Son Zamanlarda Yaptığım Alışverişler (Penti-Rossmann -Nascita.com)

 Herkese selam.

Yine yeniden bir alışveriş yazısı ile birlikteyiz.

İlk olarak Pentiden bahsedelim.%50 indirim yaptı Penti tüm ürünlerinde.Bende malum Ankaranın soğuğunda ısınamayan ayaklarım için bu tatlı ev çoraplarından aldım.
Tanesi 6 TL ye gelmiş oldu.



 Rossmanndan ise son çıkan koleksiyonlara göz attım ve birkaç parça satın aldım.
Bunlardan ilki Rival De Loop The Golden 20's koleksiyonundaki bu allık aydınlatıcısı oldu.


Çok doğal ,hoş bir bitirişi var .Şeker gibi bir ürün gerçekten.=))

 Görünümü de çok şirin değil mi ?
Fiyatı 12 TL


Essence'in yeni SOS Tırnak güçlendiricisini de çok merak ettim.Fiyatı 7.25 TL 
Bir diğer aldığım ürün ise Catrice markasına ait yeni koleksiyondaki Sculpting Power Palette.



Aynı palette aydınlatıcı,allık ve bronzer bir arada.Çantaya at çık =)
Fiyatı 18.75 TL
Pentide  bu kedili çorabı görünce yine tutamadım tabi ki kendimi.Fiyatı 4.95 TL


Ve son olarak Nascita'nın yapmış olduğu yeni yıl indiriminden aldığım fırçalar.

Bambu seriden Açılı Allık Fırçası , (27 TL)
Profesyonel seriden Karıştırma Fırçası, (24 TL)
Bronzy Seriden Büyük Pudra Fırçası (9 TL)

Benim son zamanlardaki alışverişlerim böyleydi.Umarım keyfile okumuşsunuzdur =)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Güle güle kullan bu hafta sonu deli kar yağmasaydı ben de gidecektim alışverişe

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan, çoraplar çok tatlı. ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP