27 Haziran 2015 Cumartesi

Son Zamanlarda Yaptığım Alışverişler ( The Body Shop, Missha, Gratis ,Watsons,,Bath And Body Works,Migros)

Herkese selamlarr :)

Şimdi sizee son zamanlarda yaptığım bir takım alışverişlerden bahsedeceğim.=))



Bütün aldıklarımı bu Gratis çantasına koymam taşımam açısından kolay oldu :D


İlk olarak The Body Shop ile başlayalım.



Geçenlerde Fujian Water Body Mist almıştım. Vücut losyonunu da aldım çok beğeniyorum kokusunu.. Fiyatı da 17.80 idi kaçırmak olmazdı =)
Ruj da tesadüfen rengi ne güzelmiş diye bakınırken 14,95 e düştü dedi görevli. Almamak olmazdı :D

Missha ANKAMALL AVM de açıldı geçenlerde.Açılışa özel %30 indirim yapmışlar..

Bende o çok konuşulan BB kremi bir alayım geri kalmayayım dedim ama küçük boyunu aldım :D İndirimle 20,90 a geldi.. =)

Gratiste de geçtiğimiz günlerde The Balm da %40 indirim vardı, aslında amacım mont balm almaktı. Ama kalmamış :(
Bende bunları alayım boş geçmeyeyim dedim :D


Essence dudak kalemi 3,75
The Balm Betty Lou Manizer 29,90
Uni Baby ise alışverişe 3.90 TL
Gratis çantası da alışverişe hediye oldu =)


Gelelim Watsons'a..

Nivea yeni bir makyaj temizleme suyu çıkarmış BB clean diye. Tam giderken girişe koymuşlar, görünce aa bunu almayım yeni bir ürün dedim.  Fiyatı da 13,90 dı. İlk çıkan misel suyunu çok sevmiştim. Bunu da severim belki dedim aldım.

Sonra iki gün geçti kapı çaldı :D
Nivea aynısından denemem için yollamış :)
Böylelikle yedeklenmiş oldu :D

Vee Ankaraaa BBW sine kavuştu sonunda =)


Şükür kavuşturana yaaa..
İçeri girer girmez resmen kokudan sarhoş oluyorsunuz başınız dönüyor ..
Ve seçim yapmak o kadar zor ki..
1 saat mumları body mistleri parfümleri kokla kokla sonra git bu ikisini al :D

Her ikisi de tam yemelik yahu.
Tanesi 15 TL ye düşmüştü =)
Çokk büyük indirim olduğunda bütün mağazayı toplayıp gelmekten korkuyorum :( :D

En son durak Migros..

8X4 deolarda 3 al iki ödeydi.
Önce 3 tane zar zor seçtim çok güzel kokuyorlar..
Sonra dayanamadım 3 tane daha aldım :D
Tanesi 7,90 dı.
Gliss Saç Kremini de şurada yazdığım şampuanla birlikte kullanmak amaçlı aldım 5,90 TL
Makyaj temizleme pamuğunu da farklı bir şey deneyeyim diye aldım 1,5 TL idi.

Sonra eve gideyim artık derken bir çıktım Avm dışına Allahım nasıl yağmur yağıyor :D
Arabaya koşana kadar sırıksıklam oldum ama alışveriş yapmış olmanın mutluluğu ile bunu pek umursamadım :D

Bir alışveriş yazısının daha sonuna geldik (şimdilik ) yeni alışverişler yazıları yakındır :D
Kendinize çok iyi bakın.
Çekilişime katılmayı unutmayın.. =))
Seda
xoxo

26 Haziran 2015 Cuma

Dermadolin Seranem El Kremi

Herkese selammm =)

 Bugün size hem #sedavesenailekışamerhaba hem de #sedavesenaileyazamerhaba için sponsor olan  Dermadolin tarafından gönderilen Seranem el kreminden bahsedeceğim..

Açıkçası pek umudum yoktu bu el kremi için..Zamanla tecrübe ettim ki hiç bir ürüne ön yargılı bakmayacaksın !


İkinci kez gelmesiyle yedeklenmiş olmasına çok sevindiğim  bir el kremi oldu =)

Kışın Ankara'nın kuru  ayazında  beni hayretlere düşürdü kendisi. 
O kadar güzel nem sağlıyor ki,az miktarda ürün bile yeterli geliyor..


İçeriğinde;

-Glikosil seramidler
-Argan Yağı
-Doğal Shea Yağı
-Zeytin Yağı
-Kayısı Çekirdeği Yağı 
-Provitamin b5
-Gliserin

barındırıyor..

İçeriğinde paraben yokmuş ama paraben barındırmayan koruyucu kullanılmıştır diye de belirtilmiş.


Ürün su bazlı.O nedenle elinizde yağlı his bırakmıyor hemen emiliyor ve nemi elinize hapsediyor.

Kokusu hafif hatta bir süre sonra kayboluyor sanki =)

Hipoalerjenik bir ürün kendisi =)

Ürün sadece eczanelerde satılıyor.
Sanıyorum şu ana kadar memnun kalmadığım Dermadolin ürünü olmadı.Bu el kremine de 10 üzerinden 10 veririm =)

Keşke krem daha uygun fiyatlı olsa fiyatı 35 tl ama performası için kesinlikle alırdım =)

 75 ml lik boyutu ile rahatlıkla çantanızda taşıyabilirsiniz..

Dermadolin ürünlerini merak ediyorsanız ve incelemek istiyorsanız buraya tıklayın =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

25 Haziran 2015 Perşembe

Bioderma Sebium Temizleme Jeli

Herkese selamm =)

Bugün size Biodermanın karma ve yağlı cilt için ürettiği temizleme jelinden bahsedeceğim.
Artık iyice bildiğinizi düşünüyorum benim cildim çok hassas ve karma.. =)

Bendeki temizleme jeli 5000 ml lik boyutta. Avantajlı olduğunu düşündüğüm için büyüğünü almıştım.Siz almayı isterseniz 200 ml lik mini boyu da var..


Uzun süredir kullanmama rağmen henüz bitiremedim. Şişesinin pompalı olması gerçekten çok pratik olmuş bu yönüyle ilk artısını benden zaten aldı =)

Ben sabahları kalktığımda akşam yatmadan önce iki kez az miktarda jel ile yüzümü yıkıyorum.Ürün zaten köpürüyor ve temizlik hissini ilk anda hissediyorsunuz.

Yüz yıkama jelleri benim cildimi kurutmaya meyilli ürünler.
Ama Biodermada hiç böyle bir sorun yaşamadım.
Üstelik T bölgemdeki yağlanmayı da kontrol altına alıyor.

Ürünün çok hafif rahatsız etmeyen bir kokusu var.

Rengi de şu şekilde ;mavi =)

Makyajımı h2O ile temizledikten sonra yeniden bu jelle yüzümü yıkıyorum. Böylelikle derinlemesine temizlendiğini hissediyorum cildimin =)

Sabun ve paraben içermiyor.Ürünün ambalajında yüksek yüz ve göz toleransına sahip olduğu da söylenmiş..
Dermo kozmetik ürünler satılan eczanelerde ve dermo kozmetik  satan online sitelerde fiyat aralığı değişiyor. Bazen çok iyi indirimler oluyor acayip uyguna geliyor fiyatı.

Karma ya da yağlı cilde sahipseniz seveceğinizi düşündüğüm bir ürün olacaktır Bioderma Sebium yüz yıkama jeli.




Bittiğinde yeniden alacağım kendisini =)
Siz ürünü kullandınız mı ?Ya da bana önereceğiniz başka bir yıkama jeli var mı ?
Yorumlarınızı bekliyorum..
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..

Seda
xoxo

24 Haziran 2015 Çarşamba

Siyah Pirinç İle Pirinç Pilavı =)) #sedavesenaileyazamerhaba

Herkese selamm =)

Arada sırada böyle ufak yemek deneyimlerine blogda yer veriyorum.. 

Hep kozmetik okumaktan sıkılanlar oluyor olabilir.Gelin şimdi hep birlikte yeni bir keşif yapalım.

Keşfimizin adı ;Siyah Pirinç ! 


Hazır ramazan ayındayken yeni tarifler yeni lezzetler peşinde olanlar vardır diye düşünüyorum
Siyah Pirinçle tanışmam facebookta bir paylaşımda görmem üzerine #sedavesenaileyazamerhaba etkinliğine sponsorluk daveti gönderdiğim Karra Siyah Pirinç sayfasının severek sponsorluğu kabul etmesiyle başladı.

Önce  siyah pirinç için söylenenlere sonra tarifine bakalım =)


Kara pirinç mucizesi
Kanserle mücadelede yeni yollara arayan bilim insanları, bu konuda tabiatın desteğinden oldukça umutlu.
 İngiliz Daily Mail gazetesinin haberine göre, ABD?nin güneyinde yetiştirilen siyah pirince rengini veren maddenin, kansere karşı hücreleri oldukça güçlendirdiğini keşfetti.
Kanserle mücadelede yeni yollara arayan bilim insanları, bu konuda tabiatın desteğinden oldukça umutlu. İngiliz Daily Mail gazetesinin haberine göre, ABD?nin güneyinde yetiştirilen siyah pirinçten alınan lif örneklerini analiz eden bir grup bilim adamı, ürüne rengini veren ve hücre yenileme, yani antioksidan özelliği kazandıran antosiyaninler açısından çok zengin olduğunu gözlemledi.

Louisiana Devlet Üniversitesi tarafından yürütülen araştırmanın ekibindeki Doktor Zhimin Xu, sadece bir kaşık siyah pirinç kepeğinde dahi bir kaşık yaban mersininde bulunandan daha az şeker ama daha çok antosiyanin bulunduğunu söyledi.

Doktor Zhimin Xu, bir zamanlar ana vatanı olan Çinde hükümdarların sofrasını süsleyen ve daha yeni yeni dünyadaki kullanımı yaygınlaşmaya başlayan siyah pirincin içerdiği lifler ve E vitamini açısından da zengin olduğunu belirtti.


Bilim adamları, bu ürünün, içerdiği zararlı molekülleri temizleyen antioksidanlar sayesinde damarların korunmasına yardımcı olabileceğinin ve kansere yol açan DNA bozulmasını önleyebileceğinin altını çizdiler.
Yüksek oranda lif ve mineral içermesine karşın şeker oranı düşük olan siyah pirincin kalp hastalıklarına ve kansere karşı etkili olabileceği bildirildi. 
GDO’suz doğal siyah pirinç Edirne’de üretiliyor. Öğretim Görevlisi Rıdvan Ayaz’ın girişimleri ile İpsala’da üretiliyor ve satılıyor. 
Gelelim pilava:D

Ben 3 kişilik pilav İçin şu malzemeleri kullandım :
-1 bardak siyah pirinç
-3 bardak su
-Tereyağı
-Tuz


Nasıl pişirdim ?

Normal pirince göre biraz daha geç pişen siyah pirinci 1 saate yakın ıslattım arkadaşlar (sıcak su ile )

Sonra ıslanan pirinçleri birkaç su yıkayıp süzülmeye bıraktım.
Tereyağını eritip pirinçleri normal pilav yapar gibi bir süre  kavurdum.
Arkasından 3 bardak sıcak suyu ve tuzu ekleyip 20-25 dk boyunca kısık ateşte pişmeye bıraktım.
Normal pirinç gibi  değil suyu çekmeden pişiyor =) O yüzden piştikten sonra bir süre demlenmeye bırakmalısınız..
Sonuç ;

Normal pirince göre kat kat daha lezzetli,bir o kadar da sağlıklı olan siyah pirinci çok sevdik biz ailece =)

Yüksek proteinli Zengin mineral kaynağı olan %100 yerli üretim siyah pirinci mutlaka denemenizi tavsiye ederim.. Üstelik GDO suz =)

Siyah Pirinç hakkında daha fazla bilgi ve deneyim okumak isterseniz Facebook Karra Pirinç  ya da http://www.karrapirinc.com/ a tıklayarak ulaşabilirsiniz..

22 Haziran 2015 Pazartesi

Physicians Formula Nude Wear Allık-Rose


Herkese selamm =)

Bugün size çok sevdiğim bir markanın Physicians Formula'nın Nude Wear serisine ait Rose isimli allığından bahsedeceğim :)




Nude Wear serisine ait 1 allık, 1 pudra, 1 bronzer bulunuyor. Tasarımı  tek kelimeyle müthiş.. Görüntüsüne bayılıp  almak istemeyen kimse yoktur diye düşünüyorum =)
Allık içerisindeki renkler cilde anında sağlıklı, canlı bir görünüm veriyor. Yanaklarınızda çok tatlı bir pembiş/hafif ışıltılı bir görünüm oluşuyor.


İki katlı sistemi ile içinden ayna ve  şık bir fırça çıkıyor..


Fırça oldukça yumuşak,kendi fırçasıyla da uygulama yapmayı sevdim ben.




Yakından Rose isimli mineral allığımızın görünümü =)

Doğal pembe tonlardan oluşan tonları tam yaz için kullanıma uygun olmuş. Pembe ve doğal görünümlü allık arayanlar için üretilmiş kesinliklee..


İnsan fırça dokundurmaya, şeklini bozmaya kıyamıyor gerçekten :D Öyle değil mi ? :))
Kıyıp kullanmış olabilirim ama içim eridi vallahi :D

İçerisindeki tonlar bu şekilde..
Pembiş pembiş =))


Eğer sizde benim gibi özellikle yazın yanaklarınız için taze ve çok doğal ışıltılar verecek olan bir allık istiyorsanız ve veriyorsanız Physicians Formula Nude Wear Rose'a şans verin derim. :)

Bu tatlı ambalajı için bile koleksiyonunuzda yer almalı bence seyirlik çünkü =)
Physicians Formula ürünlerine online dermo kozmetik satışı yapan sitelerden ve eczanelerden ulaşabilirsiniz =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın =)
Sevgiler..
Seda
xoxo


21 Haziran 2015 Pazar

Seda Ve Sena İle Yaza Merhaba Etkinliği Bölüm 5; Sponsorlar 3

Herkese selam.

Seda ve Sena İle Yaza Merhaba Etkinliği son bölüm yazısıyla birlikteyiz.


Bu şirin kafesli sabun için Özlem Sabun'a teşekkür ederiz =)



Abfen Farma ya Nasorinse için teşekkürler alerjik biri olarak sıklıkla kullandığım biri ürün =)


Acme Color a saç boyaları için teşekkürler..


Boyner etkinliğimize çeşitli markaların ürünlerinden yollayarak bize destek oldu teşekkürler =)


Dove ile kırık saç uçlarını veda diyeceğiz teşekkürler =)


M.Asam en merak ettiğim iki ürünü ile bize destek oldu teşekkürler..


sacbakim.com çeşitli HC Hair Care ürünleriyle etkinliğimize destek oldular çok teşekkürler..


Tanaçan Kozmetik indirim kuponu gönderdi..



New Obsessions dövmeleri ile bize destek oldu.Mekanda uygulama da yaptık birbirimize çok teşekkürler =)


Othantik mum el yapımı ahşap fitilli soya mumu ile bize destek oldu çok teşekkürler..


Pronail Express Manikür seti le bize destek oldu..


Revox At Kuyruğu Şampuanı ile etkinliğimize destek oldu teşekkür ederiz...


Watsons çeşitli ürünleriyle bize destek oldu teşekkürler :=)

Yaşam Dükkanı Dil temizleyici ile bize destek oldu ,teşekkürler..


Ve son olarak Yves Rocher. Çok sevdiğim ruj serilerinden bir ruj yollayarak bize destek oldular çok teşekkür ederiz..

Bir etkinlik macerasının daha sonuna geldik. =)
Bütün firmalara desteklerinden dolayı çok teşekkür ederim. Her bir ürünü blogda ilerleyen dönemde okuyacaksınız..


Bir kaç teşekkürüm olacak şimdi =) Blog yazmanın bana kazandırmış olduğu üç güzel insana teşekkür etmek istiyorum.

İlki Melodinin Pembe Dünyası olarak tanıdığınızı Melodi. Etkinlik davetlimdi ama maalesef gelemedi :(
En bunaldığım anlarda bana destek olduğun  için çok teşekkür ederim tatlım.. Senin gibi bir dost kazandığım için çok mutluyum..

İkinci teşekkürüm Ankara'da ilk tanışmış olduğum ve bu zamana kadar desteğini hep üzerimde hissettiğim sevgili Neslim (Nesneslis )e.. Seni iyi ki tanımışım.. İyi ki o MAC etkinliği olmuş.. :D Senin gibi temiz kalpli bir dost kazandığım için kendimi çok şanslı hissediyorum =)

Üçüncü teşekkürüm Mimarın Gözünden Makyaj olarak tanıdığınız Işıl'a..
Sen de iyi ki varsın iyi ki tanışmışız tatlım..




Şöyle toplu bir sponsor listesi ile yazımı sonlandırayım..
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Sponsorlar;
1.       *Dermadolin - http://www.dermadolin.com.tr/
2.       *Dove - http://www.dove.com.tr/tr/
3.       *Yves Rocher - http://www.yvesrocher.com.tr
4.       *Pronail -http://www.zerenprofessional.com/
5.       *Kliksa -http://www.kliksa.com/
6.       *Berrak - http://www.berraktursulari.com.tr/
7.       *Abfen  Farma -http://www.abfen.com.tr/
8.       *1001 Çeşit                 https://www.facebook.com/pages/1001-%C3%87E%C5%9E%C4%B0T/403545819730461?fref=ts
9.       *Otacı -http://www.otaci.com/
10.   *Balmozon-https://www.facebook.com/balmozonplus?fref=ts
11.   *Mutlu Mumlar- https://www.facebook.com/mutlumumlar?fref=ts
12.   *Bake And More-http://www.bakeandmore.com/
13.   *Mustela-http://www.mustela.com.tr/
14.   *Note-http://notecosmetics.com/
15.   *HC Hair Care-http://www.sacbakim.com/
16.   *Doğadan-http://www.dogadan.com.tr/
17.   *Today Croissant-http://www.elvan.com.tr/
18.   *Özlem Sabun (facebook )- https://www.facebook.com/pages/%C3%96ZLEM-SABUN-Kokulu-ta%C5%9F/597196430387941?fref=ts
19.   *Tanaçan Kozmetik (indirim kuponu )- http://www.tanacan.com/
20.   *Fingerscrossed.co (facebook )- https://www.facebook.com/Fingerscrossedco?fref=ts
21.   *Yaşam Dükkanı-http://www.yasamdukkani.com.tr/
22.   *Acme Color-https://www.facebook.com/AcmeColor
23.   *Farmasi-http://www.farmasi.com.tr/
24.   *Harmolance-http://www.harmolance.com/
25.   *New Obsessions-http://www.newobsessions.com/
26.   Cosmed-http://cosmed.com.tr/
27.   Boyner-http://www.boyner.com.tr/
28.   Siyah Pirinç (facebook https://www.facebook.com/karrapirinc?fref=ts )
30.   M.Asam (Fulser )- http://www.m-asam.com.tr/
31.   Kokulu düşler (instagram @kokuludusler1)
32.   Revox-https://www.revox.com.tr/
33.   Fresh’n Soft-http://www.freshnsoft.com/
34.   Mediwell-http://www.sanliilac.com.tr/
35.   Lapitak-http://www.lapitak.com/
36.   Nudo-http://www.nudo.com.tr/
37.   Cecile-http://www.cecileshop.com/
38.   Othantik Mum-http://www.othantik.com/
39.   Hayat Kimya-http://www.hayat.com.tr/
40.   Watsons-http://www.watsons.com.tr/
41.   Prozinc-http://www.prozinc.com.tr/
42.   Dermokil-http://www.dermokil.com.tr/

43.   Lezzetli Mutfak (İnstagram  @lezzetlimutfak- @lezzetlimutfakonline )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Arşivi

Etiketler