Real Techniques Ready Set Glow Limited Edition Fırça Seti

Herkese selam :) 

Bugün size bulamadığım için çok üzüldüğüm ve Gratis raflarında tekrar görüp , hiç düşünmeden satın aldığım  Real Techniques Ready Set Glow Limited Edition Fırça Setinden bahsedeceğim.

Limited Edition yani sınırlı sayıda olduğu için hem bulması zor hem de devamı olmayan bir fırça seti.
Tasarımına aşık oldum resmen.


Fırça koleksiyonumda olması gereken fırçalar diye düşünerek tereddüt etmeden aldım =)


Sette 3 fırça ve 1 sünger bulunuyor.

Bakalım fırçalar ve işlevleri nelermiş;

Multitask Cheek Brush;
Bronzer ve allık uygulamaları için tasarlanmış bir fırça .Doğal bitiriş isteyenler için kesinlikle ideal.


Strobing Fan Brush;
Highlighter uygulaması için tasarlanmış bir fan fırça.Yanak ,kaş altı ve burun üstüne rahatlıkla aydınlatıcı uygulayabilirsiniz.Setteki gözde fırçam diyebilirim onun için çok beğendim.

Targeted Blending Brush;



Krem-likit ürünleri uygulamak için tasarlanmış.İster likit aydınlatıcınızı isterseniz de kapatıcınızı uygulayıp dağıtabilirsiniz.


Miracle Sculpting Sponge;
Setteki uygulama süngeri.Yumuşacık <3 İster ten ürününüzü ister aydınlatıcınızı uygulayabilirsiniz.




Ben gerek fırça tasarımlarına gerekse setin performansına bayıldım.
 Gratis böyle Limited setleri daha çok getirse de hepsini alsak =))
Set bitmeden Gratise uğrayıp göz atmanızı tavsiye ederim =)
Siz nasıl buldunuz seti ?
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP