18 Ekim 2016 Salı

Oje Canavarı 3 Yaşında Çekilişi Kazananı

Herkese selam.
Öncelikle çekiliş sonucunu açıklamayı geciktirdigim için herkesten özür diliyorum.Annemin sağlık problemleri nedeniyle bir gecikme yaşandı.
Evde kalmıyorum o nedenle kontrolleri ancak bitirebildim.
Çekilişe geçerli katılım sayısı  125 oldu.Random.org her zamanki gibi kazananı belirledi.









Kazanan 73 numaradaki Aslı Demir

Kendisini tebrik ediyor ve 3 gün içinde mail adresime bilgilerini göndermesini bekliyorum.
Buraları çok özledim, yakın zamanda görüşmek üzere, cekilisin ikinci kısmı da çok yakında burada. 
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın. 
Seda
Xoxo

4 yorum:

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Bebak Suya Dayanıklı Göz Ve Dudak Makyaj Temizleyicisi

Herkese selam =) Konuğum bir Türk markası olan Bebak 'a ait Suya Dayanıklı Göz Ve Dudak Makyaj Temizleyicisi Çift fazlı o...