Yves Rocher Ultra Yoğun Renkli Kalıcı Ruj 22-Mauve Subtil,/Keskin Eflatun

Herkese selam =)

Yeni konuğum çok sevdiğim bir markanın çok sevdiğim ruju =)


Rujun ambalajı gerçekten  şıklığını konuşturuyor.
Gold rengi ile albenisi çok yüksek bir görünüme sahip.

Sitede 22-Mauve Subtil rengini Keskin Eflatun olarak tanımlamışlar.
Mürdümlüğü ağır basan bir pembe diyebilirim rengi için.Oldukça cesur bir renk.


6 saate kalıcılık ve bunu dudakları kurutmadan yapacağını vaad eden rujumuz , sürümü çok rahat bir ruj gerçekten,dudakta yağ gibi kayıyor ve ilk katta opak görünüm sağlıyor.

Ben bu rengi görür görmez benim rengim işte bu demiştim.Eğer beyaz tenliyseniz tam size göre bir rengi var.Rahatlıkla taşıyabilirsiniz.

Buğday ve esmer tenliler için ise bence riskli bir tonu var.
İçeriğindeki Kamelya yağı,organik susam yağı,soya özü,E vitamini ile dudakları koruyup nemli tutuyor.
Altına herhangi bir lipbalm uygulanmasına gerek olmuyor.
Kalıcılığı ise oldukça başarılı, gün boyu tazeleme ihtiyacı hissettirmiyor.

Fiyatı 49,90 TL ama indirimde çok daha uyguna geliyor.Seride 18 renk bulunuyor,detaylı incelemek siterseniz tıktık 

Eğer beyaz tenliyseniz ve cesur rujları seviyorum diyorsanız bence indirimde bir şans verin=)Çok seveceksiniz =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo 

❤❤❤❤

Yorumlar

  1. koyu renkli rujlara bir türlü kendimi alıştıramadım :(

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzel ☺yumuşak bir dokusu var gibi.

    YanıtlaSil
  3. koyu renk kullanamıyorum ama renk muhteşemmiş :) peki loreal kalıcı rujdaki gibi bardağa vs bulaşmama durumu var mı? Loreal harika bu konuda çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal kadar harika değil =) Ama fazla bulaşmıyor =)

      Sil
  4. Tam bir sonbahar rengi,harika !

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP