Fa Soft &Control Deodorant-Fresh Jasmine Scent

Herkese selam=)

Yeni konuğum Fa Soft &Control Deodorant-Fresh Jasmine Scent


Yazın vazgeçilmez ürünleri deodorantlar.
Fa Soft&Control formülündeki Dry Oil yani kuru yağ teknolojisiyle ter kokusuna karşı 48 saat koruma sağlıyor.Cildin kurumasını önlüyor ve yumuşak bir his bırakıyor.


Mis gibi bir Yasemin kokusuna sahip,ama ağır değil kesinlikle,çok fresh bir deodorant olmuş.

En az 15 cm uzaklıktan koltuk altlarına dik vaziyette uygulanması öneriliyor.Deodorantın kurumasını beklemek de bir diğer not =)
Ben çok memnun kaldım,gerek kokusu,gerek kalıcılığı gerekse koruması her yönüyle memnun kaldığım bir ürün oldu,gün içinde tazeleme ihtiyacım olmadı.
Leke-iz bırakmadı.


Fresh çiçek kokularını seviyorsanız mutlaka göz atın derim.Üstelik Gratislerde Happy-Nes tasarım bilekliklerle birlikte set halinde satılıyor.
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Paketleme süper, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. zannedersem içinde alüminyum vardı o yüzden almamıştım ama güzel kokuyordu :)

    YanıtlaSil
  3. Fa'nın deodorantlarını severek kullanıyorum bende.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP