Mart 2015 Bitenler-Çöpe Gidenler

Herkese selam !

Mart ayının son günü yine bir bitenler yazısı ile birlikteyiz.

Şubat ayında bayağı bir kalabalık bitenler yazısı yazmıştım =)

Mart ayı biraz daha seyrek geçti bitenler adına =)Bakalım neler bitirmişim bu ay =)

 1-Benri Pamuklar;Artık bahsetmeme gerek yok sanırım her bitenler yazımda görüyorsunuz =)


2-Palmolive Body Butter Kahve Hazzı;Yine sıklıkla gördüğünüz body butter duş jelini bittikçe alıyorum.Çikolata-vanilya-kahve değişmez favorilerim..


3-Nashi Argan Sample Şampuan -Saç Kremi;Şurada bahsetmiştim.Bu minikleri sevdim =)

4-Seranem Bakım Şampuanı;Yine geçenlerde blogda bahsettim.Okumak isterseniz tıktık =)
6-Freshn Soft Makyaj Temizleme Mendilleri ;Ortalarına doğru nemliliğini kaybetmeye başladı. Eski verimini alamadım.Başka bir çeşidine şans vereceğim..
7-Kendi Bath Bomb ; Çok yakınlarda yazısını yazdım .Okumak için tıktık :)
8-Kiehls Ultra Facial Tonik Sample Boy;Temizleyici jelini ne kadar beğendiysem toniğini hiç sevmedim.İyi ki sample boyunu vermişler =)

9-Essence Siyah Nokta Burun Bantları;Siyah nokta temizleme oranına 10 üzerinden 8 verebilirim.Yeniden alınabilir..


10-Oriflame Feet up Ayak Kremi;Çok güzel kokuyor ve harika yumuşatıyor ayakları.Oriflame bu konuda iyi..

11-Rexona Deodorant;Kokusunu çok beğeniyorum.Stok durumuna bakılırsa bir süre almayacağım =)

12-Nashi Argan Saç Bakım Yağı Sample ;Çok çok beğendim. Tez vakitte tam boyu alına:D


13-Golden Rose Keçe Uçlu Eyeliner;Severek kulllandım.Ama artık jel eyelinerlarla aram daha iyi.Yine de yeniden alabilirim.

14-Limonian High End Touch BB Krem-Fondöten;Başlarda çok sevdiğim sonlara doğru beni çileden çıkaran bir ürün.Yollarımız ayrılıyor görüşmemek üzere..

15-Neutregena Pembe Greyfurt Özlü Nemlendirici; Karma ciltliler için güzel ve uygun fiyatlı bir nemlendirici.Severek kullandım kış boyunca.

16-Rimmel London Argan Maskara;Çok sevdiğim bir rimeldi. Ama başka denemek istediğim rimeller var. O yüzden yenisi alınmayacak =)

17-Ve son olarak Bepanthol El Ve Yüz Kremi ;Ona olan aşkımı burada anlattım tıktık =)


Benim bitenlerim böyleydi. =)

Siz bu ay neler bitirdiniz ?
Bir sonraki posta kadar esen kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Essencenin burun bantını en kısa zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı da uygun ama 3 adet içeriyor =) Denemeye değer.

      Sil
  2. En zevk alarak okuduğum yazılardan biridir bitenler... Gelsin yeniler :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP