Bee Beauty Yüz ve Dekolte İçin Yüksek Korumalı Matlaştırıcı Güneş Kremi SPF30

Herkese selam =)
Yaz sıcakları bastırmışken yeni konuğum bir güneş ürünü.

Bee Beauty  Yüz ve Dekolte İçin Yüksek Korumalı Matlaştırıcı Güneş Kremi SPF 30.

Güneş koruması benim için çok çok önemli.Zaten hassas olan cildim yaz aylarında çok daha fazla korunma istiyor.
 Günlük kullanım için ideal sayılabilecek 30 SPF güneş korumasına sahip bir krem Bee Beauty.


Güneşe çıkmadan 30 dk önce yeterli miktarda kremi tüm yüz ve boyun-dekolte bölgesine uygulanması tavsiye ediliyor.
Ben yaz döneminde ten makyajı yapmayı çok tercih etmiyorum özel günler haricinde .Sadece nemlendirici-güneş koruyucu ile tüm yazı geçirebilirim.=)
Bee Beauty Güneş Kremi içeriğinde bulunan E vitamini ile cildi nemlendirmeyi de vaad ediyor korumanın yanında.İki ürün tek kremde birleşmiş,ne de güzel olmuş.

Krem akışkan yapıda ama emilimi çok rahat,




Dermatolojik olarak test edilmiş.Onu sürdüğümde güneşe maruz kalınca yüzümde herhangi bir irritasyona ve yanma hissine sebep olmadı.Yüzüm güneşte kızarır genelde ama  kızarmadı.


Güneş koruma seviyesini beğendiğimi söyleyebilirim.
En önemlisi ürün sivilce yapmadı ki benim güneş kremleri için en dikkat ettiğim noktalardan biri sivilceye sebep olamaması.
İçeriği;



Biraz da  güneşle ilgili bilmemiz gereken dipnotlar bırakayım buraya..
İster 10 ister 50 faktörlü bir koruyucunuz olsun,güneş ışınlarına karşı hiçbiri tam koruma sağlamaz,bu nedenle özellikle öğle saatlerinde güneşe maruz kalmamaya özen göstermemiz gerekiyor.Güneşe uzun süre maruz kalmamız gerçekten çok tehlikeli.

Güneşe çıkmadan en az 30 dk önce güneş kremimizi mutlaka uygulamayız.

1 faktör güneş koruması 15 dk koruma sağlıyor.
Güneş kremimizin bizi ne kadar süre koruyacağını hesaplamamız için ;

Koruma faktörü x15=sonuç

Örneklendirirsek 30 faktör x 15=450 dk
450 dk =7,5 saat

30 faktörlü bir kremin koruması 7,5 saat sürüyor.Süre sonunda kremi yenilememiz en doğrusu =)

Ben Bee Beauty Güneş Kremini sevdim,uygun fiyatıyla tekrar alacağım ürünler listesinde yerini aldı.
Siz deneme şansı buldunuz mu?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP