2016 Bitti. 2017 Hoş gelemedi..

Herkese selam.
2016 birçok yönüyle bitmesini istediğim sevimsiz bir sene oldu benim için.
 O kadar çok dua ettim ki başka canlar acımasın,ülkemiz huzur bulsun, 

2017 hepimiz için güzel bir sene olsun diye diledim.

Gel gör ki daha yılın ilk gününde,yine terör yine kan döküldü.



2016 nın son 3 ayı (Ekim ve sonrası özellikle) benim için zor zamanlarla doluydu. Hem kendi sorunlarım,hem ülkemizde yaşananlar psikolojik olarak zor bir evre geçirmeme neden oldu.

Blogdan, sosyal medyadan, çoğu şeyden soğuduğum,ama bir şekilde kendimi yine aynı yerde bulduğum bir yılı geride bıraktım.


2017 için huzurdan başka hiçbir şey istemiyorum.Kan dökülmesin yetti artık:( 
Söylenecek o kadar söz varken cümleleri toparlayamıyorum.

Ve hiç olmadığı kadar korkuyorum,endişeleniyorum.
Kendim için değil bu endişem,sevdiklerim ailem,arkadaşlarım,dostlarım için.


İnsanlık ne  ara bu hale geldi?

Ne ara bu kadar acımasız,hiç uğruna kan dökecek kadar ruhsuz olabildiniz ?


Televizyonu ,sosyal medyayı açarken son dakika haberlerinde Allahım lütfen bir şey olmamış olsun diye dua eder oldum.Olduk..

Bitsin artık derken her geçen gün daha fazla


Ölüyoruz..

Bitsin artık diyoruz bitmiyor.


Allah'a tüm içtenliğimle yalvarıyorum. 

Fırsat vermesin bu yaratıklara..




Yorumlar

  1. Ülkece çok zor zamanlardan geçiyoruz, şehit haberini, masum insanların öldürüldüğü haberleri gördükçe yüreğim sıkışıyor. Rabbim hepimizi korusun umarım 2017 yılı kan dökülmeyen masum insanların ölmediği bir yıl olur.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP