Farmona Yağsız Güneş Kremi SPF 50

Herkese selammmm =)

Bugün size çok memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim.Uzun zamandır yağsız,beyaz görünüm bırakmayan bir güneş kremi arayışındaydım.





Farmona Yağsız Güneş Kremi tam da bu arayışım sırasında karşıma çıktı.

İçeriğinde paraben yok,E vitamini cildi serbest radikallere karşı korurken ,Panthenol cildin yoğun ve derin nemlenmesini sağlıyor.Cildi yatıştırıyor.

Güneş kremlerinde en nefret ettiğim şey yüzde bıraktığı beyaz tabaka.

Kremin yapısı yağsız ve sürülümü çok rahat.Emilimi de çok hızlı.Nemlendirici etkisi de bulunuyor ,çoğu zaman tek başına kullanıyorum, bazen de uyguladıktan 10 dk sonra kendi nemlendiricimi uyguluyorum.

50 faktör koruma içeriyor,50 faktör koruması edindiğim bilgilere göre gereksiz bir korumaymış,ideal SPF 30 faktör olanmış.(Bunu  cilt bakımı eğitimi almakta olan bir cilt bakım  uzmanı adayı olarak söylüyorum :)) )

O nedenle bu bittikten sonra 30 faktör olanını kesinlikle alacağım.
Karma,yağlı ve akne eğilimli ciltlerin kullanımına uygun.

Tüm bunların yanında güneşle ilgili bilmemiz gereken dipnotlar bırakayım buraya..
İster 10 ister 50 faktörlü bir koruyucunuz olsun,güneş ışınlarına karşı hiçbiri tam koruma sağlamaz,bu nedenle özellikle öğle saatlerinde güneşe maruz kalmamaya özen göstermemiz gerekiyor.Güneşe uzun süre maruz kalmamız gerçekten çok tehlikeli.

Güneşe çıkmadan en az 30 dk önce güneş kremimizi mutlaka uygulamayız.

1 faktör güneş koruması 15 dk koruma sağlıyor.
Güneş kremimizin bizi ne kadar süre koruyacağını hesaplamamız için 

Koruma faktörü x15=sonuç

Örneklendirirsek 30 faktör x 15=450 dk
450 dk =7,5 saat

30 faktörlü bir kremin koruması 7,5 saat sürüyor.Süre sonunda kremi yenilememiz en doğrusu =)


Farmona kremin içeriği ;

Sizin güneş kremi favoriniz hangisi ?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo


Yorumlar

  1. Uzun zamandır güneş kremi arıyordum tam üstüne geldi faydalı yazın için teşekkürler benim sayfama da beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP