Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Şampuan


Herkese selammm =)

Bugün konuğum favori diye nitelendirebileceğim şampuanlardan biri Yves Rocher Onarıcı Saçlar İçin Şampuan..

Yves Rocher dan alıp kullandığım şampuanlar arasında en çok sevdiğim kesinlikle bu oldu..









İçeriğinde zengin besleyici Organik Jojoba Yağı bulunmakta. Yıpranmış saçlarınızı yeniden canlandırmayı, onlara güç ve parlaklık kazandırmayı vaad ediyor..





Aynı zamanda silikon içermeyen formüle sahip.

  Paraben de  içermiyor.

Firmanın söylediğine göre doğada çözünebilen formüllere sahipmiş. =)


Saçlarıma gerçekten etki eden bir şampuan oldu kendisi. Saçlarımı ağırlaştırmadı,yağlandırmadı ama daha parlak daha canlı bir görünüme kavuşturdu.

Her indirimde mutlaka gidip 2-3 stokluyorum =)
Aynı serinin saç bakım yağını da şiddetle tavsiye ederim =)



İçerik ;



Detaylı incelemek isterseniz buraya tıklayın =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. acaba sacımızda kepek yapar mı çünkü şampuanın birini bitirip diğer bir markaya geçmeyin diyorlar o yüzden çekiniyorum değiştirmeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kepeklenme sorunu yaşamadım hiç :) Ama saç ve saç derisi yapısına göre değişebilir tabiki =) Ben birkaç marka arasında değiştiriyorum şampuan iyi de geliyor saçlarıma =)

      Sil
  2. Selam canım =) vizelerim bitsin bakacağım akımına =)

    YanıtlaSil
  3. bende istiyorum bu şampuandan, çok güzel anlatmışsın sedacım;)
    tabi benim saç tipimdeki başarısını görmek gerek.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP