Portakalrengi.com ile Tanıştınız Mı ?

Herkese selam..
Size yeni keşfettiğim bir siteden bahsedeceğim.İsmi de pek güzel olmuş gerçekten =) ''portakalrengi.com''
Malumunuz artık bir çoğumuz dermo kozmetik ürünlerle cilt bakımlarımızı yapar olduk.
Bazen eczanelerden bazen de dermo kozmetik sitelerden yapıyoruz alışverişlerimizi.Ben şahsen yaptığım alışverişlerin büyük bir kısmını dermo kozmetik sitelerden yapıyorum çünkü daha uygun fiyatlı ve sık indirimlerle avantajlı alışverişler yapabiliyorum..
Yeni keşfim ''portakalrengi.com'




Dermo kozmetiğin yanı sıra ,saç bakımı ,diş sağlığı,Anne ve bebek ürünleri,vücut ve saç bakımı,medikal ürünleri bulabileceğiniz güzel bir site olmuş.
Türkiyenin her yerine kargo ücretleri de 5.90 TL
99 lira üzeri alışverişlerinizde kargo bedava oluyor.
Dünyaca ünlü dermo kozmetik markaları Ducray ve DDF de sitede yer almakta.


Dönem dönem güzel indirimler yakalayabileceğiniz sitede Bioderma, Avene ,La Roche Posay gibi popüler ürünleri de bulabilirsiniz.
Bioderma ve La Roche Posay indirimleri için tetikte bekliyorum =)

Siteye üyelik ücretsiz.
 Fırsatlardan yaralanmak isterseniz üye olmayı unutmayın,buraya tıklayarak siteye ulaşabilir ve üye olabilirsiniz.
Sosyal medya hesapları;


Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP