Essence Soft&Natural Fondöten-02 Sand Beige


Herkese selam =)
Bugün konuğum  son zamanlardaki favori ten ürünüm olan Essence Soft And Natural Fondöten.


#ikizlerinmakyajı2017 etkinliğinde Essence'in gönderdiği hediyeler arasında yer alıyordu kendisi=)






Adına bu kadar yakışan, cilde  doğallık/softluk veren başka bir fondöten var mıdır acaba?

Bendeki rengi 02-Soft Beige.


Yapı olarak ne çok sıvı ne de çok kremsi.Tam ortası bir şey olmuş diyebilirim.Cilde dağıtması oldukça kolay,bitirişi çok güzel bir fondöten.Cildi sağlıklı gösterirken ortanın bir tık üstü kapatıcılığı ile benden tam not aldı.

Kalıcılılığı çok güzel,sabah sürdüğüm fondöten karma cildimde gün boyu sabitlenip kalıyor.
 02 Sand Beige sanıyorum en açık rengi.



Cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona ve sivilceye neden olmadı.

11 TL ye alınabilecek hem uygun fiyatlı hemde performansı güzel bir fondöten,çok sevdim ben =)

İçerik;

Sizin Essence ürünleriyle aranız nasıl?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Yakında yeni bir fondotene ihtiyacım olucak,denenebilir. Fiyatıdaa oldukça uygunmuş.:) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. fiyatı da ne kadar uygun Essence ürünlerini seviyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP