Wetn Wild- I'm Getting Sunburned Üçlü Far Paleti

Herkese selamlar ve de mutlu haftalar.
Bugün size bayılarak kullandığım bir mini far paletinden bahsedeceğim..

Wetn Wild Gratislere geldiğinden beri birçok ürünüyle beğenimizi toplamayı başaran markalardan oldu.
Sevdiğim ürünleri de var nefret ettiğim de.Hepsine blogda yer vereceğim.Ama bugün I'm Getting Sunburned günü =)



Ürünü övmeden önce bir ambalajını yereyim ben en iyisi :D
Ahh be Wetn Wild niçin bu kadar (biraz kaba bir yaklaşım olacak ama ) dandik bir ambalaj seçimi yapmışsın.Makyaj çantamda taşıyamıyorum bu güzelliği çünkü o kadar kırılgan ki :((




Üçlü far paletinde pembe-kahve ve altın/bronz tonlarda 3 adet far bulunuyor.

Brownbone görüldüğü gibi tatlı bir pembe/ lila.Işıltılı yapıda bir far kendisi.Tek başına bile kullanabildiğim, bazsız kullandığımda bile gün boyu benimle kalan pigmentasyonu güzel tatlış bir far =)

Crease rengi ise kahvenin güzel bir tonu.Biraz kızıllık da barındırmıyor değil. Çok ilginçtir ki uygulandığında acı bir kahveye dönüşüyor. İçinde yine ışıltılar mevcut.

Eyelid rengi ;Benim paletteki favorim diyebilirim.Harika bir altın tonu gerçekten.Bu tonlara karşı  daha bir zaafım var sanki. Kendisi MAC-Amber Lights ile  dupe =) Geçen gün MAC e gittiğimde Amber Lights ı swatcledim gerçekten çok benziyorlar..

Gelelim görünüşlerine;


Fotoğrafta özellikle far bazı kullanmadım zaten renklerinin çok iyi belli ediyorlar bazsız.


Benim bu paletteki en çok kullandığım ikili baştaki ve sondaki tonlar.Kahve tonuyla da süper gölgelendirme elde edebilirsiniz.


Bu  palet Gratislerde 14.90 a satılıyor.Fiyat performans açısından çok başarılı bulduğum sıklıkla makyajımda kullandığım bir palet.

Ahh bir de şu ambalaj sağlam olsaymış :((

Sizler palet hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Yorumlarınızı bekliyorum =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Renkleri pigmentasyonu ve kalıcılıkları çok güzel wet n wild farlarının ama ne yazık ki çok yumuşak oldukları için aşırı hassas davranmak gerekiyor ki kırılmasın. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok hassaslar maalesef :( teşekkür ederim =)

      Sil
  2. bendede bu farın krem rengi siyah ve gri olan versiyonu var cidden çok dandik :( çok simli far bu yüzden mutlaka üstünden pudrayla geçiyorum malesef :/ bendede krem rengi açık tenli olduğuma rağmen cildimde kendisini belli etti hemde bazsız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak ambalaj konusunda bir adım atmalılar cidden çok kötüler.tek sağlam ambalaj ojelerinde galiba :D

      Sil
  3. Ambalaj hariç gerçekten şaşırtıcı derecede iyi performansları var :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP