L'Oreal Saf Kil Detoks Maskesi


Herkese selam.
Bugün size cilt bakım rutinimde çok severek kullandığım bir maskeden bahsedeceğim.

L'Oreal Saf Kil Detoks  Maskesi 


İçeriğinde 3 farklı kil ve kömür barındıran maske  detoks etkisi sağlayarak cilde ışıltı kazandırmayı ve cildi kir ve yağdan arındırarak aydınlık bir cilde kavuşmanıza yardımcı olmayı vaad ediyor.

Kavanoz formda olan maskenin çok hoş bir kokusu var.
Ambalajında 10 kullanımlık yazmasına rağmen,daha fazla kullanabileceğiniz bir ürün.
Fırça yardımıyla yüzünüze göz çevrenize ve dudak çevrenize çok yaklaşmadan ince bir kat uygulayıp yaklaşık 10 dk bekletiyorsunuz.

 Karma ve yağlı cilt tipinin kullanımına uygun,etki olarak  ve fiyat performans olarak değerlendirirsem gerçekten süper bir ürün.


10 dk sonunda maske kuruyunca  cildinizi nazik bir şekilde temizleyip,cildinizdeki ışıltıyı,arınmışlığı seyre dalabilirsiniz.

Cildim resmen yumuşacık ,kir ve yağdan arınmış oluyor ki yaklaşık 3 aydır elim başka maskelere gitmiyor.

Normalde 36 TL civarında bir fiyatı var ,indirimlerde 17-18 TL civarına iniyor ki bende kendisini bir indirim zamanı oldukça merak ederek almıştım,
iyi ki almışım !

Siz maskeyi denediniz mi? :)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. ben de denedim fena değil ama ikinciyi alacak kadar sevmedim :-/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir,ciltten cilde performansı aynı olmayabiliyor ürünlerin :(

      Sil
  2. Merak ettiğim ürünlerden biri, bakayım :)

    YanıtlaSil
  3. ben bunu aşırı merak ediyorum ama nedense iyi gelmeyeceğini düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa nedenn? :) öyle düşünürsen gelmez tabi :D

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP