Bioderma Sensibio H2O AR -Kızarıklık Problemi Olan Ciltler İçin Misel Solüsyon

Herkese selam =)

Bugün size Bioderma'nın çok konuşulan,kiminin çok sevdiği kiminin hiç sevmediği H2O misel solüsyonunun  AR yani ''-Kızarıklık Problemi Olan Ciltler İçin'' Misel Solüsyonundan bahsedeceğim.


Ne yazık ki (özellikle kış mevsiminde) yüzümde kızarıklık problemi yaşıyorum.
Bioderma Sensibio H2O AR kızarıklık problemi olan hassas ciltler için durulama gerektirmeyen , içeriğindeki Rosactiv Patent ile kızarıklığı en aza indirmeye ve yeniden oluşumunu önlemeye yardımcı bir misel solüsyon.

İçeriğinde bulunan salatalık ekstresi ve ramnoz yatıştırıcı özellik göstererek cilt temizliği sonrası oluşabilecek tahrişleri önlüyor.

Renksiz,kokusuz adeta suyu andıran bu temizleme suyu ten makyajınızı rahatlıkla çıkartıyor. Yüksek göz çevresi ve cilt toleransına sahip bir ürün.

Göz makyajını da çıkarmada oldukça başarılı.Tek harekette çıkarmıyor olsa da gözünüzü tahriş etmeden makyajınızı temizliyorsunuz.
Waterproof göz makyajını temizlemesini beklemeyin çünkü yağ bazlı bir ürün değil. Oldukça zorlanırsınız eğer bu beklentiyle alırsanız.
Ben makyajdan önce de kullanıyorum kendisini, cildimi yatıştırmasını çok seviyorum.
Ciltteki kızarıkları en aza indirdiğini de gözlemlediğimi söylemeden geçmeyeyim.Zaten amacı bu ve hakkını veriyor bana göre.
Paraben ,parfüm içermiyor.




Dermo kozmetik sitelerde ve eczanelerde ürünü bulmanız mümkün.
Hatta bazen çok güzel kampanyaları da oluyor ,ben sıklıkla kampanyalarını takip ediyorum =)

Benim cildim Bioderma H2O AR -Kızarıklık Problemi Olan Ciltler İçin Misel Solüsyon'u çok sevdi =)Sevmeyenlere de saygımız sonsuz elbette her ciltte aynı reaksiyonu bekleyemeyiz..

Normal versiyonunu da yazacağım ama arada ufak tefek farklar var zaten =)
Siz ne düşünüyorsunuz H2O hakkında ?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP