Tam 4 Yıl Olmuş! Oje Canavarı 4 Yaşında!

Herkese selam..

Bugün benim için çok önemli bir gün.

Blogumun yayın hayatına başlayışının 4. senesi 1 Eylül 2017..

İyi kötü günleriyle,badirelerle,fazlasıyla  da derslerle geçen 4 yıl..

Geride bıraktığım 4 yıla dönüp bakıyorum ve koca bir ''Vayy Bee..'' diyorum.


Ne çok şey öğrenmişim,birçok insan tanımışım,kimi hayatıma pozitif etkileriyle renk katmış,kimi ise ''Herkesi kendin gibi sanma '' cümlesini defalarca tekrar ettiren dersler bırakmış bana..

Her vazgeçişimde silkelenip geri dönmüşüm.

4 seneye birçok yayın,birçok etkinlik,birçok yeni insan sığdırmak...

Blogun ve Blogger olmanın ne demek olduğunu insanlara açıklamak için savaşmak,savaşmaya devam etmek ve asla yılmamak!
Bloggerım diye geçinip İnstagramda boy gösteren blog nedir bilmeyen insanlara inat buradayım! 

Ben  geride bıraktığım 4 yıla sığdırdığım şeyleri yazmaya çalışsam kelimeler yetmeyecek..

İnişli çıkışlı ama bolca özverili blog yazarlığımın 4. senesi siz okuyucularım ile daha da güzel,daima güç veren şey, aktif olmadığım dönemlerde bile eski  yazıları okuyan izleyicilerimin olması.


Bu blog hayatımda çok şeyi değiştirdi benim.
Asosyaldim mesela.

İnsanlarla konuşmayı hiç sevmezdim.
Şimdi ise o kadar çok muhabbet ettiğim,dertleşebildiğim insan var ki...

Ben bazı şeyleri hep ertelerdim bu blogdan önce.
Şimdi planlı programlı bir insan oldum.

Bu blogu asla bir iş olarak görmedim ben.Başından beri benim en güzel hobim blog yazmak.


Burası benim dünyam , kendi çapımda kurduğum ve büyüttüğüm.

Bazen çok gidesim geliyor buralardan,yapamıyorum,gidemiyorum..

Tam 4 yıldır  burada beni yalnız bırakmayan destekleyen, seven ,sevmeyen herkese tüm 
takipcilerime çok teşekkür ederim.



Teşekkürler,büyüyorum sizinleee !





Yorumlar

  1. Canım benim iyiki varsın :) bende blog açtığıma çok seviniyorum. Buradaki arkadaşlıklar başka oluyor muck

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle!Sen de iyi ki varsın öpüyorum kocaman <3

      Sil
  2. 4'ün yanına bir de "0" eklersiniz umarım.

    İyi bloglamalar...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP