Seda İle 8 Mart 8 Blogger Sponsorlar (Bölüm 1 )

Herkese selam.

Şurada  bahsetmiş olduğum etkinliğimin 1. bölüm sponsorlar yazısıyla birlikteyiz..

Öncelikle bana destek olan 58 sponsoruma çok teşekkür ediyorum.Her biri birbirinden değerli benim için..

İki bölümde inceleyeceğiz sponsorları.

İlk olarak Kişisel Bakım-Kozmetik Sponsorları ile başlayalım...

Acnecinamide Yüz peelingini denemek için sabırsızlanıyorum.

Alix Avien çeşitli ürünleri ile etkinlikte bizimleydi...

Bebak Göz -Dudak  Makyaj temizleyici bakalım nasıl bir performans gösterecek ?

Severek kullandığım Cashmere El kremi kadroma bir yenisi daha eklendi =)

Mat rujuyla aşk yaşadığım Cecile de etkinlikte bizimleydi..

Dalan ailesi güzel ürünlerinden oluşan bir paketle etkinlikte bizimleydi..


Dermadolin ailesi de severek kullandığım ürün çeşitleriyle bize destek oldu.

Cömert sponsorlarımdan Eeose Saç Kremi,Şampuan ve Kaş -Kirpik Serumu yollamış her birimize <3

Ekoz Kozmetik Oda Spreyi vanilya kokusuyla iştah açıyor =)


Essence şık makyaj çantası içinde gönderdiği makyaj ürünleri ile etkinlikte bizimleydi <3

Mat Kozmetik Esterel marka göz kalemi ile etkinlikte bizimleydi..


Sevgili Farmasi Meleği sevilen Farmasi şampuanı ile etkinlikte yer aldı..

Farmona ailesi birbirinden iddialı ve güzel ürünleriyle  yanımızdaydı..


Garden Of Cosmetics Amutiya makyaj ürünleri ile bizimleydi.Ruja bayıldım ! 

sacbakim.com aşık olduğum ürünü HC Complex ile etkinliğimde yer aldı <3


Şepşeker görüntüleriyle hepimizin beğenisini toplayan ve el yapımı doğal ürünler üreten Hidden Botanics sabunları etkinliğe renk kattı =)


Watsons ödülleri adayı Envy by Kiss Kirpiklerle Beliz Kozmetik etkinlikte bizimleydi.Ben çoktan oyumu verdim bile =)

Le Soleil şampuan etkinlikte yer alan bir diğer firma =)

Lipbalmlarını severek kullandığım Mediwell Manikür Seti ve Lipbalm ile etkinlikte yer aldı...

Nascita Lif ve Tarakla etkinlikte bizimleydi..

Natracare Organik Ped ile etkinlikte bizimle yer aldı.

Arben Kozmetik Neolife Skin ürünleri ile etkinlikte yer aldı <3

Pot Kozmetik Sally Hansen ürünleri ile destek oldu =)

Rado Lokman koruyucu ve katkı maddesi içermeyen soğuk sıkma Doğal yağları ile etkinlikte bizimleydi..


Revox saç bakım maskesi ile etkinlikte bizimleydi.Seriyi yedekleyerek kullanmaya devam ediyorum.Yakında yazacağım düşüncelerimi..


Rituel De Beaute çeşitli ürünleriyle etkinlikte bizimleydi..


En sevdiğim markalardan Splat bizlere en sevdiğim diş Macunları olan ' Love ' ı göndermiş =)


Yaşam Dükkanı Absolution makyaj temizleyici ve  Miss Watson organik ruj ile etkinlikte yer alan değerli firmalardan biri =)

Cosmed sampleleriyle, Siyah Nokta Maskesi ise maskeleriyle bizimleydi..
Cosmed maskeyi ve diğerini blogda yorumlayacağım bütün objektifliğimle..


İkinci bölüm sponsor yazımda tekrar görüşmek üzere..
Sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Ayy ne kadar güzel olmuş ürünleri de güle güle kullanın nice etkinliklere ^-^

    YanıtlaSil
  2. Ürünler harika görünüyor.birsey sormak istiyorum sponsorluk işleri nasıl oluyor.sizmi ulaşıyorsunuz yoksa onlarmı sizi buluyor

    YanıtlaSil
  3. harika hediyeler hepsi de güle güle kullanın. çoğunu kullandım ve memnun kaldım. başarılarınızın devamını dilerim. sizi takipteyim bana da beklerim. sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP