28 Kasım 2015 Cumartesi

Golden Rose Velvet Matte Lipstick No 02

Herkese selam =)
Golden Rose Velvet Matte rujlar çoğu blogda okuduğunuz üzere çok beğenilen rujlar oldular.

Bende bir tane edindim tabiki durur muyum =)Sanki evde ruj mu yok Seda diyorsunuz biliyorum ama güzel renkler görünce dayanamıyorum =)
Gerçekten de sevildikleri kadar varmış dedi ilk kullanmaya başladığımda.
Yapısı gerçekten çok güzel.Ve renk skalası da oldukça geniş rujlar.
Bu serinin içinde E vitamini bulunuyor ve o nedenledir ki dudaktaki kuruluğu en aza indiriyor.

02 numara güzel bir pembe/gül kurusu.

Kesinlikle yapay durmayan,rengini yoğun bir biçimde veren bir ruj.Dudak çizgilerine dolmuyor.


Günlük kullanıma uygun, mat bitirişli bu ruju çok çok sevdim.
O kadar çok renk seçeneği var ki bir dahaki alışverişlerimde hangilerini alsam diye kara kara düşünmekteyim.




Bendeki duruşu ise şu şekilde;


Kalıcılığı 4-5 saat diyebilirim. Bu yönü de farklı renklerini almam için bir bahane olacak sanıyorum =)




4.2 gr lık rujların indirimsiz fiyatları 17 lira civarında.İndirimde fiyatları oldukça uyguna geliyor =)


Rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir ruj serisi Golden Rose Velvet Matte.

Siz seriden farklı renkleri denediniz mi ?Önerilerinizi bekliyorum.
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

18 yorum:

  1. Velvet Matte ler çok övüldü, sanırım gidip bakmam lazım artık :) çok güzel duruyor canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de başka rengi var ve memnunum. Sadece biraz mat o da rahatsız etmiyor beni arada üzerine parlatıcı sürüyorum daha güzel duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat rujlari seviyorum ben arada parlatici guzel oluyor:)

      Sil
  3. bu rengi merak ediyordum sana da çok yakışmış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Gül Kurusu tonu çok severim :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende bayılırım=) Sağol Aycancım <3

      Sil
  5. velvet matte serisi gerçekten çok başarılı hem yapı olarak hemde renk tonları olarak bende serinin 5 rengi var daha da almak istediğim renkleri var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde aklımda bir sürü rengi var indirimlerde sanırım serinin büyük kısmını toplayacağım :D

      Sil
  6. Bu seri çok başarılı gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyleymiş almakta geç kalmışım ben =)

      Sil
  7. rengi çok güzelmiş bende de 10 numarası var severek kullanıyorum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 numara benim de aklımda alacağım en kısa zamanda =)

      Sil
  8. Benim de bu seriden 2 rujum var ve bu sayının artmasını istiyorum. Kalıcılıkları nem vermeleri ve mat duruşları muhteşem.. :)

    YanıtlaSil
  9. Bende bir tane kullaniyorum favorim oldu kesinlikle alınmalı. 12 numarasını kullanıyorum pembenim koyu tonlarını sevenler için favori olabilir :) :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Arşivi

Etiketler