Farmasi Deep Black Mascara

Herkese selam.



Bugün size yine etkinliğimizde Farmasi tarafından gönderilen Deep Black maskaradan bahsedeceğim.

Makyajda olmazsa olmazlardan biri  maskaralar.



Farmasi Deep Black Maskara'yı şu şekilde anlatmış; Kremsi yapısı ve özel fırçası sayesinde kirpiklere yoğun hacim kazandırır. İçerdiği Vitamin  ve provitamin B5 sayesinde kirpikleri nemlendirir, besler, kirpiklere bakım yaparak sağlıklı görünmesine yardımcı olur. İçerdiği karbon black ile gün boyu kalıcı siyah bir görünüm sağlar.




Siyah ve altın sarısı tasarımlı ambalajı çok şık. 

Kremsi yapısı ve çok elastik ve yumuşak olan fırçası ile kirpikleri hem ayırıyor, kıvırıyor hem de dolgun gösteriyor. Uzun süredir denediğim farklı markaların içinde Deep Black  beğendiğim bir  maskara oldu.

Fırçaya yakından bakalım mı ? :)

İlk katta ben istediğim dolgun görüntüyü rahatlıkla elde edebildim.

İkinci katta performansı tavan yapıyor.Verdiği hacim harika =) 

Aynı zamanda ince yapısına rağmen simsiyah görüntü elde edebiliyorsunuz.

Üst resim 1. kat Alt resim 2. kat uygulama..


Topaklanma ve dökülme sorunu yaşamadım.
Bu tombul maskarayı gerçekten sevdim.
Dolgun görünüm ve hacim arayanlar mutlaka değerlendirsin.
Temizlemesi de oldukça rahat oluyor misel sularla =)


Ürünü denemek istiyorum diyorsanız buradan kataloga göz atabilir sipariş verebilirsiniz..
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..

Seda

Yorumlar

  1. Mascaralar sanırım vazgeçemeyeceğimiz tek makyaj ürünü ,bu mascarayı denemedim ama anlattığına göre iyi ,temizlenmesinin rahat olması en çok tercih edeceğim noktası,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bazı maskaralar temizleme konusunda insanı çıldırtıyor bu gerçekten sevilesi =))

      Sil
  2. cok guzel bır ınceleme olmus :)

    YanıtlaSil
  3. Doğal, yerli, helal sertifikalı Farmasi 1 numara:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP