Kasımda Çekiliş Başkadır Çekilişi Kazananı

Herkese selam =)
İnstagramda ve blogda eş zamanlı başlayan Kasımda Çekiliş Başkadır çekilişinin kontrolleri sona erdi =)

Defalarca kez instagramda paylaşım yapanlara tek hak verdim,çekiliş bitmeden sabredemeyip ! takipten çıkan kişilerin katılımı geçersiz sayıldı.
Blog katılım sayısı 150, instagram katılımcı sayısı 177 toplamda 327 geçerli katılım oluştu arkadaşlar.

Random.org bana göre en adaletli seçim yöntemi ve yine ona sordum.





Kazanan isim instagram katılımıyla hillallp oldu .
Kendisinin tebrik ediyor ve bilgilerini ulaştırmasını bekliyorum. 

Tüm katılımcı listesini dün snapchatta yayınladım merak edenler için snapchat adım karapoyrazseda.


Kazanamayanlar üzülmeyin çünkü sırada yeni yıl çekilişi varr =))
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP