Alışveriş-Yves Rocher


Herkese selam =)

Yeni yazımda Yves Rocher alışverişimden bahsedeceğim =)



Annemin doğum günü kampanyasıyla yeni çıkan farlardan alsam mı almasam mı diye düşünürken avantajlı olacağı için sonunda dayanamayarak Yves Rocher mağazasında buldum kendimi.=)



4 al 2 öde ya da 2 al 1 öde seçenekleri var,ben 2 al 1 öde ile iki far seçtim ,iki far bana şampuan hediyesiyle 30 TL ye gelmiş oldu.



Sonra kartta  %30 indirim göründüğünü kullanmak istersem yanında vücut losyonu hediye edileceğini söylediler.

%30 indirimle bir far daha aldım,yanında losyon hediyesiyle 21 TL ye geldi.

Sadece tekli farların 30 TL olduğunu düşünürsek oldukça avantajlı bir alışveriş oldu =)

Farlar soldan sağa; 

💎45-Orange Cosmos Mat
💎36-Brun Ecorce Mat
💎14-Rose Boise Mat




Yapılarını çok beğendim yeni farların,detaylıca blogda yer vereceğim.
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. renkler güzelmiş güle güle kullan ::)

    YanıtlaSil
  2. Farlara bayıldım resmen, hepsini güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Farların rengi çok güzelmiş, o şampuandan ben de kullanıyorum çok memnunum. Sadece farlarda mı hediye veriliyordu şampuanın kampanyası tam olarak nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğum günü kampanyası dogdugun ay boyunca 2 al 1 öde ve 4 al 3 öde şeklinde oluyor yeşil etiketli ürünler hariç istediğin üründe kullanabilirsin,alışverişte şampuan ayrıca hediye ediliyor:)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP