28 Ağustos 2015 Cuma

Harmolance Ayak ve Topuk Bakım Kremi

Herkese selam =)
Bugünkü konuğum Harmolance firmasının Ayak ve Topuk Bakım Kremi..


Harmolance markasından biraz bahsedecek olursam  günlük kalsiyum, çinko, magnezyum ve omega 3 gibi besin takviyelerini, ilerleyen yaşlarda kadınların  yaşayacağı menopoz gibi sıkıntılı geçecek dönemsel süreç için  gece terlemelerine, ateş basmalarına karşı geceliklerini, t shirtlerini ve topuk çatlaklarına karşı ayak, topuk bakım kremini bizlerle buluşturan bir marka.


Didem Hanımın bizlere hediye ettiği ürün  markanın beğenilen ürünlerinden biri olan Ayak Ve Topuk Bakım Kremi. 




Formülasyonunda bulunan değerli bitki ekstreleri,Salisilik asit, Badem yağı, Zeytin yağı, Avokado yağı ve Provitamin B5 ile ayak ve topuklarda oluşan çatlakları onarıp ölü derilerden uzaklaştırmayı ve nemlendirmeyi vaad ediyor bizlere krem.

100 ml'lik kapaklı kavanoz  bir ambalaja sahip.Ambalajında güvenlik bandı bulunuyor böylelikle ürünü ilk siz açmış oluyorsunuz.İstediğiniz miktarda rahatlıkla ürünü kavanozdan alabiliyorsunuz.Açar açmaz bir koruma kapağı daha çıkıyor karşınıza..

Kremin yapısı ise oldukça ince ve kolay emiliyor. Topuk çatlağı çok olan bayanlarda günde 3 kere, nemlendirme ihtiyacı için ise günde 1,2 kere kullanılması tavsiye ediliyor.

İçeriğindeki Salisilik Asit ayaktaki kalınlaşmış derinini yumuşamasını ve incelmesini sağlıyor.
Bende çatlak problemi yok o nedenle çatlaklar etkisi üzerinde size yorum yapamam =)
Ama kurumuş topuklara vermiş olduğu nem etkisini sevdim.
Düzenli kullanımda etkisini gösteriyor.
Ben sadece gece yatmadan uyguladım ve ince çoraplarımı giydim =) Yaz günü çorapla yatması biraz zor olsa da sabah kalktığımda yumuşak topuklarla uyanmak güzel oluyor =)
Sürer sürmez emilmesi ve yağlı his bırakmıyor olması da beni mutlu etti çünkü yazın o yağlı his bence çok hoş olmuyor =)

Dipnot olarak eklemeliyim ki bu ürün bir ilaç değil ve eğer ciddi bir topuk çatlağı sorununuz varsa ilk önce mutlaka doktorunuza görünmelisiniz.

İçerik ;


Kremi sadece Menopozedshop.com ve Harmolance.com'da bulabilir ve satın alabilirsiniz arkadaşlar..
Didem Hanıma sponsorluğu için bir kez daha teşekkür edeyim bu vesile ile..

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo



27 Ağustos 2015 Perşembe

Nivea Powder Touch Serisi

Herkese selamm :)
Bir süre önce Niveadan bir paket aldım.Yeni Powder Touch serisini deneyimlemem için göndermişler.


Powder Touch serisi Sprey Deodorant, Roll-on ve Stick'ten oluşuyor.

Yüksek emici özelliği ile bilinen   Kaolin pudrası içeriğiyle hızlı kuruma ve yumuşacık koltuk altı hissi uyandırıyor. 
Alkol içermiyor. 
Hoş bir kokusu var ferah çiçeksi=)
Boya maddesi içermiyor.
Ciltle uyumu dermatolojik olarak test edilmiş.
Kıyafetlerde leke/ iz yapmıyor.


Serideki Roll on dan bahsedersem;
48 saat koruma vaad ediyor ürün.Ama 48 saat boyunca roll on kullanmamak ne kadar doğru olur bilemem :)Pudralı bir roll on..


Kokusu hoş gerçekten.Ama kuruma hızını sevdiğimi söyleyemem çünkü ıslak his bırakıyor.

Kıyafette leke bırakmıyor.

Deodorant ise ;


Seride en çok kullandığım ürün olabilir =) Yine pudralı bir ürün.O nedenle kullanmadan önce çok iyi çalkalamalısınız ki koltuk altınız bembeyaz olmasın.


Sıkar sıkmaz kuruyor olmasını çok sevdim.Vermiş olduğu ferahlık hissi de güzel.

Stick Deodorant;

İşte serideki favorim.
Hemen kuruyor,leke bırakmıyor ve yumuşacık bir koltuk altı bırakıyor geriye..

En beğendiğim ürün stick deodorant oldu seride.

Ama keşke alüminyum içermiyor olsalar.Bu konuda Nivea bir adım atsa keşke =)
Genel  olarak sevdiğim ürünler oldular.
Temiz ve ferah kokuları sayesinde yaz boyunca benimle oldular.
Siz seri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

25 Ağustos 2015 Salı

Physicians Formula Nude Wear Aydınlatıcı Stick Nude Glow

Herkese selam =)
Bugünkü konuğum Physicians Formula'dan Nude Wear Aydınlatıcı Stick..

Physicians Formula'nın o tatlı ambalajlarını hangimiz sevmiyoruz ki ? =)
Yine bu stick üründe de o tatlılığı fazlasıyla konuşturmuşlarr =)

 Ürün stick formda ve oldukça çok işlevi var. İlk aldığımda sipariş verirken renk seçeneği var mı yok mu bakmadım tabi.(Zaten seçenek yokmuş)Ürün bir geldi olamazzz dedim çünkü 3 ton koyu geldi bana :D
Bende dedim ki ben bunu konturlama işleminde kullanıp bitiririm.
Sonra aniden tatil olayı gelişince ve haliyle bronzlaşınca kendisi yüzüme tam oturdu.


Yaa çok şeker değil mi şunun tipine bakın =)

İşlevleri;
-Kapatıcı
-Aydınlatıcı
-Stick fondöten


Ben şu an kapatıcı ve fondöten olarak kullanıyorum.
Her iki işlevde de kendisini çok sevdim. O kadar doğal bir görünün elde ediyorsunuz ki sanki yüzünüzde yok gibi duruyor.O kadar hafif ki akma kusma asla yaşatmadı bana..


Kapatıcılığı nasıl derseniz ufak sivilce izlerimi kapatmak için yeterli geldi.Yani ortanın bir tık altı diyebilirim. =)


Öyle görünüyor ki ten rengim normale dönene kadar kullanacağım tek ten ürünüm kendisi olacak..


Ürün hipoalerjenik,Alerji yapma riski minimum ve parfüm, gluten, paraben gibi maddeleri içermiyor.

Cildime sanki doğal bir parlaklık veriyor bu ürün.Fondöten var ama yokmuş gibi bir görüntü oluşturmasını çok çok sevdim..
Güzel bir yanı da tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun olması..

Aşırı problemli olmayan bir cilde sahipseniz ve çok kapatıcılık olmasın ,orta bir kapatıcılık sağlasın ama doğal da duran bir ürün arıyorum diyorsanız  bir göz atın =)


Ürün 6,3 gr..

Ben Turuncu Kasadan aldım ürünü.
İncelemek isterseniz buraya tıklamanız yeterli..



Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo


Bebak Suya Dayanıklı Göz Ve Dudak Makyaj Temizleyicisi

Herkese selam =) Konuğum bir Türk markası olan Bebak 'a ait Suya Dayanıklı Göz Ve Dudak Makyaj Temizleyicisi Çift fazlı o...