Neutrogena Hydra Boost Makyaj Temizleme Mendili


Herkese selam=)
Bugün size son dönemde tanışmış olduğum ve çok başarılı bulduğum bir üründen bahsedeceğim.
Neutrogena Hydra Boost Makyaj Temizleme Mendili 
Cilt temizliğinin önemini bilmeyen yoktur.İyi temizlenmiş cilt daima daha sağlıklıdır.Neutrogena dermatologlar eşliğinde hem cildi nemlendiren hem de hem göz hem yüz makyajını temizleyen makyaj temizleme mendili üretmiş.

Dermatologlar tarafından test edilmiş,hassas ciltlerin kullanımına uygun Hydro Boost Temizleme mendilleri içeriğinde bulunan Hyaluronik asit ile cilt bariyerinin korunmasına ve nem seviyesinin dengede kalmasına yardımcı oluyor.


Mendillerin boyutu büyük,o nedenle tek bir mendille ben rahatlıkla makyajımı temizleyebiliyorum.



Hassas ciltlerin kullanımına uygun ve 25 adet mendil içeriyor.


Son dönemde kullandığım makyaj temizleme mendilleri arasında açık ara kalbimi fethettiğini söyleyebilirim.
Hem makyajı iyi temizliyor,hem cildimde herhangi bir irritasyon ve alerjik reaksiyona sebep olmuyor,hem de temizlik sonrası verdiği ferahlık ve nem hissi harika.Mendilin ıslaklığı yeterli seviyede,oldukça iyi.Cildim yumuşacık oluyor.Bazı temizleme mendilleri aşırı yanma yapar göz çevremde.Bu asla öyle bir sorun yaratmadı.

Ben çok sevdim,hatta yedekledim bile,özellikle seyahatlerde asla yanımdan ayırmayacağım ürün ile tanıştığım için çok mutluyum=)

Siz ürünü denediniz mi?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP