Bitenler -Çöpe Gidenler Haziran-Temmuz 2015


Herkese selamlar =)
Yeni bir bitenler çöpe gidenler yazısı ile birlikteyiz. Bu kez Haziran ve Temmuz bitenleri bir arada =)


Başlayalım =)

1- Le Petit Marseıllais Duş Jeli- Mandalina ve Misket Limonu; Yakın zamanda yazısını yazmıştım.Şuradan okuyabilirsiniz =)

2-Yves Rocher Duş Jeli:Enfes derecede portakal kokuyor.. Kesinlikle çok sevdim ve yeniden alacağım ürünler arasında..
3-Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Şampuan:Yine sevdiğim ve dönüp dolaşıp aldığım şampuanlardan biri.Yazısını burada yazmıştım =)
4-Dark Kiss Duş Jeli: Gratislerde satılan bir ürün. Parfümlü bir duş jeli ama parfümü kalıcı değil. Yeniden alınmayacak.

5-Go Well Saç Spreyi:Gerçekten çok başarılı bir ürün. Hem güzel kokuyor hem de saçları rahatlıkla tarayabiliyor, ısıya karşı koruyabiliyorsunuz.Bir çok kuaförde mevcut almak isteyenler için..
6-Bio Lyn Ayak Kremi:Nemlendirmesi zayıf bir ürün. Zor da olsa bitti.

7-Yves Rocher Kütikül Giderici Peeling: Yine sevdiğim başarılı bulduğum bir ürün. Hala satışta mı bilmiyorum ama satıştaysa kesinlikle alırım..
8-Rimmel London Stay Matte Pudra:Favori pudram. Şu an elimde yakında blogda okuyacağınız Gosh pudra var .O bittiği zaman kesinlikle alacağım..

9-Nivea Fresh Natural Sprey Deodorant;Benim için harika bir body mist soft  bir koku o nivea kokusu.. Bitince yenisi aldığım favori ürünlerimden biri =)
10-Emotions Romance Deodorant;Emotion Deodorantları seviyorum.Farklı bir kokusuyla yola devam edebilirim =)
11-Nivea Fresh Natural Deodorant:Üstte bahsettiğimin deodorant versiyonu. Her şekilde sevilir 0)
12-Johnsons Baby Kolonya-Ocean:Çok sevdiğim ve sık bitirdiğim ürünlerden.
13-Yves Rocher Rool On:Islak his bırakmasına ragmen içeriği temiz oldğu için aldığım ürünlerden.Gün içinde yenilenmesi şart..
14-Watsons Asetonsuz Oje Çıkarıcı;Performansı fena değil ama keşke  içine bir tıpa yapsalarmış..
15:Dolce&Gabbana Light Blue EDT: Kokusunu çok sevdiğim bir parfüm. Bu tarz kokular benim için yaratılmış olmalı 0)
16-Avon Little Black Dress:Avonda sevdiğim sayılı parfümler arasında. Kışa doğru alınabilir.

17-Islak mendilller ,Freshn Soft Pamuk,Freshn Soft Makyaj Temizleme Mendili:
Islak mendiller olmazsa olmazım zaten. Evde stoğu bol bulunan ürünler :)
Freshn Soft pamuğu sevdim yine alabilirim denk gelirsem.
Freshn Soft Makyaj Temizleme Mendili bence bir tık daha ıslak olmalı.




Benim bitenlerim böyleydii .
Siz neler bitirdiniz ?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP