Urban Care Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey



Herkese selam.

Bugünkü konuğum yazın çok severek kullandığım 
Urban Care Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey


Daha önce Tony Guy markasına ait olanı kullanmıştım. Urban Care bir Türk markası, denememek olmaz diye düşündüm. Yaz boyunca elimden düşmedi bu seyahat boyu olanı.Biter bitmez büyük boyunu satın aldırdı bana. Tony ile yollarımızı ayırdık sayesinde :D

En sevdiğim özelliği zaten dalgalı olan saçlarımı sertleştirmeden denizden çıkmış havası katması oldu.
Aynı zamanda içerdiği Keratin ile saçlarımdaki yıpranmayı minimuma indirmesi de onu sevmem için başka bir neden.

Aşırı kabarık hatta bonus diye nitelendirebileceğim saçlarımı sakinleştirdi resmen,saçları UV ışınlarına karşı da koruyor,daha ne olsun!

Sadece yazın değil bu mevsimde de kullanıyorum ,kokusu da cidden çok hoş =)

Gelelim nasıl kullandığıma,
Havluyla fazla suyunu aldığım saçlarıma uyguluyorum ve ardından fön makinası eşliğinde biraz sıcak uyguluyorum.

Saçlar tamamen kuruduğunda, tam olarak denizden çıkmış etkisi yaratıyor, su dalgaları oluşturuyor ama sertleştirmeden yumuşacık saçlar elde ediyorsunuz.

Benim gibi düzleştirici ve fönle sakinleşmeyen saçlara sahipseniz mutlaka ona bir şans verin=)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP