Biopoint Argan Yağlı Şampuan

Herkese selam =)
Saç bakım haftasının son yazısında Biopoint Argan Yağlı Şampuan'ı konuk ediyorum.



Biopoint İtalya menşeili,ve her saç tipi/problemi için ürünleri olan köklü bir marka.

Argan yağlı şampuan,tüm saç tiplerinin kullanımına uygun,saçları nazikçe temizleyip,bakım yapmayı vaad ediyor.



İçeriğinde üç çeşit yağ barındırıyor ,
-Argan yağı
-Yer Bademi Yağı
-Keten Tohumu Yağı


Öncelikle çok güzel koktuğunu söylemeden geçmeyeyim.



Verdiği temizlik hissi ve köpürmesi güzel. Yağ içeren bir şampuan olmasına rağmen saçları çabuk yağlandırmaması  ,ağırlık yapmaması ve verdiği yumuşaklık şampuanı sevme nedenlerimden bazıları.

Argan yağı E vitamini açısından zengin,saça parlaklık ve yumuşaklık kazandırıyor.Yer bademi yağı ,saçlara yumuşaklık ve dolgunluk sağlıyor.Keten tohumu yağı ise,kütikülleri yumuşatıp pürüzsüzleştirirken,saça eşit bir görünüm kazandırıyor.

O güzel kokusunu amber ve vanilyadan alıyormuş şampuan =)

Ben kullandığım süre boyunca kendisini başarılı buldum,saçlarımda ve saç derimde herhangi bir iritasyon yaratmadı.Watsons mağazalarında Biopoint ürün çeşitlerini bulabilmeniz mümkün.Şampuan haricinde maske ve saç kremleri de mevcut.
İçindekiler ;


Siz Biopoint ürünleri ile tanıştınız mı?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Hiç kullanmadım bende şampuan arayışındaydım teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  2. düzleştirici şampuanını kullanmıştım, saçlarımın deli gibi dökülmesine sebep oldu maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa :(yapabiliyor bazı şampuanlar aşırı dökülme :((

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP