19 Eylül 2015 Cumartesi

Mini Bayram İndirimi Alışverişi:Watsons-Rossmann

Herkese selam =)

Malumunuz ortalık bayram indirimleri nedeniyle karışmış durumda. 

Alışveriş merkezleri insan kaynıyor her zamankinden daha fazla.

Ben bu sefer çok mini bir listeyle gittim Antares AVM'ye..

Sadece birkaç parça ürün aldım.Yavaş yavaş bilinçleniyorum sanırım :D


İlk önce Watsons'a uğrayıp listemde bulunan 2 parçalık ürünü aldım.





Ürünler Rimmel London ürünleri.%30 indirim mevcuttu.
Wake me up kapatıcı aldım kapatıcım bitmek üzere olduğu için indirimle 14 TL civarına geldi.
Yine Kate Moss un yeni çıkan pembe ambalajlı ruj serisinden 48 nolu ruju aldım (45 numaralı nude rujunu bundan sonraki postta okuyacaksınız yazı hazır =) ) 

Sonra Rossmann a gittim aslında amacım Maybelline Color Tatto farlarının On and on bronze rengini almaktı ama her zamanki gibi kalmamış.Galiba indirimsiz bulduğum yerde kapacağım artık :(



Golden Rose Velvet matenin 27 numarasını alacaktım 10.90 a inmişti fiyatı.Gel gör ki o da kalmamış.02 numarasını Görkem Karman videosunda izlemiş ay bu tam benlik demiştim.Neyseki son 1 adet kalmış onu aldım bende.Fiyatı 10.90 TL
Rival de Young holografik oje istiyordum bu cici rengini 21-two face adım.3.49 du fiyatı.


Kasada da tarak hediye ettiler valla şaşırdım boya ya da şampuan da almadım ama pek bir hoş hareketti :D

İndirimi kazasız belasız çok da az ürünle atlattım mutluyum huzurluyum..
Siz bu indirimde neler aldınız?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

18 Eylül 2015 Cuma

Bepanthol Cilt Bakım Kremi-El ve Yüz İçin

Herkese selam..



Malumunuz sonbahar mevsimine yavaştan geçiş yapıyoruz.

Git gide soğuyacak havalar cildimizin nem dengesini alt üst edecek. Ama ben kıştan ve soğuktan hiçç korkmuyorum =)

 Düşük sıcaklıklarda cildimiz aşırı derecede kuruyup pul pul dökülüyor,ellerimiz çatlıyor,yüzümüz kıpkırmızı oluyor :/

Benim böyle durumlarda cildimi rahatlıkla emanet ettiğim bir ürün var.



Bepanthol Cilt Bakım Kremi.

Bepantholden bahsedecek olursam 60 yıllık geçmişe sahip bir krem. İçeriğindeki Pro-Vitamin B5 ile cilde etkin bir bakım sağlıyor. Koruyucu,parfüm,renklendirici içermiyor.Kolayca sürülüp hızla emiliyor.En güzel yanı Paraben içermiyor olması =)


Krem yağsız yapısına rağmen o kadar güzel nemlendirme sağlıyor ki son zamanlarda yanımdan hiç ayırmıyorum.


Özellikle soğuktan fazlasıyla etkilenen dudaklar ve burun kenarları için tam bir nem desteği.

Aynı şekilde eller için de nem bombası diyebiliriz =)

Ürünün yok denecek kadar az bir kokuya sahip olması da yüz için kullanımı daha güvenilir hale getiriyor..
Ciltte emilimi  oldukça rahat ve yapış yapış bir his bırakmıyor.

Kış ayları boyunca severek kullanılabilecek uygun fiyatlı bir ürün hatta 'favori ' ürünlerimden biri:)


Daha önce de blogda bahsetmiştim Bepantholden.Trnd projesi kapsamında kendisinin 100 ml lik boyunu koca bir sonbahar  kış rahatlıkla kullanacağım ve bittikçe kesinlikle yeniden alacağım

Bepanthol'u eczanelerden temin edebilirsiniz .

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

17 Eylül 2015 Perşembe

The Balm Meet Matt(e) Hughes Long Lasting Likit Ruj -Charming

Herkese selammm =)
Gratis bayram indirimi başladı ve The Balm'da %40 indirim mevcut.Bende daha fazla bekletmeden size bu güzel ruju anlatmak istedim.


Gelsin diye 4 gözle bekledim valla indirimi bile beklemedim almak için.
Hatta testerı bile yoktu aldığım Gratiste tamamen internette gördüğüm görsellerle hareket ettim ama son yıllarda arayıp da bulamadığım hem kalıcı hem enfes mi enfes o gül kurusu ruju buldum.Üstelik de mat !



Yine ambalajı konuşturmuşlar çok tatlı diğerleri gibi =)

Seride Charming ile birlikte 8 renk daha var ama bence en güzeli o..

Çok çok koyu bir gül kurusu olarak görünüyor dış ambalajından..Sürüldüğünde biraz daha açık kalıyor.İçerisinde birazcık da kahvelik barındırıyor rujumuz..



Sürdükten kısa bir süre sonra yaklaşık 1 dk sabitleniyor ve inanılmaz güzel mat bir görüntü sağlıyor.Ruj likit yapıda.Aplikatörü ile kolay uygulama sağlıyor.


İkinci katı sürmeme bile gerek olmadan dudağı tamamen kapatıyor ,diğer mat rujlar gibi değil kendisi.Sürümü bu kadar rahat bir mat ruj görmemiştim daha önce..

Rujun mentollü ama tatlı bir kokusu var.Dudak çizgilerine çok fazla dolma yapmıyor.Ve en güzel özelliği bana göre mat olmasına rağmen dudaklarımı kurutmaması oldu.


Kalıcılık konusuna gelirsek şu ana kadar kullandığım en kalıcı ruj.O kadar yedim içtim bana mısın demedi kendisi..En az 4 saat hiç bozulmadan dudakta kalıyor.4 saatten sonra bile tazeleme hissi duymadım.Eve geldiğimde misel su ile temizleyebildim kendisini =))

Bu ruj akmıyor bulaşmıyor sürüldüğü gibi kalıyor ve şu an %40 indirimde.




Son 1 yılda alıp da aşık olduğum ikinci ruj kendisi.
Çok çok beğendim ve şiddetle indirim bitmeden almanızı tavsiye ederim.

Diğer birkaç renginde gözüm var ama yılbaşı indiriminde almayı planlıyorum =)


İndirimsiz fiyatı 35 TL

Siz ruj hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Çekiliş Zamanı;1 Şanslı Takipçime Ulric De Varens Divine Issime EDP Hediye! (KAPANDI )

Herkese selam.

Size yeni bir sürprizim var. Malumunuz çok yakında blogumun ikinci doğum gününü kutlayacağım.Türlü sürprizler sizlerle olacak ama önce UDV Türkiye ekibi ile birlikte çok sevdiğim UDV Divine Issime EDP parfümden 1 şanslı takipçime hediye ediyoruz.



Katılmak için benim istediğim tek şart 'Bu Siteye Katılın' kısmından blogumu takibe almanız. (GFC ile)

Firmamızın istekleri ise aşağıdaki bütün sosyal medya hesaplarını takibe almanız;

Facebook : facebook.com/udvturkiye 
Twitter: @UDVTurkiye
-          Kazanan 1 kişi olacak, parfümün bende olan  büyük boyu hediye edilecek
-Kargo firmaya ait.
Not;Firmanın sosyal medyadaki bütün hesaplarını takip etmeyenlerin maalesef katılımı geçersiz sayılacak.

Çekilişi sosyal medyada ya da blogunuzda duyurup linkini yoruma bırakırsanız benden size + 2 hak

Son katılım tarihi  3 Ekim 2015.

Beni takip ettiğini ismi,firmayı sosyal medyada takip ettiğiniz isimleri ve ek hak için duyuru linklerinizi, mail adresinizle birlikte  yorum olarak bırakmayı unutmayın.. =)

Herkese bol şans diliyorum .
Görüşmek üzere
Seda
xoxo

16 Eylül 2015 Çarşamba

Ulric De Varens Divine Issime EDP

Herkese selam.

Bugünkü konuğum Ulric De Varens  Divine Issime EDP

Parfüm zevki kişiden kişiye,tenden tene değişebilir. Yazının başında bunu belirteyim. 

Benim sevdiğim parfüm notları arasında vanilya-yasemin  kesinlikle başı çekiyor sonbahar kış mevsimlerinde.

Ulric De Varens parfümleri Ocak 2013 den beri ülkemizde satılmakta. .  
Markanın amacı  muhteşem Fransız kokularını uygun fiyatlar ile tüketiciyle buluşturmak. 


Divine Issime den bahsetmek gerekirse, çanta şeklinde tasarlanmış şişesi gerçekten çok güzel =)
Şık bir görünüm elde edilmiş siyah saplı çanta şişesiyle..

Parfümün üst notalarında Mandalina ve pembe dut bulunuyor.  Mandalina benim gibi turunçgil kokularını da seven biri için başlangıç notası olarak harika..

İlk sıktığımda o yoğun mandalina kokusunu hissettim ve kokusunu bolca içime çektim.İlk sıktığınızda dominant bir mandalina kokusu alacaksınız ama lütfen biraz bekleyin ve orta notanın keyfine varın..

Orta notalar Portakal Çiçeği ve Tonka..
Biraz beklediniz ve yine kokuyu içinize çektiniz.
Mis gibi bir portakal çiçeği kokusu geldi burnunuza Tonka taneleri ile karışık.
İlk kokladığınızda o baskın koku yerini tatlı mı tatlı yumuşak mı yumuşak bir  kokuya bıraktı.

Şimdi sıkı durun alt notalara geldiniz.
Çünkü bombayı sona saklamışlar.
Alt notalar ;Sümbülteber,Yasemin(bak işte burada kulağını çınlatmak istediğim biri var Melodiciğim çok sever Yasemin kokusunu )Paçuli ve de asıl kahramanımız Vanilya..

Alt notalarda bence parfüm şaha kalkmış,çiçeksi dokunuşların yanı sıra vanilya ile imzayı atmışlar.

Yani demem o ki ilk sıktığınızda turunçgil havasını bariz hissettiğiniz parfüm  teninizde bekledikçe şahane bir kokuya dönüşüyor.

Üstelik de oldukça uygun fiyatlı.Ve kalıcılık konusunda bir çok pahalı markayı sollar da geçer..
Gerçekten çok şaşırttı beni.
Parfüm konusunda çok hassasım.Kesinlikle ağır ve baş ağrısına sebebiyet verebilecek parfümleri kullanmam da önermem de..Divine Issime kesinlikle baş ağrıtan parfümlerden değil (Bana göre yani umarım sizin için de öyle olur.. =) )

İnanın havaların soğumasının hızlanmasını hiç bu kadar istememiştim.Çünkü Divine Issime kışın atkımda,hırkamda ya da giydiğim kazakta resmen imza kokumu bırakacak ve ben her yeni güne onun kokusuyla güne merhaba diyeceğim =)

Parfümü merak ediyorsanız Gratis ,Rossmann ve  Watsonslarda testerdan deneyebilir ve sanıyorum ki yukarıda anlattığım adımları sıralayıp bana hak verebilirsiniz.
Çok çok beğendiğim bir parfüm oldu zor beğenen biri olarak =)Kış parfümlerimden birkaçının yanında sürekli alınacaklar listesinde ilk sıradan giriş yaptı kendisi..

Markanın diğer parfümlerinden de almayı düşünmüyor değilim kalıcılık bu kadar başarılıysa.. =)

Ve yarın sabah gözünüz buralarda olsun çünkü size bir sürprizim olacak. =)(Acaba nedir nedir ? =)) )

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo



15 Eylül 2015 Salı

Flormar Bohemian Dream Puffy Eye Shadow Göz Farı /01 Lily Fields-04 Bohemian Style

Herkese selam..
Flormar Bohemian Dream koleksiyonundan iki göz far bugünkü konuğum..
Seriden aldığım iki göz farı serinin son yazısı olacak benim için çünkü artık alacağım bir şey kalmadı sanıyorum :)





01 Lily Fields-04 Bohemian Style ikisi de birbirinden güzel,






01 Lily Fields i almamın nedeni göz farı olarak kullanmanın yanı sıra onun çok iyi bir aydınlatıcı olacağını düşünmemdi ki beni yanıltmadı. 





Tıpkı serideki allıklar gibi krem-toz yapıda ürünler.


Işıltılı enfes bir rengi var.Bej tonlarda bir far .Ben göz pınarlarıma ,kaş altıma uyguluyorum .



Ve en çok uyguladığım alan ise yüzümdeki yüksek noktalar =)
Çünkü enfes bir aydınlatıcı  oluyor kendisi.Kalıcılığı 6-7 saat arası diyebilirim.





Diğer farımız 04 Bohemian Style.

Mürdüm tonlarda bir far arayışında iken bunun varlığını nasıl fark etmedim gerçekten bilmiyorum ama harika bir tona sahip .





Farların pigmentasyonları gayet güzel.Üstelik tıpkı allıklar gibi 12 gr lık ürünler. 



 İçerisindeki ışıltılar güzelliğine güzellik katıyor.
Yapılarından dolayı uygulama yapmak çok rahat.Göz yapısına göre değişiklik gösterebilir ama bende çizgilere dolma yapmadı ikisi de..

Bu serinin altın-dore diyebileceğimiz ambalajları gerçekten bir kat daha sevmeme neden olmuş olabilir seriyi =)

Bu farlar indirimsiz 24.90 gibi bir fiyata satıldılar şu an ise sadece 5 tl ye sahip olabilirsiniz.

Şuradan online sipariş verebilir ve serinin likit rujlarına diğer ürün seçeneklerine de bakabilir siparişinize ekleyebilirsiniz =)Eyeliner ve allıkları da tavsiye ederim .Burada eyeliner incelemem burada da allık incelemem var okumak isterseniz..


Bohemian Dream serisi  yazıları burada sona erdi.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

14 Eylül 2015 Pazartesi

Flormar Bohemian Dream Puffy Blush Allıklar /01Free Spirited Tan-02 Hippie Fast

Herkese merhaba.
Bugün size şuradaki yazımda almamak için direniyorum dediğim Flormar Bohemian Dream Puffy Blushlardan bahsedeceğim. 





Çok fazla gittim geldi alsam mı almasam mı derken  geçen gün avm de 5 tl ye kadar indiğini gördüm ve standda kalan son ikili 01 Free Spirited Tan-02 Hippie Fast i gözümü karartıp aldım.


İlk olarak aldıktan sonra oh be iyi ki almışım dediğim 01 Free Spirited Tan 'e bakalım.çok hoş,bronz tonlarda bir allık.




Son zamanlarda bronz allıklara farlara ciddi anlamda sarmış bulunmaktayım.




Allıkların yapısı kremsi olduğundan parmağınızla bastırdığınızda yumuşak yapılarını hissediyorsunuz.



Kendisi benim için hem bronzer,hem kahve tonlarda allık hem de göz farı olarak kullanacağım çok işlevsel bir ürün oldu..


 Krem allık formundaki ürün uygulama sonrası toz hale geçiyor.Yapıları sayesinde parmakla uygulama yapmanız mümkün ama ben Real Tecniques Stippling Brush ile uygulamayı tercih ediyorum.Böylelikle bence daha hijyenik oluyor =)Hem de aşırı bir görünüme sebebiyet vermiyor.

Pigmentastonu gayet iyi bu allıkların.Az miktarda uygulamak yeterli.

02-Hippie Fast ise pembe alt tonlu,güzel bir yaz pembesi ,ama kışın da kullandığım ve pembe sever biri olarak koleksiyonumda bulunması gerektiğini düşündüğüm bir allık kendisi.





Tatlı mı tatlı bir renk...Bu kadar aşırı pembe durduğuna aldanmayın yanakta cidden çok doğal görünüyor.

Benim gibi beyaz tenli arkadaşlara cidden çok yakışacağını düşündüğüm bir tonu var. Doğal  bir pembe allık arıyorsanız indirim bitmeden ve stoklar tükenmeden 5 liraya alabileceğiniz güzel bir allık.





Bir şey fark ettim ki bu allığı uyguladığımda sanki aydınlatıcı da uygulamış gibi bir görünüm elde ediyorum yüzümde.Ben neden bu allıkları almamışım ki daha önce ? =)





Allıkların kalıcılığı ortalama olarak 4-5 saat.
Allıkların ambalajları da gerçekten şık olmuş .Gramajları da oldukça fazla tam 12 gr!
Online satış sitesinde yazdığına göre indirim 01.10.2015 e kadar devam ediyor seçili ürünlerde.

Ben gerçekten sevdim bu allıkları.

Eğer mağazada bulamadıysanız şuradan sipariş vererek stoklar bitmeden ürüne sadece 5 tl ye sahip olabilirsiniz =))(İndirimsizken fiyatı 25 tl idi )

Bir sonraki yazım da seriden göz farları ile ilgili olacak.


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo





13 Eylül 2015 Pazar

Prozinc Summer Time Şampuan ve Saç Spreyi Deneyimim

Herkese selam..
Bugün size tatil bitmeden anlatmak istediğim iki süper ürün var.
Prozinc Summer Time Şampuan ve Saç Spreyi.

Tatile giderken deniz kum ve güneşten aşırı etkilenen saçlarım için yanımda götürdüm ikisini de..
 İlk olarak şampuandan bahsedeyim.. 

*Saça parlaklık ve ipeksi bir yumuşaklık kazandırır. Hidrolize Keratin ile deniz ve havuz sonrası saçların kolayca taranmasını sağlar. 

*Suyun sürekli saça temas etmesinden dolayı azalan keratin miktarını destekleyerek saç kırıklarını onarır ve elektriklenmeyi engeller. 

*Boyalı saçlarda da kullanıma uygundur. Boya koruyucu özeliği sayesinde boyalı saçı dış etkenlerden korur ve boya renginin uzun süre korunmasına yardımcı olur. 

*Tüm saç tipleri için uygundur. 

*Paraben ve renklendirici içermez.

*Dermatolojik olarak test edilmiştir

Deniz kum güneş üçlüsü gerçekten saçları çok yıpratıyor.Her ne kadar korumaya çalışsanız da mutlaka belli derecede hasarı hissediyorsunuz..
Prozinc Summer Time Shampoo işte tam da bu zamanlarda kurtarıcınız olacak mucize bir şampuan bana göre.
Mucize derken abartmıyorum çünkü şampuan saçları krem uygulaması gerektirmeden öyle bir yumuşatıyor ki,normalde zor taranan saçlarım 'krem ya da sprey desteği olmadan' bu şampuanla rahatlıkla tarandılar ve yumuşacık oldular. Deniz kum güneşten zerre kadar etkilenmediler.

Verdiği temizlik hissi,kepek yapmaması,saçlarımın ışıl ışıl parlaması da diğer beni kendine hayran bırakan özellikleri oldu.
Ve bence bu şampuan sadece tatilde değil normal zamanlarda da saçları kesinlikle yıpranmaya karşı korur .
Çok çok beğendiğim bir şampuan oldu tatil boyunca teyzem de benimle birlikte şampuana aşık oldu diyebilirim =)

Saç Spreyi ise;
* Tüm saç tipleri için uygundur.
 *Alkol, renklendirici ve paraben içermez.
* Dermatolojik olarak test edilmiştir.


Şampuana destek amaçlı bir ürün ama zaten şampuan gereğini yerine getiriyor =)
Kuru saçlarıma ya da nemli saçlarıma şekil vermeden önce sıkarak kullandım ve şampuanın etkisi iki kat daha fazla hissedildi.
İkisi birlikte kullanıldığında çok daha verimli oluyorlar ama şampuanın etkisini es geçmemek lazım ..

Bittiklerinde kesinlikle alacağım ikili olarak favori ürünlerim arasında yerlerini aldılar..
Prozinc'e bizi bu güzel ikiliyle tanıştırdıkları ve sponsorlukları için teşekkür ederim..

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Arşivi

Etiketler

watsons (60) gratis (55) Alışveriş (42) rossmann (29) oriflame (28) yves rocher (27) the body shop (23) avon (21) Ankara blogger buluşması (18) makyaj blogları (18) Bitenler -Çöpe Gidenler (17) saç bakımı (16) #sedavesenailekışamerhaba (15) flormar (15) essence (14) the balm (14) GRATİS .alışveriş (13) MAC (13) cilt bakımı (13) indirim (13) rimmel london (13) ruj (13) allık (11) güzellik blogu (11) nivea (11) far paleti (10) maybelline (10) sponsorlar (10) şampuan (9) Farmasi (8) el kremi (8) makyaj blogu (8) parfüm (8) Bioderma (7) doğal (7) Dermokozmetik (6) bb krem (6) body mist (6) catherine arley (6) eyeliner (6) farmasi kozmetik (6) gold serisi (6) kozmetik (6) lipstick (6) makyaj (6) rimel (6) watsons bayram indirimi (6) Ankamall (5) Ankaralı bloggerlar (5) argan yağı (5) avon türkiye (5) bayram indirimi (5) bee beauty (5) farmasi ürünleri (5) garnier (5) göz farı (5) kuru cilt (5) rival de loop (5) tırnak bakımı (5) vücut bakım (5) vücut spreyi (5) Dermadolin (4) HC Hair Care (4) Huncalife (4) Krem allık (4) Loreal (4) Nemlendirci önerileri (4) Nemlendirici krem (4) Real Techniques (4) body butter (4) dermokil (4) dove (4) duş jeli (4) fikri mühim (4) gratis yılbaşı indirimi (4) m.asam (4) makyaj bazı (4) maskara (4) sevgililer günü (4) tonik (4) vücut losyonu (4) yaz parfümleri (4) 8 mart (3) Bronzer (3) Gosh (3) Gosh Gratiste (3) Hc Hair Care Complex Serum (3) JOHNSON'S® Baby (3) Kiehl's (3) Kuru ve hassas ciltler (3) Makyaj Fırçaları (3) Rexona (3) Seda Ve Sena ile Kışa Merhaba (3) Urban Care (3) alix avien (3) bebak (3) bepanthol Cilt bakım kremi (3) blogger (3) blush (3) büyük yılbaşı indirimi (3) concealer (3) cosmed (3) fondöten (3) golden rose (3) göz makyaj temizleyici (3) güneş kremi önerisi (3) karma cilt (3) kore kozmetiği (3) magic finish (3) makyaj temizleyici önerileri (3) makyaj temizleyiciler (3) maske (3) nemlendirme (3) neutrogena (3) oje (3) oriflame the one serisi (3) passionate dots (3) pastel (3) peeling (3) pudra (3) saç kremi (3) temizleyici (3) tırnak bakım (3) very me (3) ANKAMALL MAC (2) Ankara bloggers (2) Ankaralı Bloggerlar Buluştu (2) Ankaralı bloggerlar The body Shopta buluştu (2) Anneler günü indirimi (2) Armada avm (2) Bakım (2) CC krem (2) Eylül-ekim bitenler (2) Favori Fırça (2) Fondöten fırçası (2) Fırsat Kasası (2) Keçe uçlu eyeliner (2) Light (2) MAC Isabel & Ruben Toledo (2) NYC (2) Nivea Fresh Natural Deodorant (2) Paraben Free (2) Temizleme (2) Yaz favorileri 2014 (2) aloe vera (2) ankara (2) anneler günü alışverişi (2) bahar koleksiyonu (2) balmozon (2) bb krem önerileri (2) beauty (2) bloglar (2) canlandırıcı tonik (2) dermokil şampuan (2) down under natural's (2) dudak balmı (2) durulanmayan saç spreyi (2) dünya kadınlar günü (2) eeose (2) farmasi ruj kullananlar (2) fresh line (2) fresh'n Soft makyaj temizleme mendilleri (2) fresh'n soft ürünleri (2) fruit flowers (2) göz altı kapatıcısı (2) göz kalemi (2) gözenek sıkılaştırıcı (2) hand cream (2) hobby (2) karma ciltler için maske (2) karma ciltlere tavsiyeler (2) kozmela (2) krem far (2) kütikül giderici (2) la roche posay (2) ligths Of Flowers (2) likit ruj (2) limonian (2) lip balm (2) makyaj denemesi (2) maskara deneyimleri (2) maybelline baby lips (2) missha (2) narecza.com (2) nem (2) new york colors (2) nivea makyaj temizleme suyu deneyimleri (2) normal-karma cilt (2) oje canavarı (2) online (2) organique (2) palmolive (2) pure system (2) pure zone (2) sacbakim.com (2) saç bakım önerileri (2) saç spreyi (2) shopping (2) siyah göz kalemi (2) sparkle in paris (2) tavsiye kanalı (2) tavsiye meleği (2) teremyağ gurme kaymaklı (2) termal su (2) termal su önerileri (2) the one serisi (2) vaseline (2) veet (2) yoğun nem (2) yves rocher duş jelleri (2) yüksek korumalı güneş kremi (2) çiçek kokuları (2) ürün incelemesi (2) #20gündemakyaj (1) %100 Organik Ferahlatıcı Roll-on (1) %100 Organik duş jeli (1) 2013-2014 Makyaj Trendleri (1) 3 in 1 Shimmering Bronzer (1) 8 mart dünya kadınlar günü kutlu olsun (1) Affinitone 24 hour fondöten (1) Akne Kızarıklıklarını Hafifleten Gözenekleri Arındıran Matlaştırıcı Tonik (1) All Over Powder (1) Altapharma Çay Ağacı Yağı ( Sivilce ve Siyah Nokta Koruyucusu ) (1) Ankara Güzellik Merkezleri (1) Ankara Güzellik ve Bakım Fuarı 2014 (1) Ankara kuaför (1) Apeks Güzellik Merkezi (1) Applelicious Lip balm (1) At kestanesi özü (1) Avon Luxe Eyeliner/ Grey Strut (1) Be Loud Koleksiyonu (1) Benim Bir Dostum Var !! (1) Bitenler -Çöpe Gidenler #4 (1) Bitenler -Çöpe Gidenler #5 (1) Bitenler -Çöpe Gidenler #6 (1) Bitkisel saç serumu (1) Blistex Lip Medex (1) Boomads (1) Burgundy #590 (1) Cesa kozmetik (1) Color Trend (1) Compact Allık (1) Crystal Body Deodorant Stick (1) CİNDY LOU MANİZER (1) DIY (1) Dare to Be (1) Deborah (1) Deep Black Mascara (1) Delight Therapy (1) Deluxe Shine Stylo Ruj (1) Denedim Biliyorum Buluşma. Ankara Blogger Buluşması (1) Denizshares Ankara Kuğulupark Buluşması (1) Diş Macunu (1) Douglas (1) Down Under's Naturals (1) Doğal Ferahlık (1) Dreams Unlimited Sun Fresh EDT (1) ESSENCE BLOOM ME UP (1) Essence Happy Holiday Koleksiyonu (1) Essence’ten Sevgililer Günü’ne Özel: “Love Letters” (1) Expert Face Brush (1) Fluidline Jel Eyeliner (1) Frambuaz Aromalı Dudak Kremi (1) Freeman Kömürlü ve Siyah Şekerli Yüz Maskesi (1) GARNİER.Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu (1) Glam'eyes Eyeliner (1) Glimmerstick Diamonds Eyeliner (1) Glimmerstick Eyeliner (1) Golden Rose Perfect Shine Lipstick 240 (1) Gratis Ankara Lansmanı (1) HM (1) Hair Repair Oil (1) Hair Special-ist Nature Sarımsaklı Şampuan (1) Hawaii Aloha Beach Vücut Arındırıcısı (1) Hyper Stretch Mascara (1) Ilove stage (1) Isabel And Ruben Toledo Koleksiyonu (1) Işıltılı bronzer (1) Işıltılı vücut kremi (1) Kalyon (1) Kaş kiti (1) Kiehl's Ankara 365 AVM Açılış Partisi (1) Kindergarten Red (1) Kompakt Pudra (1) Krauterhof Isıtıcı Masaj Jeli (1) Köpük fondöten (1) Ladyblush (1) Light-Clair (1) Loreal Paris Excellence İntense (1) MAKYAJ DENEMELERİ 1 (1) Magnetic Nude Collection (1) Makyaj temizleme sütü (1) Master Curl Maskara (1) Moisture Extreme Ruj (1) Nesneslis ile MAC Etkinliğinden Ayrıntılar :) (1) Nivea Besleyici El Kremi (1) Nude Dude Far Paleti (1) Oje canavarı 1. yaşını kutluyor .Çekiliş (1) Ombre Blush (1) Opera Ruj (1) Oriflame Discover (1) Oriflame Perfecting Face Primer-Yüz Makyaj Bazı (1) Our Secret (1) Pembe Greyfurt Özlü Yağsız Nemlendirici Krem (1) Pink Punch/Pink Elixir/Rasberry Sorbet (1) Power Shine Saten Ruj Pink Satin (1) Power Shine Rujlar (1) Pretty (1) QTICA (1) Quattro Far Paleti See My Eyes (11) (1) ROC Soleil Protexion Fluid Güneş Kremi SPF 50+ (1) RT Fırçalar (1) Raspberry Rose (1) SPA (1) SPLAT (1) SPLAT TÜRKİYE (1) Scholl Velvet Smooth Express Pedi’ (1) Sebo Vegatal (1) Seda Ve Sena İle Kışa Merhaba Etkinliği;Bölüm 1 (1) Seranem Saç Bakım Şampuanı (1) Seranem Vücut Şampuanı (1) Sericin Bio 3 Aşamalı Cilt Bakım Serisi (1) Setting Powder (1) Sevgililer Günü #MİM 'i :)) (1) Shimmer Cubes (1) Signal White Now Gold Basın Bülteni (1) Sihirli fondöten (1) Snob (1) Sobelendim :) (1) Sonbahar makyajı (1) Starbucks Ankamall Kahve Etkinliği (1) Sturdust (1) Swedish Spa (1) Tanaçan Kozmetik (1) Tek kelime cevap (1) Temizleyici Jel (1) Terracotta (1) The Balm Balm Shelter Renkli Nemlendirici (1) The Body Shop Colourglide Ruj (1) Transparen pudra (1) Ultra Color Ruj /Country Rose (1) Vaseline Total Moisture Aloe Fresh Krem (1) Wear Berries (1) acıbadem (1) adriana lima (1) algae mask (1) aloe vera yetiştirme (1) alüminyum içermeyen roll on (1) ankara blogger (1) antioksidan (1) aqua effect (1) asansörlü göz kalemi (1) avon color Style ruj violet romence (1) avon fondöten fırçası (1) axe Anarchy Deodorant Body Spray For Her (1) baby lips (1) baby oil (1) balm (1) balm jovi palet (1) banyo topu (1) base coat (1) bebek yağı (1) beige pearl (1) beni bul (1) benri (1) besleyici çözümler (1) besleyici şampuan (1) bitenler Kasım 2014 (1) bitenler Mart 2015 (1) bitenler nisan 2014 (1) bitenler ocak 2014 (1) bitenler şubat 2014 (1) bitenler şubat 2015 (1) bitenler-çöpe gidenler (1) black eyeliner (1) blackout (1) bliss (1) bloglarda (1) celebre EDT (1) cherry me (1) cilt bakım rutini (1) cilt lekeleri (1) cilt ve saç bakımı ürünleri (1) cilt yumuşatıcı (1) cilt ürünleri (1) city color far (1) clean pore (1) cocoa butter nemlendirici jel (1) color impact cream Eyeshdow (1) coral tonic (1) davines (1) deeplook black-metallic 08 (1) deniz cosmetics (1) deniz tuzu etkili saç spreyi (1) doa kozmetik (1) duşta vücut kremi (1) eau termale (1) ecotolls (1) eda taşpınar (1) eeose cilt bakım bloglar (1) ekoz kozmetik (1) el bakım kremi (1) el ve vücut bakımı (1) eyeliner pen (1) fa (1) far away (1) far bazı (1) far fırçası (1) farmasi eyeliner (1) farmasi oje. farmasi (1) favori deodorant (1) favori kokular (1) favorilerim (1) fizzy star (1) flormar far paleti (1) fondöten arayışında olanlar (1) foundation Brush (1) freeman (1) fırça (1) garnet Gala (1) garnier makyaj temizleyici kullananlar (1) giordani gold (1) golden brown (1) grazed apple (1) gri eyeliner (1) gulişinrenklidunyası (1) göz makyajı temizliği (1) göz çevresi kremi (1) gül suyu (1) hair therapy (1) hindistan cevizi (1) hindistan cevizi özlü saç bakım yağı (1) hindistan cevizi özü (1) indirimi (1) indirimler (1) japanese cherry blossom pure body lotion (1) jel manikür (1) kafeinli kapatıcı roll-on (1) kahve hazzı (1) kajal (1) karma-yağlı cilt (1) kate moss (1) kayısı çekirdeği özlü peeling (1) kaş farı (1) kendi cosmetics (1) kendi kozmetik (1) keratinli saç bakım maskesi (1) kişisel bakım (1) koton (1) kozmetik dışı (1) krem allık nasıl yapılır (1) krem göz farı (1) kuru saç için doğal yöntemler (1) kuru saç problemi? Ne yapmalı? Kepeklenme (1) kış indirimi (1) kış için nemlendirici krem önrileri (1) lipgloss (1) little black dress (1) long lasting ruj (1) makas ankara (1) make up (1) makeup remover (1) makyaj paleti (1) makyaj sabitleyici pudra (1) maybelline color sensational ruj (1) mayıs favorileri (1) mağaza turu (1) mağaza turu.açılış (1) mega effects maskara (1) mercan rengi ruj (1) metalik (1) metallik eyeliner (1) micellar makyaj temizleme suyu (1) mora çalan ruj (1) nail care (1) nashi argan (1) nata vega (1) natural beauty (1) naturals (1) nesfit (1) new york (1) nike (1) nisan çekilişleri (1) nivea baby (1) nivea deodorant kullananlar (1) nivea lip butter (1) nivea micellar (1) nivea micellar makyaj temizleme suyu (1) optimals serisi (1) oriflame tender care (1) oriflame the one serisi rujları (1) outspoken by fergie (1) palmolive body butter (1) papaya (1) parabensiz roll on (1) parlama yapmayan bb krem (1) pembe oje (1) pink me (1) powder (1) pudra önerileri (1) pure gloss 3 in 1 (1) qsuqe high-end touch bb krem fondöten (1) rimel arganlı rimel (1) rimmel london scandal eyes (1) rimmel london scandal eyes rockin curves (1) rita ora (1) rosense (1) rosewood eternity (1) ruj tavsiyeleri (1) ruj önerileri (1) sarımsak özlü şampuan (1) satin (1) saç bakım maskesi (1) saç bakım spreyleri..Hediye :) (1) saç bakım yağı (1) saç bakımı.saç maskesi önerileri (1) saç şekillendirciler (1) sea salt sprey (1) secret fantasy star (1) sedanın bebakları :) (1) shady lady (1) silky touch (1) silky touch fondöten (1) siyah (1) siyah eyeliner (1) siyah noktalar (1) siyah oje (1) soft krem (1) solutions matte bb krem (1) soyulan maske (1) stay matte köpük fondöten (1) stay matte pudra (1) tchibo (1) tekli (1) ten ürünleri (1) ter kokusunu önleme (1) the balm paletleri (1) the one (1) the one volume blast mascara (1) tiare flower (1) toleriane dermo nettoyant makyaj temizleyici (1) toni guy (1) top coat (1) tırnak peelingi (1) uygun fiyatlı nemlendirici (1) vichy (1) vitacreme B12 (1) vücut bakımı (1) vücut sütü (1) vücut sıkılaştırma (1) waterproof maskara (1) watsons kart (1) wild argan oil serisi (1) wonderfull mascara (1) yabani argan yağı (1) yaz için fondöten önerileri (1) yaz için ruj önerileri (1) yaz kokuları (1) yosun maskesi (1) yıpranmış saç problemi (1) yıpranmış saçlara maske (1) Ölü hücre arındırıcı çamur (1) Ürün Bitirme Projem #1 (1) çantamda neler var ?? (1) çayyolu makas (1) çift etkili (1) çok amaçlı balm (1) şeftali büyüsü (1) şekerli kokular (1)