Sedadan Tatil Hediyeleri Part 1 Kazananı

Herkese selamlarr =))

Sedadan Tatil Hediyeleri Part 1 Çekilişi bir süre önce sona erdi ve gerekli kontrolleri sonunda bitirebildim.

Toplam ve geçerli  katılımcı sayısı ek haklar dahil 185 oldu.

Random.org a sormadan önce içimden inşallah en çok isteyene gider diye dua ettim =)

Random.org şanslı sayıyı seçti.

KAZANAN; 67 numara Sinem Eser









Tebrikler.

2 gün içerisinde bilgilerini ojecanavari06@gmail.com a bekliyorum.

Söz verdiğim üzere Sedadan Tatil Hediyeleri Part 2 hafta içi burada inşallahh =)

Part 2 çekilişi için hazır mıyız ?


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. 68 olsaydı iyiydi :) Tebrikler

    YanıtlaSil
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yuppppppppppiiiiiiiiiiii :))) çok sevindim çığlık falan attım :)) çok teşekkür ediyorum hemen yolluyorum bilgilerimi :)) öpücükler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP