8 Ağustos 2015 Cumartesi

Avene Eau Thermale Günes Koruyucu Sprey 50+

Herkese selamm..


Tatil denildiğinde aklımıza ne gelir? Ben söyleyeyim: Deniz,kum ve güneş...

Güneşli yaz günlerini özledik. Yaz gelsin diye bekledik durduk.Sonunda yaz geldi =) Kimimiz tatil planları yapıyor hala,kimimiz tatilde.. 

Bende geçen hafta aniden bir kaçamak yaptım ve Ankaradan uzaklaştım=) 


Tatilde olmazsa olmazım güneş kremim tabiki..


 Güneşin zararlı etkileri gün geçtikçe artıyor. Bronzlaşmak güzel olsa da cilde verdiği zarar bir o kadar kötü.Cilt kanseri yani melanoma kadar giden kötü sonuçlar doğurabiliyor =/ Bu zararlı etkilerden kurtulmak için güneş korumalı ürünler kullanmak şart..
Ben bu yıl tercihimi Avene markasından yana kullandım.Spf 50+ güneş koruyucu losyonu deneyimledim ve  sevdim.

Avene Very Hight Protection SPF 50+ Sprey formda bir ürün. Püskürterek kullanıyorsunuz.. Ben elime ya da ihtiyaç duyduğum bölgeye direkt püskürterek uyguladım.Uygulaması çok  pratik,bu yönüyle ilk artısını kaptı benden..
Hem yüz hem vücut kullanımına uygun. 
Hafif yapılı formülü sayesinde ciltte emilimi ve dağılımı çok rahat.
Uygulama sonrasında beyazlık bırakmadı.

Az miktarda kimyasal filtre içeren koruyucu bileşenler,içerdiği Avene Termal Suyu ve Parabensiz içeriği ürünü sevmemde daha da  etkili oldu.Avene termal suyu zaten aşk yaşayarak kullanıyorum.Kremin içine eklemiş olmaları süper olmuş.

Avene Eau Thermale Güneş Koruyucu bence koruma görevini başarılıyla tamamlıyor.Tabi kuralına göre davranırsak..Güneşte kalınan süreye çok dikkat etmeliyiz özellikle benim gibi hassas ve beyaz tenliler güneş ışıklarının en yoğun olduğu saatlerde güneşlenmekten kaçınmalı,güneşe çıkmadan 15-20 dakika önce güneş kremi uygulamalı ,suya girip çıktıktan sonra ve her iki saatte bir tekrar yenilemeli...
Mühim olan bronz görünmek değil,sağlıklı olmak,sağlıklı bronzlaşmak.

Avene Eau Thermale Güneş Koruyucu'yu eczanelerden ve online satış sitelerinden temin edebilirsiniz.

Bir sonraki tatilde tekrar alır mıyım? Kesinlikle alırım ancak evdeki stoğu da göz önünde bulundurmam gerekir sanıyorum almadan önce:)

Sizin bu yaz favori güneş ürününüz hangisi?


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..

xoxo

:))))

7 Ağustos 2015 Cuma

GÜZEL BAK KENDİNE PORTALI YAYINDA



TÜRKİYE’NİN İLK GÜZELLİK VE KİŞİSEL BAKIM PORTALI www.guzelbakkendine.com
YAYINDA

G%25C3%25BCzelbakkendine_portal

Sadece güzellik ve kişisel bakım içeriğine sahip, standart makyaj portallarından farklı olarak çeşitli bakım bilgilerini de içeren www.guzelbakkendine.com Türkiye’nin ilk güzellik ve kişisel bakım portalı olarak yayına başladı. Gratis’in destekleri ile yayın hayatına başlayan portalda makyaj yapımından cilt bakımına, doğru ürün kullanımından yeni ürünlere kadar birçok bilgi tek adreste toplandı. Güzelliğe dair yeni bilgilere erişmek isteyenlerin her gün farklı bilgiye erişebileceği portalda videolu anlatımlar da öne çıkıyor.

Portalın öne çıkan bir diğer özelliği ise blog yazarlarının ürün deneyimlerini okuyucular ile paylaşması oldu. Portala kayıt olan blog sahipleri yeni ürünleri ilk deneyenler arasında olma şansını yakalarken aynı zamanda Gratis’ten çeşitli hediyeler kazanacak. Yazılarını her gün binlerce okuyucu ile paylaşabilecek olan blog sahipleri ilk kayıt olduklarında Gratis’ten 25 TL değerinde 2500 puan kazanacaklar. Daha sonra her ay en çok okunan 3 blogger için yine Gratis’ten hediye puan kazanacak. Alışveriş deneyimlerini zenginleştirip okuyucuları ile daha çok paylaşım yapabilme şansı yakalayacak olan  ayın en çok okunan blog yazarı 250 TL, ikinci en çok okunan blog yazarı 150 TL, üçüncü en çok okunan blog yazarı ise 100 TL değerinde hediye puan kazanacak. Türkiye’nin en güzel blogger’ı olmaya aday blog sahiplerinin www.guzelbakkendine.com üzerinden kayıt yapmaları yeterli olacak.

Kişisel bakımına ve güzelliğine önem verenlerin tek adresi olmayı hedefleyen portal içinde bulunan bilgiler ve haberler okuyucuların sosyal medya hesapları üzerinden de paylaşılabilecek.

Gratis Kart
Gratis; sektöründe bir ilke daha imza atarak, müşterilerine tüm alışverişlerinde avantaj sağlayacak Gratis Kart’ı “Size Güzel Bakan Kart” sloganı ile hayata geçirdi. Gratis Kart, Türkiye genelinde yer alan tüm Gratis’lerden ücretsiz olarak alınabiliyor. Yapılan her alışverişten puan toplatarak ve indirimlerden yararlandırarak avantaj sağlayacak olan Gratis Kart, sunacağı sürprizler ve hediyeler ile de sürekli şaşırtacak. Gratis Kart aynı zamanda kişinin alışveriş eğilimlerine göre kişiye özel avantajlar da sunacak.

Gratis Hakkında
Gratis, Nisan 2009’da SEDES Holding bünyesinde kuruldu. Gratis, 45 ilde 270 satış noktasıyla, müşterilerinin sağlık ve yaşam kalitesini arttırmak için ihtiyaç duyabileceği ürün ve hizmetleri sunarak, renkli kozmetik, cilt bakım ve kişisel bakım alanları dahil 12 kategoride geniş bir ürün yelpazesi ile hizmet vermektedir. Renkli kozmetikten bebek bakımına, temizlik ve hijyenden atıştırmalığa kadar birbirinden farklı ürünlerde kolay ulaşılabilir, hızlı ve rahat alışveriş imkânı sunan Gratis’te şu an yaklaşık bin tanesi kendi markalarına ait olmak üzere 8 binden fazla ürün müşterilere sunulmaktadır.


Ürün Deneyimi;Carrot Care Şampuan ve Saç Kremi

Herkese merhaba..
Bugün size Türkiye'de ilk kez şampuanda havuç özü kullanan bir firmanın ürünlerinden Carrot Care Şampuan ve Saç Kreminden bahsedeceğim..

Ürünler karton kutularının içinde ulaşıyor =)
Tasarımları şirin =)

Ürünlerin vaadlerine gelirsek;

Şampuan:

Havuç yağı  saç derisinin bakımını yapar,Antioksidanlar tarafından zengin olan bu yağ aynı zamanda yüksek oranda E,C,A vitaminleri,beta karoten,potasyum içerir.
Saç köklerine olan kan akışını arttırır ve dolayısıyla saç köklerinin güçlenmesine yardımcı olur.A vitamini kuru ve kırılgan saçları onarır.
Biotin saçların daha sağlıklı uzamasını sağlar ve saçı güçlendirerek yıpratıcı dış etkenlere karşı korur.

Saç Kremi;
İçerisinde bulunan yağlar saçı besler,yoğun keratin saçlarda yapılandırma sağlayarak daha hızlı uzamasına yardımcı olur.Buğday yağı kuru saçlara ihtiyacı olan nem, sağlar,badem yağı saç dökülmesini engellemeye yardımcı olur.


Ürün yorumlarıma gelirsek;

Şampuan:



İlk kullanımdan itibaren hissettiğim daha parlak ,daha hacimli,daha nemlenmiş saçlar..
Şampuanın hafif  ama hoş bir kokusu var. Köpürmesi ve temizlemesi güzel.

Tek başına kullandığımda saçlarımı rahatlıkla tarayabildim ve benim saç tipimde bunu yaşamam gerçekten çok hoşuma gitti. Saçlarımı taramak daha önceki yazılarımda da belirttiğim için tam bir eziyet benim için.Saçlarım çok gür ,dalgalı ve sık..

Saçlarıma vermiş olduğu nem etkisi ve hacim son zamanlarda yakaladığım en iyi nemlendirme ve hacim işlevi diyebilirim.


Saç Kremi:



Şampuandan sonra 2 dk bekletilmesi yeterli oluyor ama ben keratinin iyice saça işlemesi için en az 5 dk bekletiyorum.Sonrasında duruluyorum.
Saçlarım ipeksi bir yumuşaklık, parlaklık kazanıyor. Şampuan ve kremi birlikte kullanmayı tercih ettim ben.İkili olarak gerçekten süper iş çıkarıyorlar.

Birçok şampuanda var olan Tuz Carrot Care Şampuan ve Saç kreminde bulunmuyor..

Alkol  de içeriğinde yok ancak paraben ve türevleri mevcut..
Şampuan 300 ml,Saç Kremi ise 200 ml.

Yaklaşık 1.5 aylık  kullanımım sonucunda şampuan ve krem birlikte kullanıldıklarında vaadlerini gerçekten yerine getiriyor. Saçlarımın daha yumuşak olduğunu hissedebiliyorum.Saç uzatma konusunda ilerleyen zamanlarda yorum yapabilirim =)) 

Ürünler hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz sitesini inceleyebilirsiniz.
www.carrotcare.com internet siteleri.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

6 Ağustos 2015 Perşembe

Nivea BB Clean Güzelleştiren ve Bakım Yapan Temizleme Suyu

Herkese selamlar =)

Yeni konuğum Nivea dan.. Bir çoğunuz yeni çıkardıkları BB Clean   Güzelleştiren ve Bakım Yapan Temizleme Suyu'ndan haberdarsınız artık.
Bir süre önce Watsonsta görüp almıştım,iki gün sonra da Nivea'nın yolladığı  kargodan BB Clean temizleme suyu çıktı =))


İlk çıkan Nivea Micellar makyaj temizleme suyunu beğenerek kullanmıştım.

Önce biraz ürünün özelliklerinden bahsedeyim;

Provitamin B5 içeren formülüyle tek adımda 5 etki sağlar;

1. Arındırır:
 Cildi BB krem, fondöten ve makyajdan etkili bir şekilde arındırır.

2. Temizler: 
Gözenekleri yağ ve kirden temizleyerek cildin nefes almasını sağlar.

3. Cilt kusurlarını azaltır:
 Pürüz ve kızarıklık görünümü gibi cilt kusurlarını azaltmaya yardımcı olur.

4. Nemlendirir: 
Cildin doğal nem dengesini destekleyerek, ciltte yumuşak ve nemli bir his bırakır.

5.Hazırlar:
Cildi bir sonraki BB krem ve makyaj uygulaması için kusursuz bir şekilde hazırlar.

Yorumlarıma gelirsek ;

Yaz aylarında fondöten yerine bir çok kişi BB kremleri ya da CC kremleri tercih ediyor. Ben de yaz aylarında çoğu zaman sadece güneş kremi uyguluyorum yüzüme ten makyajından uzak duruyorum.Ten makyajı yapacaksam tercihim BB kremler oluyor.

BB krem öncesi cildi hazırlar denilmiş ürün açıklamalarında. Şöyle ki cilde hissedilir bir nem kazandırıyor ürün bu konuda kendisini sevdim.Gerçekten bir nem verme durumu mevcut. 

Cilt kusurlarını azaltır ibaresine gelirsem benim cildimde bu tarz bir sorun yok,o nedenle bu konuda yorum yapamayacağım =)

Temizleme konusuna gelirsek;ten makyajını 2 pamuk yardımıyla çıkarıyor.Göz makyajını temizlemede yetersiz bir ürün..Göz makyajınız yoğunsa biraz zorlanabilirsiniz çıkarırken. İlk çıkan ürün micellar göz makyajını çok daha rahat temizliyordu bunu dipnot olarak düşeyim.
Onun dışında gözümde yanma kızarıklık oluşmadı,ama oluşanlar da olduğunu okudum ve gözlemledim. Bunu da almadan önce göz önünde bulundurmalısınız.Çünkü her ürün herkese aynı tepkimeyi vermiyor.


Sadece cilt temizliği için almayı düşünüyorsanız rahatlıkla alabilirsiniz =) İçeriğinde paraben ve alkol yok =) Aslında bazı geceler  kendisini tonik niyetine de kullanıyorum tonik olarak da sevdiğimi belirteyim =)

En beğendiğin
 yanı  ne derseniz cildi makyaja hazırlıyor olması derim..


Siz adıyla oldukça ilgi çekmeyi başaran Nivea BB Clean ile tanıştınız mı ?
Hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo



*Basın ürünüdür,objektif yorumlarımı içerir..

5 Ağustos 2015 Çarşamba

Tatil Makyaj Çantamda Neler Var ? Temmuz 2015

Herkese merhaba..
Aslında bu sene için tatil planım yoktu.Aniden gelişen bir tatil oldu benim için.Blogdaki aksama da ani gelişen tatilden ötürü birazcık =)

İnanılması zor  ama valizimi ve bakım ürünlerimi tam 15 dk da hazırladım :D

Yine de 15 dk da hazırlanan çantamda işe yarar şeyler olduğunu düşünüyorum. Unuttuklarım da cabası tabiki :D

İlk olarak bakım ve güneş koruma ürünlerine göz atalım;

Bu sene güneş koruma görevini Avene 'e  ve güneş sonrası koruma görevini de Bioderma'ya verdim.

Avene spf 50 ve pratik sprey şişesi sayesinde uygulama yaparken çok pratik oldu benim için. Ayrıntılı inceleme yazım bir kaç gün sonra burada olacak.

Bioderma Güneş Sonrası Losyon da güneşten sonra gerilen kuruyan hassas cildimi bir nebze de olsa toparlamayı başardı.Ben çok beyaz tenliyim o nedenle şemsiye altında geçirdim zamanımı ama ona rağmen gölgede yandım resmen :D Çok bronzlaşmayı sevmiyorum ve de zararlı olduğunu savunuyorum hep.Melanom olmaktansa hafif bronz kalmayı tercih ederim.

Tatilde saçlarımı Prozinc e emanet ettim. Şampuan ve Saç spreyini götürdüm yanımda.


(Firma gönderisi ürünlere  boş şişirme yapmayan biri olarak,)ilk kullandığım andan itibaren 'Hadi canım yok artık  ' dedirten bir ürün oldu benim için.
Saçlar deniz kum ve güneşten ciddi derecede etkilenip sertleşiyor,matlaşıyor.Prozinc saçlarımı yumuşacık parlak 'krem sürmeden krem sürmüş gibi ' yaparak gönlümü fethetti. Detaylı yazısını yakında burada yazacağım.

Vitacreme b12 vücut losyonuna karşı olan beğenimi şurada dile getirmiştim. Harika bir cilt nemlendiricisi. Bana çok yardımcı olan kurtarıcı nitelikteki ürünlerden biri.

Organique Shea Butter aynı şekilde kurtarıcı bir ürün. Şurada ondan da bahsetmiştim.

Nivea BB Clean Temizleme Suyu da benimle birlikte tatile gen ürünlerden biri.Sanırım bu posttan sonra detaylıca onu okuyacaksınız :)

Cosmed El Kremi de benimle birlikteydi bu tatilde. Onun da yazısı şurada =)

Sleepy Islak Havlu da çantamda yerini aldı =) 


Yves Rocher Yüz Spreyi de çok rahatlattı beni . Termal su stoğum bitmiş ve mecburen yanıma bunu aldım. Ama çok sevdiğim bir ürün özellikle greyfurt kokusu =)


Bepanthol merhem olmadan zaten adım atmam evden. Aşk yaşıyoruz hem kremi hem merhemiyle.
Le Petit Marcelias Lavanta balı duş jeli,diş fırçası,parfüm,body mist diğer bakım ürünlerim.


6 gün için bu kadar ürün yeter diye mi düşündüm yoksa vaktim mi yetmedi bilmiyorum ama bu kadar bakım ürünü almışım yanıma.

15 dk da bu kadar ürün almak başarı bana göre :D


Şimdi gelelim makyaj komedisine :D



Yanıma 3-4 tane rastgele seçilmiş ruj,
1 adet bb krem (kullanmayacağımı bildiğim halde)
Fırçalar(RT Expert Face, The Body Shop Blending, Eklips Pudra Fırçası)
Gosh BB Powder
Flormar Tekli far (pembe)
Oriflame tekli krem far,
Revlon Lipbutter
Sleek Bronzer-Hightlighter Kit
Mac Club far  
alarak bence büyük bir skandala imza atmışım.
Allık rimel  namına bir şey almamışım :D
Almam gereken sadece The Balm, Balm jovi palet ve rimeldi  oysaki..

Yukarıdakilerden ne kullandın derseniz sadece fırçaları,Sleek kiti,flormar ve mac farları,revlon lipbutter ı ve gosh pudrayı kullandım.Onları da akşamları kullandım zaten.. plajda makyajlı gezenlere hayret ediyorum zaten :)


15 dk da bu kadar ürün alabilmiş olmam mucize değil de nedir? :D
Kıyafet de dahil bu süreye :D

Bundan sonra bana Speedy Seda diyebilirsiniz :D

Bu kadar hızlı hazırlanmak zorunda kalsanız sizin tercihleriniz neler olurdu çok merak ediyorum,lütfen yorum yazın =)
Benim tatil makyaj çantamda bunlar vardı =)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın =)
Seda
xoxo



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Arşivi

Etiketler

watsons (60) gratis (55) Alışveriş (42) rossmann (29) oriflame (28) yves rocher (27) the body shop (23) avon (21) Ankara blogger buluşması (18) makyaj blogları (18) Bitenler -Çöpe Gidenler (17) saç bakımı (16) #sedavesenailekışamerhaba (15) flormar (15) essence (14) the balm (14) GRATİS .alışveriş (13) MAC (13) cilt bakımı (13) indirim (13) rimmel london (13) ruj (13) allık (11) güzellik blogu (11) nivea (11) far paleti (10) maybelline (10) sponsorlar (10) şampuan (9) Farmasi (8) el kremi (8) makyaj blogu (8) parfüm (8) Bioderma (7) doğal (7) Dermokozmetik (6) bb krem (6) body mist (6) catherine arley (6) eyeliner (6) farmasi kozmetik (6) gold serisi (6) kozmetik (6) lipstick (6) makyaj (6) rimel (6) watsons bayram indirimi (6) Ankamall (5) Ankaralı bloggerlar (5) argan yağı (5) avon türkiye (5) bayram indirimi (5) bee beauty (5) farmasi ürünleri (5) garnier (5) göz farı (5) kuru cilt (5) rival de loop (5) tırnak bakımı (5) vücut bakım (5) vücut spreyi (5) Dermadolin (4) HC Hair Care (4) Huncalife (4) Krem allık (4) Loreal (4) Nemlendirci önerileri (4) Nemlendirici krem (4) Real Techniques (4) body butter (4) dermokil (4) dove (4) duş jeli (4) fikri mühim (4) gratis yılbaşı indirimi (4) m.asam (4) makyaj bazı (4) maskara (4) sevgililer günü (4) tonik (4) vücut losyonu (4) yaz parfümleri (4) 8 mart (3) Bronzer (3) Gosh (3) Gosh Gratiste (3) Hc Hair Care Complex Serum (3) JOHNSON'S® Baby (3) Kiehl's (3) Kuru ve hassas ciltler (3) Makyaj Fırçaları (3) Rexona (3) Seda Ve Sena ile Kışa Merhaba (3) Urban Care (3) alix avien (3) bebak (3) bepanthol Cilt bakım kremi (3) blogger (3) blush (3) büyük yılbaşı indirimi (3) concealer (3) cosmed (3) fondöten (3) golden rose (3) göz makyaj temizleyici (3) güneş kremi önerisi (3) karma cilt (3) kore kozmetiği (3) magic finish (3) makyaj temizleyici önerileri (3) makyaj temizleyiciler (3) maske (3) nemlendirme (3) neutrogena (3) oje (3) oriflame the one serisi (3) passionate dots (3) pastel (3) peeling (3) pudra (3) saç kremi (3) temizleyici (3) tırnak bakım (3) very me (3) ANKAMALL MAC (2) Ankara bloggers (2) Ankaralı Bloggerlar Buluştu (2) Ankaralı bloggerlar The body Shopta buluştu (2) Anneler günü indirimi (2) Armada avm (2) Bakım (2) CC krem (2) Eylül-ekim bitenler (2) Favori Fırça (2) Fondöten fırçası (2) Fırsat Kasası (2) Keçe uçlu eyeliner (2) Light (2) MAC Isabel & Ruben Toledo (2) NYC (2) Nivea Fresh Natural Deodorant (2) Paraben Free (2) Temizleme (2) Yaz favorileri 2014 (2) aloe vera (2) ankara (2) anneler günü alışverişi (2) bahar koleksiyonu (2) balmozon (2) bb krem önerileri (2) beauty (2) bloglar (2) canlandırıcı tonik (2) dermokil şampuan (2) down under natural's (2) dudak balmı (2) durulanmayan saç spreyi (2) dünya kadınlar günü (2) eeose (2) farmasi ruj kullananlar (2) fresh line (2) fresh'n Soft makyaj temizleme mendilleri (2) fresh'n soft ürünleri (2) fruit flowers (2) göz altı kapatıcısı (2) göz kalemi (2) gözenek sıkılaştırıcı (2) hand cream (2) hobby (2) karma ciltler için maske (2) karma ciltlere tavsiyeler (2) kozmela (2) krem far (2) kütikül giderici (2) la roche posay (2) ligths Of Flowers (2) likit ruj (2) limonian (2) lip balm (2) makyaj denemesi (2) maskara deneyimleri (2) maybelline baby lips (2) missha (2) narecza.com (2) nem (2) new york colors (2) nivea makyaj temizleme suyu deneyimleri (2) normal-karma cilt (2) oje canavarı (2) online (2) organique (2) palmolive (2) pure system (2) pure zone (2) sacbakim.com (2) saç bakım önerileri (2) saç spreyi (2) shopping (2) siyah göz kalemi (2) sparkle in paris (2) tavsiye kanalı (2) tavsiye meleği (2) teremyağ gurme kaymaklı (2) termal su (2) termal su önerileri (2) the one serisi (2) vaseline (2) veet (2) yoğun nem (2) yves rocher duş jelleri (2) yüksek korumalı güneş kremi (2) çiçek kokuları (2) ürün incelemesi (2) #20gündemakyaj (1) %100 Organik Ferahlatıcı Roll-on (1) %100 Organik duş jeli (1) 2013-2014 Makyaj Trendleri (1) 3 in 1 Shimmering Bronzer (1) 8 mart dünya kadınlar günü kutlu olsun (1) Affinitone 24 hour fondöten (1) Akne Kızarıklıklarını Hafifleten Gözenekleri Arındıran Matlaştırıcı Tonik (1) All Over Powder (1) Altapharma Çay Ağacı Yağı ( Sivilce ve Siyah Nokta Koruyucusu ) (1) Ankara Güzellik Merkezleri (1) Ankara Güzellik ve Bakım Fuarı 2014 (1) Ankara kuaför (1) Apeks Güzellik Merkezi (1) Applelicious Lip balm (1) At kestanesi özü (1) Avon Luxe Eyeliner/ Grey Strut (1) Be Loud Koleksiyonu (1) Benim Bir Dostum Var !! (1) Bitenler -Çöpe Gidenler #4 (1) Bitenler -Çöpe Gidenler #5 (1) Bitenler -Çöpe Gidenler #6 (1) Bitkisel saç serumu (1) Blistex Lip Medex (1) Boomads (1) Burgundy #590 (1) Cesa kozmetik (1) Color Trend (1) Compact Allık (1) Crystal Body Deodorant Stick (1) CİNDY LOU MANİZER (1) DIY (1) Dare to Be (1) Deborah (1) Deep Black Mascara (1) Delight Therapy (1) Deluxe Shine Stylo Ruj (1) Denedim Biliyorum Buluşma. Ankara Blogger Buluşması (1) Denizshares Ankara Kuğulupark Buluşması (1) Diş Macunu (1) Douglas (1) Down Under's Naturals (1) Doğal Ferahlık (1) Dreams Unlimited Sun Fresh EDT (1) ESSENCE BLOOM ME UP (1) Essence Happy Holiday Koleksiyonu (1) Essence’ten Sevgililer Günü’ne Özel: “Love Letters” (1) Expert Face Brush (1) Fluidline Jel Eyeliner (1) Frambuaz Aromalı Dudak Kremi (1) Freeman Kömürlü ve Siyah Şekerli Yüz Maskesi (1) GARNİER.Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu (1) Glam'eyes Eyeliner (1) Glimmerstick Diamonds Eyeliner (1) Glimmerstick Eyeliner (1) Golden Rose Perfect Shine Lipstick 240 (1) Gratis Ankara Lansmanı (1) HM (1) Hair Repair Oil (1) Hair Special-ist Nature Sarımsaklı Şampuan (1) Hawaii Aloha Beach Vücut Arındırıcısı (1) Hyper Stretch Mascara (1) Ilove stage (1) Isabel And Ruben Toledo Koleksiyonu (1) Işıltılı bronzer (1) Işıltılı vücut kremi (1) Kalyon (1) Kaş kiti (1) Kiehl's Ankara 365 AVM Açılış Partisi (1) Kindergarten Red (1) Kompakt Pudra (1) Krauterhof Isıtıcı Masaj Jeli (1) Köpük fondöten (1) Ladyblush (1) Light-Clair (1) Loreal Paris Excellence İntense (1) MAKYAJ DENEMELERİ 1 (1) Magnetic Nude Collection (1) Makyaj temizleme sütü (1) Master Curl Maskara (1) Moisture Extreme Ruj (1) Nesneslis ile MAC Etkinliğinden Ayrıntılar :) (1) Nivea Besleyici El Kremi (1) Nude Dude Far Paleti (1) Oje canavarı 1. yaşını kutluyor .Çekiliş (1) Ombre Blush (1) Opera Ruj (1) Oriflame Discover (1) Oriflame Perfecting Face Primer-Yüz Makyaj Bazı (1) Our Secret (1) Pembe Greyfurt Özlü Yağsız Nemlendirici Krem (1) Pink Punch/Pink Elixir/Rasberry Sorbet (1) Power Shine Saten Ruj Pink Satin (1) Power Shine Rujlar (1) Pretty (1) QTICA (1) Quattro Far Paleti See My Eyes (11) (1) ROC Soleil Protexion Fluid Güneş Kremi SPF 50+ (1) RT Fırçalar (1) Raspberry Rose (1) SPA (1) SPLAT (1) SPLAT TÜRKİYE (1) Scholl Velvet Smooth Express Pedi’ (1) Sebo Vegatal (1) Seda Ve Sena İle Kışa Merhaba Etkinliği;Bölüm 1 (1) Seranem Saç Bakım Şampuanı (1) Seranem Vücut Şampuanı (1) Sericin Bio 3 Aşamalı Cilt Bakım Serisi (1) Setting Powder (1) Sevgililer Günü #MİM 'i :)) (1) Shimmer Cubes (1) Signal White Now Gold Basın Bülteni (1) Sihirli fondöten (1) Snob (1) Sobelendim :) (1) Sonbahar makyajı (1) Starbucks Ankamall Kahve Etkinliği (1) Sturdust (1) Swedish Spa (1) Tanaçan Kozmetik (1) Tek kelime cevap (1) Temizleyici Jel (1) Terracotta (1) The Balm Balm Shelter Renkli Nemlendirici (1) The Body Shop Colourglide Ruj (1) Transparen pudra (1) Ultra Color Ruj /Country Rose (1) Vaseline Total Moisture Aloe Fresh Krem (1) Wear Berries (1) acıbadem (1) adriana lima (1) algae mask (1) aloe vera yetiştirme (1) alüminyum içermeyen roll on (1) ankara blogger (1) antioksidan (1) aqua effect (1) asansörlü göz kalemi (1) avon color Style ruj violet romence (1) avon fondöten fırçası (1) axe Anarchy Deodorant Body Spray For Her (1) baby lips (1) baby oil (1) balm (1) balm jovi palet (1) banyo topu (1) base coat (1) bebek yağı (1) beige pearl (1) beni bul (1) benri (1) besleyici çözümler (1) besleyici şampuan (1) bitenler Kasım 2014 (1) bitenler Mart 2015 (1) bitenler nisan 2014 (1) bitenler ocak 2014 (1) bitenler şubat 2014 (1) bitenler şubat 2015 (1) bitenler-çöpe gidenler (1) black eyeliner (1) blackout (1) bliss (1) bloglarda (1) celebre EDT (1) cherry me (1) cilt bakım rutini (1) cilt lekeleri (1) cilt ve saç bakımı ürünleri (1) cilt yumuşatıcı (1) cilt ürünleri (1) city color far (1) clean pore (1) cocoa butter nemlendirici jel (1) color impact cream Eyeshdow (1) coral tonic (1) davines (1) deeplook black-metallic 08 (1) deniz cosmetics (1) deniz tuzu etkili saç spreyi (1) doa kozmetik (1) duşta vücut kremi (1) eau termale (1) ecotolls (1) eda taşpınar (1) eeose cilt bakım bloglar (1) ekoz kozmetik (1) el bakım kremi (1) el ve vücut bakımı (1) eyeliner pen (1) fa (1) far away (1) far bazı (1) far fırçası (1) farmasi eyeliner (1) farmasi oje. farmasi (1) favori deodorant (1) favori kokular (1) favorilerim (1) fizzy star (1) flormar far paleti (1) fondöten arayışında olanlar (1) foundation Brush (1) freeman (1) fırça (1) garnet Gala (1) garnier makyaj temizleyici kullananlar (1) giordani gold (1) golden brown (1) grazed apple (1) gri eyeliner (1) gulişinrenklidunyası (1) göz makyajı temizliği (1) göz çevresi kremi (1) gül suyu (1) hair therapy (1) hindistan cevizi (1) hindistan cevizi özlü saç bakım yağı (1) hindistan cevizi özü (1) indirimi (1) indirimler (1) japanese cherry blossom pure body lotion (1) jel manikür (1) kafeinli kapatıcı roll-on (1) kahve hazzı (1) kajal (1) karma-yağlı cilt (1) kate moss (1) kayısı çekirdeği özlü peeling (1) kaş farı (1) kendi cosmetics (1) kendi kozmetik (1) keratinli saç bakım maskesi (1) kişisel bakım (1) koton (1) kozmetik dışı (1) krem allık nasıl yapılır (1) krem göz farı (1) kuru saç için doğal yöntemler (1) kuru saç problemi? Ne yapmalı? Kepeklenme (1) kış indirimi (1) kış için nemlendirici krem önrileri (1) lipgloss (1) little black dress (1) long lasting ruj (1) makas ankara (1) make up (1) makeup remover (1) makyaj paleti (1) makyaj sabitleyici pudra (1) maybelline color sensational ruj (1) mayıs favorileri (1) mağaza turu (1) mağaza turu.açılış (1) mega effects maskara (1) mercan rengi ruj (1) metalik (1) metallik eyeliner (1) micellar makyaj temizleme suyu (1) mora çalan ruj (1) nail care (1) nashi argan (1) nata vega (1) natural beauty (1) naturals (1) nesfit (1) new york (1) nike (1) nisan çekilişleri (1) nivea baby (1) nivea deodorant kullananlar (1) nivea lip butter (1) nivea micellar (1) nivea micellar makyaj temizleme suyu (1) optimals serisi (1) oriflame tender care (1) oriflame the one serisi rujları (1) outspoken by fergie (1) palmolive body butter (1) papaya (1) parabensiz roll on (1) parlama yapmayan bb krem (1) pembe oje (1) pink me (1) powder (1) pudra önerileri (1) pure gloss 3 in 1 (1) qsuqe high-end touch bb krem fondöten (1) rimel arganlı rimel (1) rimmel london scandal eyes (1) rimmel london scandal eyes rockin curves (1) rita ora (1) rosense (1) rosewood eternity (1) ruj tavsiyeleri (1) ruj önerileri (1) sarımsak özlü şampuan (1) satin (1) saç bakım maskesi (1) saç bakım spreyleri..Hediye :) (1) saç bakım yağı (1) saç bakımı.saç maskesi önerileri (1) saç şekillendirciler (1) sea salt sprey (1) secret fantasy star (1) sedanın bebakları :) (1) shady lady (1) silky touch (1) silky touch fondöten (1) siyah (1) siyah eyeliner (1) siyah noktalar (1) siyah oje (1) soft krem (1) solutions matte bb krem (1) soyulan maske (1) stay matte köpük fondöten (1) stay matte pudra (1) tchibo (1) tekli (1) ten ürünleri (1) ter kokusunu önleme (1) the balm paletleri (1) the one (1) the one volume blast mascara (1) tiare flower (1) toleriane dermo nettoyant makyaj temizleyici (1) toni guy (1) top coat (1) tırnak peelingi (1) uygun fiyatlı nemlendirici (1) vichy (1) vitacreme B12 (1) vücut bakımı (1) vücut sütü (1) vücut sıkılaştırma (1) waterproof maskara (1) watsons kart (1) wild argan oil serisi (1) wonderfull mascara (1) yabani argan yağı (1) yaz için fondöten önerileri (1) yaz için ruj önerileri (1) yaz kokuları (1) yosun maskesi (1) yıpranmış saç problemi (1) yıpranmış saçlara maske (1) Ölü hücre arındırıcı çamur (1) Ürün Bitirme Projem #1 (1) çantamda neler var ?? (1) çayyolu makas (1) çift etkili (1) çok amaçlı balm (1) şeftali büyüsü (1) şekerli kokular (1)