Krauterhof Body Lift Gel-Sıkılaştırıcı Vücut Jeli



Herkese selam.


Yeni konuğum Krauterhof Sıkılaştırıcı Vücut Jeli..

Birçoğumuz daha sıkı bir cilt için elimizden geleni yapıyoruz.Dengeli beslenme,spor ve bunlara yardımcı kozmetik ürünler kullanıyoruz.

Krauterhof Sıkılaştırıcı Vücut Jeli cildi sıkılaştırmak için özel olarak oluşturulmuş inceltici bir komplex içeriyor.
Düzenli kullanımda gözle görülür derecede etki sağlamayı vaad ediyor.

Peki bu etkiyi sağlayan maddeleri yakından incelemeye ne dersiniz ?


Carnitine: Carnitine her hücrede yer alan, vitamin benzeri önemli bir maddedir. Bu doğal içerik madde “yağ yakıcı” madde olarak bilinmektedir. Vücutta bulunan yağ rezervlerini Mitokondri’de enerjiye dönüştürür. Mitokondri hücrede enerji üreten organeldir. Gerçekleşen yağ kaybı sonucu ortaya çıkan yağ asitlerini taşır ve bu yağ asitleri enerjiye dönüşür.
Guarana: Dünyada en fazla kafein içeren bitkidir. İçerdiği kafein ile yağ hücrelerini kırarak cildin daha pürüzsüz ve düzgün görünmesine yardımcı olur. Kafein, selülitin olduğu bölgedeki suyu emerek cildi sıkı ve gergin tutar ve böylece pürüzsüz bir görünüm sağlar.
Pantenol: Cilt için mükemmel bir etken maddedir. Özellikle gergin ciltlerde su tutucu özelliği ile etikilidir. Cildin iyi bir şekilde nemlenmesini sağlar ve nemlenmiş cilt daha sağlam bağlara sahip olur. Cilde doğal bir denge sağlar.
Bisabolol: Bisabolol papatyanın temel yağından elde edilir. Cildi yenileyici ve sakinleştirici özelliği bulunur. Hassas, tahriş olmuş ve lekeli ciltlerde etkilidir.
Sarmaşık: Cildin elastikiyet ve sıkılığını arttırmaya yarayan doğal bir aktif madde olduğundan, kolajen ve elastin sentezini hızlandırarak cilde esneklik kazandırır ve aynı zamanda dokulardan fazla suyun, ödemin atılmasına yardım eder.
At Kuyruğu: Yağ dokularını eritmeye yardımcı etken bir maddedir.
Su Yosunu: Selülite karşı etkili bir bitkidir. Yağ asitlerinin enerjiye dönüştürülmesini destekler.
 Jelin kullanım alanları ise,Karın,basen,kol ve üst bacaklar.


Gelelim benim yorumlarıma.
Öncelikle jelin kokusu inanılmaz bir tazelik hissi bırakıyor ciltte.Kokusuyla aşk yaşadım resmen.Ben ürünü spor sonrası,masaj ile destekleyerek cildime özellikle üst bacak,kol ve basen bölgeme uyguladım.

Yapısı yoğun kıvamlı bir jel,az miktarda ürünü masaj hareketleri eşliğinde uygulamak hem daha hızlı emilmesini hem de daha hızlı etki etmesini sağlıyor.



Düzenli kullanım sonrasında cildimde bariz ölçüde sıkılaşma gerçekleştiğini fark edip hemen bir adet daha aldım üründen =)
Bu tarz ürünleri kesinlikle dengeli beslenme ve spor eşliğinde kullanılması gerektiği,bu faktörlerin etki sürecini çok daha hızlandırdığını düşünüyorum.
Uzun lafın kısası ben bu jeli gerçekten başarılı buldum,Watsons'tan ikincisini aldım kullanmaya devam  ediyorum.

Krauterhof ürünlerini Gratis,Watsons,Rossmann mağazalarında bulabileceğiniz gibi senguzelsin.com sitesinden de sipariş verebilirsiniz.


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo




Yorumlar

  1. Bende düşünüyordum ama ındırımı çok sık olmuyor malesef uyguna bulursam hemen alacoğum :) gule gule kullan canm faysasını hep gör :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet indirimi sık olmuyor ama olduğu anda hemen koşuyorum =) :D

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP