Biraz İç Döküş..

Herkese selam.

Biliyorum,artık eskisi kadar aktif değilim buralarda.
Bu ara ne içimden yazı yazmak ne de başka bir şey yapmak geliyor.Arkadaşlarım tükenmişlik sendromuna mı girdin diye dalga geçiyor benimle. Hayır tabi ki..
Yazmak istesem bile zaten zamansal sıkıntılarım var.

Özlüyorum,çok özlüyorum yazmayı,üretmeyi,bilgilenmeyi ve bilgilendirmeyi..


Hayatımda olanı biteni, köklü değişimleri, aldığım yeni kararlarımı, neden artık eskisi gibi aktif olamadığımı  bir bir anlatmak istiyorum size.


Öncelikle benim için hiçbir zaman iş olarak görmediğim blogumu,takipçilerimi  ve onların yorumlarını çok özlüyorum. 

Yazamadığım her yazı için kendimi suçlu hissediyorum.Yazmadığım halde,eski yazılarımın okunuyor olması beni ayrıca mutlu ediyor heyecanlandırıyor..



Neden eskisi kadar aktif değilim ?

Çünkü, bu sene artık okulun son senesi ve son dönemi,ikinci kez bir diploma sahibi olmak üzereyim ve son sınavlar,dersler beni acayip yıpratıyor.

Ders yoğunluğum olduğu  dönemde anlık paylaşımlarla Instagramı idare ediyorum belki ama blog Instagram değil,  daha çok özveri istiyor.
Bunları yazmadan önce blog taslaklarımı incelediğimde 15  yazılmış taslak gördüm. Taslaklar hazır ama her biri için fotoğraf çekmem gerekiyor. Bu hafta en azından yarısı için görsel hazırlamaya çalışacağım.


Tüm bunların dışında başka neler var neler yok derseniz, Makyöz olma yolunda adımlar attım, sertifikamı almak için gün sayıyorum artık =) 
Onun için de ayrı bir koşturmaca içerisindeyim,gerçekten çok yorucu ama bir o kadar da eğlenceli geçiyor benim için bu süreç.

Şarkıda diyor ya hani ''Ne yaparsan yap aşk ile yap ''....
Eğer sevmesem  bu kadar yoğun bir senenin arasında bir de bu koşturmaya katlanamazdım diye düşünüyorum. 


Mayıs ortasına doğru tempom azalacak, hem mezuniyet hem de sertifika ikisi birlikte yeni bir başlangıç olacak benim için..


Geçtiğimiz günlerde sona eren çekilişin kontrollerini de hafta sonuna kadar bitirmiş olacağım inşallah..

İşte bende durumlar böyle.

Burada olmadığım dönemlerde mail atan,soran /sormayan ,merak eden herkese çok teşekkür ediyorum.İyi ki varsınız.



Çok yakında bomba gibi döneceğimden şüpheniz olmasın.
Sizi seviyorum =)
Canavarınız..










Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP