Bitenler Ağustos-Eylül 2017

Herkese selam =)
Yeni bir bitenler yazısı ile birlikteyiz.



1-Bioblas Şampuan;Detaylı yazısı çok yakında burada=)Oraya saklayalım yorumları.
2-Bionnex Şampuan;Çok seviyorum hatta geçenlerde yazısını şurada tıktık yazdım.
3-Oriflame Optifresh Diş Macunu;Çok güzel gerçekten.Oriflame markasının en sevdiğim gruplarından biri diş macunları.
4-Avon Banyo Köpüğü;Kokusu için defalarca kez alırım,o derece seviyorum.
5-HC Hair Care Complex Saç Serumu;Siz ona serum dersiniz ben ona aşk derim,Bu kaçıncı şişe inanın bilmiyorum!Daimi favorim.Yazısı için tıktık
6-Moshos Garden Body Butter;Elimden gelip geçen onca body butter arasında tekrar almayacaklarım arasında yer alıyor.
7-Dalan Duş Jeli:Bir başka favorim.Bittikçe alıyorum
8-HC Hair Care Ovex Onarıcı Saç Maskesi:Ben susayım blog yazım konuşsun tıktık


9-Nivea Makyaj Temizleme Suyu:Yine severek kullandığım bir ürün.Bittikçe alınır.
10-Nivea Güneş Losyonu;Bu yazın en sevdiğim ürünlerindendi.Yazısı için tıktık
11-Kiehl's Ultra Facial Cleanser; Sevdiğim bir yüz yıkama jeli.Yazısı için tıktık
12-Johnson's Baby Vazelin;Yine sık sık alığım bir ürün.Mis gibi bebek kokuyor yahu :D 


13-Essence Maskara Bazı;Aslında çok güzel bir baz ama beyaz olduğu için rimel uygulayınca kirpikleri grileştirebiliyor.Buna rağmen sonuna kadar kullandım ve bitirdim.Sanıyorum artık satışta değil.
14-15-Essence Maskara bazı -Rimel;İkisi iyi kili oldular.Severek kullandım ve bitirdim.
16-Maybelline Push Up Drama Maskara:Özellikle kıvamı oturunca elimden düşmeyen bir maskara.
17-Amutiya Dream Lash Maskara;Yine sevdiğim bir rimel daha. Evdeki rimellere bakılırsa stok azalana kadar uzun bir süre almam sanırım.
18- Esterel Eyeliner:Kesinlikle bayıldım.Bulduğum yerde tekrar alırım.
19-Body Fantasies Body Mist;Vazgeçilmezlerimden biri.Bayılıyorum =)Set halinde yazmıştım okumak için tıktık
20-Fraternikus Kolonya;Harika bir kokusu var,bittikçe alıyorum.
21-İpelina Makyaj Temizleme Pedi;Piyasadaki en iyilerden biri desem yanılmış olmam.
22-Nivea Fresh Natural Deodorant;Alümiyumsuz içeriği ile evde stoklu durur ve mis gibi Nivea kokusuna sahip ,aşk yaşıyoruz.
23-Signal White Now CC Diş Macunu:Anlık beyazlatması güzel,büyüğünü alır mıyım?Neden olmasın =)
24-Splat Dream Diş Macunu;Yakın zamanda yazısını yazdım,seviyorum çok seviyorum =)
25-Garnier Mineral Ultra Kuru Roll On:Önümüzdeki hafta detaylıca yazısı blogda olacak=)

Benim bitenlerim böyleydi,çoktan yeniler açıldı bile =)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP