımı bile sakinleştirdi=)

İçeriğinde paraben yok,bu da bir artı.

Ben gerçekten memnun kaldım,15-20 TL aralığında bir fiyata sahip ve indirimlerde çok daha uygun oluyor fiyatı.
Bence bir şans verin =)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP