Wet'n Wild MegaGlo Highlighting Powder-Precious Petals


Herkese selam =)

Bugünün konuğu çok sevdiğim bir highlighter.

Wet'n Wild MegaGlo Highlighting Powder-Precious Petals




Drugstore markalar arasında en beğenilen ve benim de çok sevdiğim bir marka Wet'n Wild.
Ve her yeni gelen ürünü benim için ayrı bir heyecan uyandırıyor.



Precious Petals ,adeta incimsi bir dokunuşla elmacık kemiklerinizin üstüne  hoş bir ışık bırakıyor.

O kadar güzel bir duruş ki ,yaz boyunca elimin sürekli gittiği bir ürün oldu.

Gerçi hala elim sıklıkla ona gidiyor,vazgeçemiyorum =)

Pigmentasyon olarak da çok iyi diyebilirim,sim sim durmuyor, sedefli bir bitiş sağlıyor.

Ben en iyi uygulamayı fan fırçayla elde ediyorum.Sürümü çok kolay. Gün ışığında bile kendini belli eden bir ürün.



Bendeki duruşu da ( doğal gün ışığında) böyle.=)Sanki biri yanağıma bir ışık kondurmuş gibi bu görüntüyü çok seviyorum =)


Gramaj ve fiyat olarak (özellikle indirimli fiyatı tadından yenmez ) favori ürünlerim arasında yer alıyor.
Bence Gratis ziyaretinizde mutlaka göz atın =)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP