Alışveriş :Beyond Renkli Kozmetikte %50 İndirim

Herkese selam :)
Bugün size Beyond alisverişimden bahsedeceğim.

Beyond hakkında bilgisi olmayanlar için kısaca bahsedeyim.
Beyond Güney Korenin Organik kozmetik, makyaj ve cilt bakımı ürünleri markası. 
LG kalitesiyle üretimi sağlanan marka temiz içerikleri ile ilgi çekiyor. 
Türkiyede Ankara ,Istanbul ve Kayseride mağazaları bulunmakta. 
Ankamall mağazasından alışveriş yaptım ben:) 

Bakalım indirim ganimetlerim neler:)



Tekli farlardan 15 numara Choco In Cheese 


Çok güzel bir kahverengi.Yansımalarına aşık oldum.


İndirimsiz 34.50 gibi bir fiyatı var indirimle çok uyguna geldi.Yapısı dokusu ve sürümü harika çok beğendim.Başka renklerinde de gözüm var ama evdeki farlar bitmeden alamam :D

Ve Angel Snow Stick Eye Shadow ,02 numara.
Bunun da rengine aşık oldum resmen. 15-20 saniye sonra sabitlenişi diğer bir alma sebebim oldu.


İndirimsiz 46.90 TL tabii ki yarı fiyatına almış oldum =)


Ve tabiki oje =) Şunun tatlılığına bir bakın.. Görür görmez benim olmalı dedim :D

04-Twinkling

İndirimsiz fiyatı 22.90 TL. Bu da 11 TL civarına indi .


Ve çok sevilen Asetondan da almazsam olmazdı.

İndirimle 5,90 a geldi.

Son olarak  Multivitamin Mask ❤❤

Şehrinizde Beyond mağazası yoksa üzülmeyin,mağazadan siparişinizi kargo ile gönderiyorlar.

İndirimleri ay sonuna kadarmış,eğer renkli kozmetik ya da bebek ürünlerinden almayı düşündükleriniz varsa mutlaka %50 indirimi değerlendirin.

Ankamall çalışanları da ayrıca çok ilgili ve tatlılar.
Ankaradaysanız mutlaka gidin ve tanışın=)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Beyond markasının renkli kozmetiklerini bende merak ediyorum. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. yani o iki fara ve ojeye aşık olmamak mümkün değil gerçekten de :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off sorma ya, valla daha aklımda neler neler kaldı zor tutuyorum onları da gidip almamak için :))

      Sil
  3. Aynen bende bayıldım renklere zor tutuyorum aklımda kalanları da almamak için :DD

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP