15 Ağustos 2014 Cuma

Denizshares Kuğulupark Buluşmasından Detaylarr =)

Herkese merhaba :
12 Ağustos Salı günü severek takip ettiğim Youtuber ve Blogger Deniz  Ankara Kuğuluparkta bir buluşma düzenledi..

Kendisinin vloglarına bayılıyorum.. Geleceğini öğrendiğimde çok mutlu oldum ve tanışma fırsatını yakaladım kendisiyle =)


Videolarında nasılsa aynı Deniz.. Hayat dolu eğlenceli ve bir o kadar da samimi.. Gelen herkesle tek tek ilgilenip sohbet etti.. 

Hatta duygusal anlar yaşandı gözleri doldu :)


Deniz o kadar tatlı ki başka bir planım vardı erken ayrıldım ama  iptal oldu ve geri döndüm kuğulu kafede vakit geçirdik hep birlikte :D

Bu arada Nihanla Makyaj ,Sevgi Abla, İnstablogger Hilal (instagramda pembeningücü ) ve Ege Tunca ile de tanıştık.. 
İyi oldu :))

Şimdi buluşmamızdan karelerle baş başa bırakayım sizleri=))



Deniz ve eşi Göktürk =)

Çok tatlı bir çift maşallah enerjileri harika :D





En sağda sonunda tanıştığım Nihan :) (Nihanla Makyaj )

Deniz bolca vlog çekti içinde bizler de varız yakında youtube kanalında bulabilirsiniz :)))

Ben,Deniz ve Hilal :))





:))



Çok güzel bir gündü gerçekten ..Denizle tanıştığıma çok memnun oldum.. Tabiii Sevgi Abla,Hilal,Nihan ve Egeyle de.. =))


Denizin kanalına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz .

Bu arada yarın yani cumartesi günü Göksuparkta bir buluşma daha var gitme fırsatı olanlar gitsin ben gidemiyorum :(( Aynı zamanda piknik organizasyonu olacak =))


Sevgiyle kalın :=)

Seda
xoxo

14 Ağustos 2014 Perşembe

The Book Sacrifice Tag - Bir Acayip Mim

Herkese merhaba =))


Biz  de uzun süredir ortalıkta hiç mim yok diyorduk ki Sargitam beni mimlemişş :D

Teşekkür ediyorum ve bu ilginç mimi cevaplamaya geçiyorum.. :)

Senaryo 1:  Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün,bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız ordan oraya koşuşan insanlarla dolu,karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok.Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitap. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek !

*İpek de aynısını söylemiş ama The Secret kesinlikle! Okudum ama inanın hiçbir  şey değişmedi.. :D

Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel, hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor, şiddetleniyor ! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz ?

*Alaca karanlık serisini  :D


Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan,dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunuz en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp, gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.


*Devlet-Platon ..Felsefe dönem  ödevi için okumuştum.. Hocamın kulakları çınlasın nefret ettim :D

Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün.İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız ?

*Yaşamak İçin Ye diye bir kitabım var kesinlikle onu yakardım :)

Ben de;
 Little butterfly ımı mimledim gitti =)

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Günün Özeti.. Ve İyi Ki Doğdun Canımm :))

Herkese merhaba =)

Bugün uzun zamandır ertelediğim 20 lik diş operasyonunu sonunda gerçekleştirdim :D

Diş doktorlarına karşı antipati beslemesem de  içinde kan olan her türlü operasyondan çekinirim :)

Allahtan ki benim doktorum tanıdıktı ve 2 doz morfin eşliğinde 2o dk süren operasyonla sonunda beni çektiğim ızdıraptan kurtardı.. :D


Uygulama sonrası yüzümde şişlik ve morluk oluştu birazcık :D  4 tane de dikişim var..
Bu da demek oluyor ki blog yazılarına kısa bir  süre ara veriyorum :D


20 lik diş sorunsalı yaşayan takipçilerim  anlatılanlara kulak asmayın ..Gidin kurtulun valla üstümden bir yük attım sanki..

Ağrı kesicinizi almayı ihmal etmeyin çünkü morfinin etkisi geçince ağrı nüksediyoo :D
Bu da benden size günün fotosu olsun :)



Bu günün bendeki yeri ayrı.. Sevgili dayımın doğum günü <3 Ona da bir jest yapmazsam olmaz şimdi =) İyi ki doğdun dayıların dibi seni seviyorum :D




Sevgiyle kalın =)

Seda

11 Ağustos 2014 Pazartesi

Nivea Aqua Effect Canlandırıcı Tonik (Normal /Karma Ciltler)

Herkese merhaba ..Ve de mutlu haftalar..

Haftanın ilk konuğu Nivea'dan severek kullandığım canlandırıcı tonik..

Cilt bakımında tonik bence en dikkatle seçilmesi gereken ürünlerden biri..

Benim cildim karma.. Kendisini Migrosun 1 alana 1 bedava kampanyasından almıştım..
1. şişeyi devirdikten sonra 2. şişeyi açmışken artık yazayım dedim =)

Ürünün vaad ettikleri..

*Cildi derinlemesine temizler,canlandırır,sağlıklı ve güzel bir görünüm kazandırır
*Kalıntıları giderir
*Cildin doğal nem dengesini korur
*Cilde nazikçe etki eder..



Peki benim düşüncelerim neler ?

Cilt temizleyici maskemi uyguladıktan sonra ve de her gün sabah -akşam  dairesel hareketlerle yüzüme ve boyun bölgeme uyguluyorum..
Kokusu Nivea kokusu zaten uygulamayı keyifli kılıyor bence =)

 E vitamini ve hydra IQ teknolojisiyle  cildi nazikçe temizliyor..
Öyle ki pamuğa baktığımda cildimdeki kalıntıyı söküp aldığını rahatlıkla görebiliyorum..

Uygulamadan sonra verdiği ferahlık hissini seviyorum..
Ben her tonikle anlaşamam..Sivilce yapar yüzümde çoğu tonik..
Ama bu yapmadı.. 
O nedenledir ki kendisini severek kullanıyorum.. Cildimi nazikçe temizliyor..

E bu toniğin hiç mi eksi yanı yok Seda derseniz  içeriğinde paraben olmasından haz etmedim.. Alırken dikkat ederdim aslında :) Demek ki aceleye gelmiş :D
İçerik takıntısı olmayan,madem aldım kullanayım bari diyen,az içerik takıntısı olan (benim gibi ) :D rahatlıkla kullanabilir.. 

Ürün 200 ml. Fiyatı 15-16 TL civarında.. E tabi ben ikisini 15 e almıştım..Ertesi gün gittim 2 tane daha aldım etti mi sana 4 ü 30 TL.. :D

Diyeceğim o ki indirimde görürseniz ya da 1 alana 1 bedava yakalarsanız alın ve kullanın..Eminim ki seveceksiniz..


Farklı toniklerim de var ama favorilerim arasından çıkmayacak gibi görünüyor..

Belli mi olur belki bir gün size de hediye ederim çekiliş hediyeleri arasında  ^_^

Siz bu ürünü kullandınız mı ?
Düşüncelerinizi merak ediyorum benimle paylaşın :))

Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın..
Sosyal medyada takip etmek isterseniz hesaplarım ;

10 Ağustos 2014 Pazar

Limonian High End Touch Kazananı...

Herkese selamm..

Limonianla düzenlediğimiz çekiliş sona erdi..

Ek haklarla birlikte toplam geçerli katılımcı sayısı 67 oldu..





Kazanan talihli  39 numara 'kendinin ruh doktoru'


Bilgilerini 2 gün içinde ojecanavari06@gmail.com a bekliyorum :)

Tebrikler..


Kazanamayanlar üzülmeyin blogumun 1. yılına girmesine az kaldı sürprizler olacak..

 Ara çekilişler de olabilir takibe devam :))

Sevgiyle kalın =)
Seda



Çekiliş :Limonian İle High End Touch Fondöten Hediye Ediyoruz... ! (KAPANDI )

Herkese merhaba..
Size güzel bir haberim var..
Denemeye başladığım günden beri aşkla kullandığım High End Touch Fondöteni  1 şanslı takipçime Limonian'la birlikte hediye ediyoruzz :)
Yorumlarımı buradan okuyabilirsiniz =))
Limonian ürünlerine ulaşmak için tıktık =)


Kazanan kişi çok sevecek eminim ki..


High End Touch Fondöten kazanmak için yapmanız gerekenler çok basit ;
- Limonian Facebook Sayfasını beğenmek, (zorunlu )
-Blogumun takipçisi olmak (GFC ile ) (zorunlu )
-Limonian ı instagramda takip etmek (zorunlu )
Limonian facebook sayfasını beğenip instagram takibi yapmayanın katılımı geçersiz sayılacaktır ! 
Ek haklar ;

-Blogu olanlar blogunda paylaşırsa (+ 100 takipçi şartı ile ) +2 hak daha kazanacak.
Sosyal medya duyuruları için +1 hak vereceğim (instagram-facebook ya da twitter)
Takip ettiğiniz hesapların linkini ve paylaşım linkini yorumda yazmayı unutmayın :)  Limonian facebook sayfasını ve instagram hesabını takip ettiğiniz isimleri yoruma bırakmayı unutmayın..
sosyal medyada  hesaplarım :
Bol şanslar !

Çekiliş  10 Ağustosta sona erecektir..
*Kargo firmaya aittir

Instagramda Oje Canavarı -#16 Tag;#20GündeMakyaj

Herkese merhaba :) 

Bu haftanın instagram günlüğünde çok eğlenerek katıldığım #20gündemakyaj tagi paylaşımlarını sizlerle paylaşmak istedim =)

Detaylı açıklamalarıyla birlikte 20 gün boyunca yaptığım paylaşımlar aşağıda =)

Beni İnstagramda takip etmek isterseniz buraya tıklayın =)





 3.gün #gününojesi



















  20 gün boyunca şahsım adına çok eğlendim.. Bittiğine üzülüyorum yahu :D
Güzel paylaşımlar ve yeni fikirler edindik bir çok ürün hakkında..
Yine olsa yine katılırım :)

Bir sonraki instagram günlüğüne kadar sevgiyle kalın 0)

Seda
xoxo


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Arşivi

Etiketler

watsons (60) gratis (55) Alışveriş (43) rossmann (29) oriflame (28) yves rocher (27) the body shop (23) avon (21) Ankara blogger buluşması (18) makyaj blogları (18) Bitenler -Çöpe Gidenler (17) saç bakımı (16) #sedavesenailekışamerhaba (15) essence (15) flormar (15) GRATİS .alışveriş (14) the balm (14) MAC (13) cilt bakımı (13) indirim (13) rimmel london (13) ruj (13) allık (11) güzellik blogu (11) nivea (11) far paleti (10) maybelline (10) sponsorlar (10) şampuan (9) Farmasi (8) el kremi (8) makyaj blogu (8) parfüm (8) Bioderma (7) doğal (7) makyaj (7) Dermokozmetik (6) bb krem (6) body mist (6) catherine arley (6) eyeliner (6) farmasi kozmetik (6) gold serisi (6) kozmetik (6) lipstick (6) rimel (6) watsons bayram indirimi (6) Ankamall (5) Ankaralı bloggerlar (5) argan yağı (5) avon türkiye (5) bayram indirimi (5) bee beauty (5) farmasi ürünleri (5) garnier (5) göz farı (5) kuru cilt (5) rival de loop (5) tırnak bakımı (5) vücut bakım (5) vücut spreyi (5) Bronzer (4) Dermadolin (4) HC Hair Care (4) Huncalife (4) Krem allık (4) Loreal (4) Nemlendirci önerileri (4) Nemlendirici krem (4) Real Techniques (4) body butter (4) dermokil (4) dove (4) duş jeli (4) fikri mühim (4) fondöten (4) gratis yılbaşı indirimi (4) karma cilt (4) m.asam (4) makyaj bazı (4) maskara (4) sevgililer günü (4) tonik (4) vücut losyonu (4) yaz parfümleri (4) 8 mart (3) Anneler günü indirimi (3) Gosh (3) Gosh Gratiste (3) Hc Hair Care Complex Serum (3) JOHNSON'S® Baby (3) Kiehl's (3) Kuru ve hassas ciltler (3) Makyaj Fırçaları (3) Rexona (3) Seda Ve Sena ile Kışa Merhaba (3) Urban Care (3) alix avien (3) anneler günü alışverişi (3) bebak (3) bepanthol Cilt bakım kremi (3) blogger (3) blush (3) büyük yılbaşı indirimi (3) concealer (3) cosmed (3) golden rose (3) göz altı kapatıcısı (3) göz makyaj temizleyici (3) güneş kremi önerisi (3) kore kozmetiği (3) magic finish (3) makyaj temizleyici önerileri (3) makyaj temizleyiciler (3) maske (3) nemlendirme (3) neutrogena (3) oje (3) oriflame the one serisi (3) passionate dots (3) pastel (3) peeling (3) pudra (3) saç kremi (3) temizleyici (3) tırnak bakım (3) very me (3) ANKAMALL MAC (2) Ankara bloggers (2) Ankaralı Bloggerlar Buluştu (2) Ankaralı bloggerlar The body Shopta buluştu (2) Armada avm (2) Bakım (2) CC krem (2) Eylül-ekim bitenler (2) Favori Fırça (2) Fondöten fırçası (2) Fırsat Kasası (2) Keçe uçlu eyeliner (2) Light (2) MAC Isabel & Ruben Toledo (2) NYC (2) Nivea Fresh Natural Deodorant (2) Paraben Free (2) Temizleme (2) Yaz favorileri 2014 (2) aloe vera (2) ankara (2) bahar koleksiyonu (2) balmozon (2) bb krem önerileri (2) beauty (2) bloglar (2) canlandırıcı tonik (2) dermokil şampuan (2) down under natural's (2) dudak balmı (2) durulanmayan saç spreyi (2) dünya kadınlar günü (2) eeose (2) farmasi ruj kullananlar (2) fresh line (2) fresh'n Soft makyaj temizleme mendilleri (2) fresh'n soft ürünleri (2) fruit flowers (2) göz kalemi (2) gözenek sıkılaştırıcı (2) hand cream (2) hobby (2) karma ciltler için maske (2) karma ciltlere tavsiyeler (2) kozmela (2) krem far (2) kütikül giderici (2) la roche posay (2) ligths Of Flowers (2) likit ruj (2) limonian (2) lip balm (2) makyaj denemesi (2) maskara deneyimleri (2) maybelline baby lips (2) missha (2) narecza.com (2) nem (2) new york colors (2) nivea makyaj temizleme suyu deneyimleri (2) normal-karma cilt (2) oje canavarı (2) online (2) organique (2) palmolive (2) pure system (2) pure zone (2) sacbakim.com (2) saç bakım önerileri (2) saç spreyi (2) shopping (2) siyah göz kalemi (2) sparkle in paris (2) tavsiye kanalı (2) tavsiye meleği (2) teremyağ gurme kaymaklı (2) termal su (2) termal su önerileri (2) the one serisi (2) vaseline (2) veet (2) yoğun nem (2) yves rocher duş jelleri (2) yüksek korumalı güneş kremi (2) çiçek kokuları (2) ürün incelemesi (2) #20gündemakyaj (1) %100 Organik Ferahlatıcı Roll-on (1) %100 Organik duş jeli (1) 2013-2014 Makyaj Trendleri (1) 3 in 1 Shimmering Bronzer (1) 8 mart dünya kadınlar günü kutlu olsun (1) Affinitone 24 hour fondöten (1) Akne Kızarıklıklarını Hafifleten Gözenekleri Arındıran Matlaştırıcı Tonik (1) All Over Powder (1) Altapharma Çay Ağacı Yağı ( Sivilce ve Siyah Nokta Koruyucusu ) (1) Ankara Güzellik Merkezleri (1) Ankara Güzellik ve Bakım Fuarı 2014 (1) Ankara kuaför (1) Apeks Güzellik Merkezi (1) Applelicious Lip balm (1) At kestanesi özü (1) Avon Luxe Eyeliner/ Grey Strut (1) Be Loud Koleksiyonu (1) Benim Bir Dostum Var !! (1) Bitenler -Çöpe Gidenler #4 (1) Bitenler -Çöpe Gidenler #5 (1) Bitenler -Çöpe Gidenler #6 (1) Bitkisel saç serumu (1) Blistex Lip Medex (1) Boomads (1) Burgundy #590 (1) Cesa kozmetik (1) Color Trend (1) Compact Allık (1) Crystal Body Deodorant Stick (1) CİNDY LOU MANİZER (1) DIY (1) Dare to Be (1) Deborah (1) Deep Black Mascara (1) Delight Therapy (1) Deluxe Shine Stylo Ruj (1) Denedim Biliyorum Buluşma. Ankara Blogger Buluşması (1) Denizshares Ankara Kuğulupark Buluşması (1) Diş Macunu (1) Douglas (1) Down Under's Naturals (1) Doğal Ferahlık (1) Dreams Unlimited Sun Fresh EDT (1) ESSENCE BLOOM ME UP (1) Essence Happy Holiday Koleksiyonu (1) Essence’ten Sevgililer Günü’ne Özel: “Love Letters” (1) Expert Face Brush (1) Fluidline Jel Eyeliner (1) Frambuaz Aromalı Dudak Kremi (1) Freeman Kömürlü ve Siyah Şekerli Yüz Maskesi (1) GARNİER.Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu (1) Glam'eyes Eyeliner (1) Glimmerstick Diamonds Eyeliner (1) Glimmerstick Eyeliner (1) Golden Rose Perfect Shine Lipstick 240 (1) Gratis Ankara Lansmanı (1) HM (1) Hair Repair Oil (1) Hair Special-ist Nature Sarımsaklı Şampuan (1) Hawaii Aloha Beach Vücut Arındırıcısı (1) Hyper Stretch Mascara (1) Ilove stage (1) Isabel And Ruben Toledo Koleksiyonu (1) Işıltılı bronzer (1) Işıltılı vücut kremi (1) Kalyon (1) Kaş kiti (1) Kiehl's Ankara 365 AVM Açılış Partisi (1) Kindergarten Red (1) Kompakt Pudra (1) Krauterhof Isıtıcı Masaj Jeli (1) Köpük fondöten (1) Ladyblush (1) Light-Clair (1) Loreal Paris Excellence İntense (1) MAKYAJ DENEMELERİ 1 (1) Magnetic Nude Collection (1) Makyaj temizleme sütü (1) Master Curl Maskara (1) Moisture Extreme Ruj (1) Nesneslis ile MAC Etkinliğinden Ayrıntılar :) (1) Nivea Besleyici El Kremi (1) Nude Dude Far Paleti (1) Oje canavarı 1. yaşını kutluyor .Çekiliş (1) Ombre Blush (1) Opera Ruj (1) Oriflame Discover (1) Oriflame Perfecting Face Primer-Yüz Makyaj Bazı (1) Our Secret (1) Pembe Greyfurt Özlü Yağsız Nemlendirici Krem (1) Pink Punch/Pink Elixir/Rasberry Sorbet (1) Power Shine Saten Ruj Pink Satin (1) Power Shine Rujlar (1) Pretty (1) QTICA (1) Quattro Far Paleti See My Eyes (11) (1) ROC Soleil Protexion Fluid Güneş Kremi SPF 50+ (1) RT Fırçalar (1) Raspberry Rose (1) SPA (1) SPLAT (1) SPLAT TÜRKİYE (1) Scholl Velvet Smooth Express Pedi’ (1) Sebo Vegatal (1) Seda Ve Sena İle Kışa Merhaba Etkinliği;Bölüm 1 (1) Seranem Saç Bakım Şampuanı (1) Seranem Vücut Şampuanı (1) Sericin Bio 3 Aşamalı Cilt Bakım Serisi (1) Setting Powder (1) Sevgililer Günü #MİM 'i :)) (1) Shimmer Cubes (1) Signal White Now Gold Basın Bülteni (1) Sihirli fondöten (1) Snob (1) Sobelendim :) (1) Sonbahar makyajı (1) Starbucks Ankamall Kahve Etkinliği (1) Sturdust (1) Swedish Spa (1) Tanaçan Kozmetik (1) Tek kelime cevap (1) Temizleyici Jel (1) Terracotta (1) The Balm Balm Shelter Renkli Nemlendirici (1) The Body Shop Colourglide Ruj (1) Transparen pudra (1) Ultra Color Ruj /Country Rose (1) Vaseline Total Moisture Aloe Fresh Krem (1) Wear Berries (1) acıbadem (1) adriana lima (1) algae mask (1) aloe vera yetiştirme (1) alüminyum içermeyen roll on (1) ankara blogger (1) antioksidan (1) aqua effect (1) asansörlü göz kalemi (1) avon color Style ruj violet romence (1) avon fondöten fırçası (1) axe Anarchy Deodorant Body Spray For Her (1) baby lips (1) baby oil (1) balm (1) balm jovi palet (1) banyo topu (1) base coat (1) bebek yağı (1) beige pearl (1) beni bul (1) benri (1) besleyici çözümler (1) besleyici şampuan (1) bitenler Kasım 2014 (1) bitenler Mart 2015 (1) bitenler nisan 2014 (1) bitenler ocak 2014 (1) bitenler şubat 2014 (1) bitenler şubat 2015 (1) bitenler-çöpe gidenler (1) black eyeliner (1) blackout (1) bliss (1) bloglarda (1) celebre EDT (1) cherry me (1) cilt bakım rutini (1) cilt lekeleri (1) cilt ve saç bakımı ürünleri (1) cilt yumuşatıcı (1) cilt ürünleri (1) city color far (1) clean pore (1) cocoa butter nemlendirici jel (1) color impact cream Eyeshdow (1) coral tonic (1) davines (1) deeplook black-metallic 08 (1) deniz cosmetics (1) deniz tuzu etkili saç spreyi (1) doa kozmetik (1) duşta vücut kremi (1) eau termale (1) ecotolls (1) eda taşpınar (1) eeose cilt bakım bloglar (1) ekoz kozmetik (1) el bakım kremi (1) el ve vücut bakımı (1) eyeliner pen (1) fa (1) far away (1) far bazı (1) far fırçası (1) farmasi eyeliner (1) farmasi oje. farmasi (1) favori deodorant (1) favori kokular (1) favorilerim (1) fizzy star (1) flormar far paleti (1) fondöten arayışında olanlar (1) foundation Brush (1) freeman (1) fırça (1) garnet Gala (1) garnier makyaj temizleyici kullananlar (1) giordani gold (1) golden brown (1) grazed apple (1) gri eyeliner (1) gulişinrenklidunyası (1) göz makyajı temizliği (1) göz çevresi kremi (1) gül suyu (1) hair therapy (1) hindistan cevizi (1) hindistan cevizi özlü saç bakım yağı (1) hindistan cevizi özü (1) indirimi (1) indirimler (1) japanese cherry blossom pure body lotion (1) jel manikür (1) kafeinli kapatıcı roll-on (1) kahve hazzı (1) kajal (1) karma-yağlı cilt (1) kate moss (1) kayısı çekirdeği özlü peeling (1) kaş farı (1) kendi cosmetics (1) kendi kozmetik (1) keratinli saç bakım maskesi (1) kişisel bakım (1) koton (1) kozmetik dışı (1) krem allık nasıl yapılır (1) krem göz farı (1) kuru saç için doğal yöntemler (1) kuru saç problemi? Ne yapmalı? Kepeklenme (1) kış indirimi (1) kış için nemlendirici krem önrileri (1) lipgloss (1) little black dress (1) long lasting ruj (1) makas ankara (1) make up (1) makeup remover (1) makyaj paleti (1) makyaj sabitleyici pudra (1) maybelline color sensational ruj (1) mayıs favorileri (1) mağaza turu (1) mağaza turu.açılış (1) mega effects maskara (1) mercan rengi ruj (1) metalik (1) metallik eyeliner (1) micellar makyaj temizleme suyu (1) mora çalan ruj (1) nail care (1) nashi argan (1) nata vega (1) natural beauty (1) naturals (1) nesfit (1) new york (1) nike (1) nisan çekilişleri (1) nivea baby (1) nivea deodorant kullananlar (1) nivea lip butter (1) nivea micellar (1) nivea micellar makyaj temizleme suyu (1) optimals serisi (1) oriflame tender care (1) oriflame the one serisi rujları (1) outspoken by fergie (1) palmolive body butter (1) papaya (1) parabensiz roll on (1) parlama yapmayan bb krem (1) pembe oje (1) pink me (1) powder (1) pudra önerileri (1) pure gloss 3 in 1 (1) qsuqe high-end touch bb krem fondöten (1) rimel arganlı rimel (1) rimmel london scandal eyes (1) rimmel london scandal eyes rockin curves (1) rita ora (1) rosense (1) rosewood eternity (1) ruj tavsiyeleri (1) ruj önerileri (1) sarımsak özlü şampuan (1) satin (1) saç bakım maskesi (1) saç bakım spreyleri..Hediye :) (1) saç bakım yağı (1) saç bakımı.saç maskesi önerileri (1) saç şekillendirciler (1) sea salt sprey (1) secret fantasy star (1) sedanın bebakları :) (1) shady lady (1) silky touch (1) silky touch fondöten (1) siyah (1) siyah eyeliner (1) siyah noktalar (1) siyah oje (1) soft krem (1) solutions matte bb krem (1) soyulan maske (1) stay matte köpük fondöten (1) stay matte pudra (1) tchibo (1) tekli (1) ten ürünleri (1) ter kokusunu önleme (1) the balm paletleri (1) the one (1) the one volume blast mascara (1) tiare flower (1) toleriane dermo nettoyant makyaj temizleyici (1) toni guy (1) top coat (1) tırnak peelingi (1) uygun fiyatlı nemlendirici (1) vichy (1) vitacreme B12 (1) vücut bakımı (1) vücut sütü (1) vücut sıkılaştırma (1) waterproof maskara (1) watsons kart (1) wild argan oil serisi (1) wonderfull mascara (1) yabani argan yağı (1) yaz için fondöten önerileri (1) yaz için ruj önerileri (1) yaz kokuları (1) yosun maskesi (1) yıpranmış saç problemi (1) yıpranmış saçlara maske (1) Ölü hücre arındırıcı çamur (1) Ürün Bitirme Projem #1 (1) çantamda neler var ?? (1) çayyolu makas (1) çift etkili (1) çok amaçlı balm (1) şeftali büyüsü (1) şekerli kokular (1)