Le Petit Marseillais Duş Jeli-Mandalina Ve Misket Limonu


Herkese selamm =))

Temmuz geldi ama yaz gelemedi buralara..

İnsan blogu uzun süre boşlayınca cidden özlüyormuş bunu fark ettim.  Finaller etkinlik filan derken günlerce boş kaldı buralar.
Geri dönüşleri hep sevdiğim şeylerle yapmayı severim ki günlerdir blogda konuk ettiğim ürünler hep severek kullandığım ürünler =)
İşte onlardan biri daha..
Konuğum 
 Le Petit Marseillais  -Mandalina Ve Misket Limonu duş jeli..


Öncelikle biraz Le Petit Marseillais  markasından bahsedeyim size.
Marsilya (Fransa )Menşeli firma duş jelleri dışında el sabunu el kremi  vücut sütü sabun ve bakım kremleri üretiyor.Ürünlerde paraben ve renklendirici bulunmuyor. Ambalajları ise geri dönüştürülebilir yani doğa dostu.. 



Geçenlerde Gratis alışverişlerimden birinde serinin duş jellerinin büyük bir kısmını aldım.





İlk olarak turunçgil kokusu seven biri olduğum için sanıyorum Mandalina ve Misket Limonu olanı kullanmaya başladım =)



Ürün hakkında olumlu olumsuz bir çok yorum okudum.

Benim değerlendirmeme gelirsek ;

* Ürünü satın almadan şöyle bir içeriğine göz attım ve SLS bulunmadığını gördüm. ALS kullanmışlar.
Paraben renklendirici bulunmayışı da bir şans vermem için artı sebep oldu diyebilirim =)




*Köpürmesi ,kokusu benim çok hoşuma gitti.Fresh bir kokusu var buram buram burnunuza geliyor.
Ancak keşke bir tık daha kalıcı olabilseymiş. Duştan 2-3 saat sonra kokusunu duymuyorsunuz.

*Nemlendirmesi ve temizlemesi güzel.Nemlendirmesini çok çok sevdim yeniden alcaksam sırf bu yüzden alacağım kendisini.

İçerik ;



Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu .
Zamanla diğer çeşitlerini de yazacağım burada.
Küçük boyu 7.90
Büyük Boyu 11.90 idi.

İndirimlerde ya da 1 alana 1 bedava zamanlarında alıp mutlaka şans verin derim =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. bu seride ilk tatlı badem kokulusunu denedim hiç sevemedim o yüzden gerisini de almak istemiyorum :-((

    YanıtlaSil
  2. Bende de bundan var, ay kapağını açınca missss gibi kokuyor ama banyoda kullanırken sanki ben o kokuyu çok alamadım, ben de yakında yorumlayacağım blogta ama sana kesinlikle katılıyorum keşke bi tık daha kalıcı olsaymış :) öptüm tatlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o koku kalıcı olsa iyice miss derdim ama maalesef hayaller hayatlar :D Ben de çok öptüm =)

      Sil
  3. Bende gecenlerde gratise gittigim de kokularina baktim ama portakallisi nin kokusunu begenmemistim ama bunu deneyecegim :-) guzel gunlerde kullanin

    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turunçgilleri seviyorum portakallısını almadım ama alabilirm =) teşekkür ederim =)

      Sil
    2. bu arada takipteymişim sizi ben =)

      Sil
  4. 1 alana 1 bedava kampanyasından yararlanarak lavanta balı ve beyaz nektarinli duş jellerini aldım bende.İkisini de koku,köpürme ve cilde verdiği yumuşaklık açısından sevdim eğer biraz da kalıcı olsaydı kokuları yılın ürünü olabilirdi benim için :D Özellikle beyaz nektarinli olanı meyve kokularından hoşlanıyorsan kesinlikle tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle o kokular kalıcı olsa yılın ürünü olurdu =) Beyaz nektarini de aldım elimdeki bitince kullanacağım süper =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP