Çekiliş Zamanı:Veeee Kazanan

Herkese selam =)

Geçtiğimiz günlerde sona eren çekilişin kontrollerini nihayet boş vakit bulup yapabildim.

Geçerli katılım sayısı ek haklarla birlikte 161 oldu.

Her zamanki gibi Random.org 'a sordum şanslı numarayı.


 Random.org 104 numaradaki  Gözde'nin Blog Günlüğü'nü seçti.






Kendisini tebrik ediyor ve en geç pazartesine kadar bilgilerini bekliyorum. (ojecanavari06@gmail.com mail adresime)

Kazanamayanlar üzülmeyin sürprizlere dahil olmak için takipte kalın =)

xoxo
Seda

Yorumlar

  1. Gözdeyi tebrik ediyorum şansı daim olsun:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) ilk kez kazandım bende çok şaşırdım :)

      Sil
  2. bende şansı bol olsun ve iyi günlerde kullansın :)

    YanıtlaSil
  3. Şuan çok şaşırdım hem de çok mutlu oldum ilk kez çekilişten hediye kazandım :))

    YanıtlaSil
  4. Heeeeey komşum kazanmış!!!! Çok sevindim :)))
    Gözdem sonuna kadar hakkını verir o ürünlerin ;)
    İyi günlerde kullan komşum!
    Oje canavarına da teşekkürler!
    Not: bittince Blana'yı çağır Gözde, anladın sen onu :D hahaha :D

    YanıtlaSil
  5. Gözde tebrik ederim çok
    :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP