#16bloggerla2016 Ankara Blogger Etkinliği Bölüm 2 Sponsorlar

Herkese selam =)

Şurada birinci yazısını bulabileceğiniz #16bloggerla2016 etkinliğinin ikinci bölüm yazısıyla yani sponsorların bir kısmıyla berberiz =)



JW Marriot Otelde nasıl güzel bir gün geçirdiğimizi   ilk yazıda okudunuz.Şimdi ise Neslihan ve Nazlının büyük emekleri sonucu etkinlikte bizimle olan firmaları tanıyalım ;

Yemelere doyamadığımız LEB leblebi bizimleydi =)


Arifoğlu birbirinden güzel ürünleriyle etkinlikte bizimleydi.Özellikle Kış Çayı ve Hindistan Cevizi yağını görünce çok mutlu oldum =)Hindistan cevizi yağı ile bir saç bakım yazısı gelebilir bloga =)


''Hijyende Tek Hareket '' sloganıyla piyasaya hızlı bir giriş yapan Vissmate de etkinlikte bizi yalnız bırakmamış,detaylıca yazısını yazacağım ürünlerden biri =)


Shopigo  mis kokulu bir mum ve çok eğlenceli bir kitap göndermiş.Mumun kokusu beni benden aldı =)




Ve enfes lezzetle dolu bir paket yollayan Taze Kuru .. Yemelere doyamadım çünkü meyve kurularına bayılıyorum.Çilek,karpuz ,ananas her biri muhteşem.


Ve zeytinyağı ile Dünyada ilk 20 ye girmeyi başaran Zetay firması bizimleydi.Zeytinyağı o kadar leziz ki ilk 20 ye nasıl girdikleri lezzetinde saklı sanırım =)

 Salça ,Domates Sosu,kuru domates kekim her biri birbirinden leziz..Onlar icin de teşekkürler Ayone Çiftliği. .


Gördüğüm en güzel takvim bu sanırım .O kadar tatlı ki odamın en güzel köşesine asacağım =) Bu güzel 2016 takvimi için teşekkürler Esrarengizbahce.com .



Boyamak en güzel terapi =) Severek boyayacağım bu güzel kitabı =)Teşekkürler Esrarengiz Bahçe , Gizemli Orman =)

En zayıf noktam işte bu şekerler :D Nasıl güzel nasıl lezizler =)Yeni yıl gecesi tatlı bir başlangıç yapıp ailemle severek tüketeceğiz.Teşekkürler Kervan Gıda.


Ve hayatımda yediğim en güzel patlamış mısır.Etkinlikte masalarda da vardı açıp yemelere doyamadık kızlarla. Karşınızda mrandmrspopcorn !
Çikolata demek mutluluk demek.Lezzetinden hiç bahsetmeyeyim gördüğünüz yerde kapın deneyin.Teşekkürler Lindt Çikolata !



Tuğba Kuruyemiş, lokum kahve ve kuruyemişi ile bizimleydi =)



Bodrum Kuru Meyve  enfes kurutulmuş Bodrum Mandalinası göndermiş bizlere .Gerçekten bayıldım !


Chia tohumu son zamanlarda adını sıklıkla duyduğum ve almak istediğim bir üründü. Faydaları say say bitmiyor.Detaylı bir blog yazısı yazacağım tabiki =) Teşekkürler Ezo Organik.

Ve bazı maneviyatı yüksek hediyeler vardır.Ömür Boyu saklanacak..İşte onlardan biri. Teşekkürler Print Insta =)


Harika bir kanvas boyama tablosu Mor İnek den =) Boyamak için sabırsızlanıyorum =)Detaylıca bahsedeceğim=)




Bu güzel yastık kılıfı ise Mella Home.Şunun tatlılığına bir bakın.Odamın en güzel yerine koydum bile !




Balıkçıoğlu Galeta güzel lezzetleriyle gerek etkinlik masasında gerekse evlerimizde yerine aldı =)

Kahvesiz olmaz =)Miko Coffee'ye teşekkürler..
Kefirin faydaları saymakla bitmez.Radoha Kefir ,kefirleri ve ilk kez duyduğum Kefir sabunu ile etkinlikte bizimleydi.

Ralila Organik çeşitli ürünleriyle bizimleydi =)
Treso Tasarım güzel ve şık tasarımlı peçeteleriyle bizimleydi.


Lunart Emayenin tatlı mı tatlı pembe emaye kavanozunu çok beğendim.Onu pamukluk olarak kullanacağım.Teşekkürler.



Euro Floraya bu cici aksesuar için teşekkürler =) 

Atölye Tırnakçı ile bir değişime merhaba diyeceğim saçlarımda =)

Masa süslemelerinde Payetli Runner Pink Deco



Kütük Jade Sellection

Bugday Çimi Suyu Freshot

Şimdilik bu kadar sponsor yetti sanıyorum :D  İkinci sponsor yazısında görüşmek üzere =)
Sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Teşekkürler kuzu, her türlü desteğin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ben ne yaptım ki,asıl ben teşekkür ederim böyle güzel bir etkinliğe imza attığınız için :*

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP