H&M Body Splash-Creme Caramel

Herkese selamlar =)
Ramazan bayramınız mübarek olsun =) Şeker bayramına şeker gibi bir konuk yakışır diye düşündüm.




H&M Body Splash-Creme Caramel Simli vücut spreyi yeni konuğum. 
Görür görmez şişesinin tatlılığına bayıldım .
Tam yemelik değil mi ?




Adından da anlaşıldığı gibi şepşeker yoğunlukta karamel kokuyor. Kokusu çok güzellll =))
İçerisinde bulunan simler aşırı bir görünüm vermiyor. Yaz aylarında özellikle bronzken kesinlikle harika görünecektir o parıltılar.
Kalıcılığı bir tık daha iyi olabilirdi.Yaz aylarında vücut spreylerini sıklıkla kullanan biri olarak daha fazla benimle kalmasını istiyorum kokunun =)Ama fiyat performans açısından değerlendirirsem kalıcılık orta diyebilirim.

İçerik ;

Şişesine bayılıp aldığım ürünün kendisini de sevdim. Bitirdiğimde şişeyi atmayıp kullanırım ki ben :D
 Fiyatı 8.99 




Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo
































Yorumlar

  1. pek de güzelmiş kabı felan ama yaşadığım şehirde h&m yok Ankaraya gittiğimde de kalmamış oluyor yapıcak bişi yok=(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ankarada olduğum halde zorlanıyorum bulmakta :) yağmalıyorlar :D

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP