27 Mart 2014 Perşembe

Konuk yazar oldum ki benn 2 :))

 herkese merhaba :))


Bu hafta bahçem benim blogunun tatlı sahibesi Ezginin konuğuydum :)

Bakalım neler paylaşmışım :))


Sizlerle bu hafta makyaj çantamda neler olduğunu paylaşacağım :) Bir kaç günlüğüne anneanneme gittim yanımda neler götürmüşüm hep birlikte bakalım :)

Oldukça aceleyle hazırlanmış bir makyaj çantası olduğunu belirtmeliyim öncelikle :)


                                            Makyaj çantam Avondan :) İçinin toplu görünümü böyle ..
Katagorilerine göre incelersek , yüz makyajından başlayalım..





Hemen hemen her blogda okumuşsunuzdur Rimmel Stay matte Transparan pudrayı ..Benim de favorilerim arasında ve makyaj çantamda yerini alıyor.. Kırılmasından korkuyorum ambalajı çok dayanıksız ama onsuz da olmuyor :)
Flormar Lights Of Flowers All Over Powder bir diğer yüz makyaj malzemelerimden..LF 01 nolu ürün allık olarak tercih ediyorum kendisini..
Yakından görmek isterseniz :))
Bir diğer yüz ürünüm son zamanlarda favorim olan Oriflame BB Krem..En açık tonunu tercih ediyorum dokusu kapatıcılığı tam istediğim gibi :)


Gözler için makyaj çantamda olanlar ;

Öncelikle rimel göz kalemi far bazı ve eyelinerlar..


 Essence kajal pencil sıklıkla tercih ettiğim bir göz kalemi..21 numara Feel The Eclipse :)
Golden rose keçe uçlu eyelinerı bir diğer favorim kusursuz bir eyeliner uygulaması sağlıyor :)
Aynı şekilde Flormar dipliner eyeliner uygulamada zorlananlar için kurtarıcı bir ürün :)
Essence Far bazı The Balm far bazının yokluğunda tercih ettiğim bir ürün..
Deborah Lashcreator Rimel favori maskaram..Kirpiklerime verdiği dolgunluğu seviyorum :))


Göz Farlarım ;



Hızla hazırlamış olduğum çantama The Balm tekli göz farı Luscious Lani ve The Body Shop shimmer Cubes  20 nolu paleti attım :)

Dudak Balmları ;
Gördüğünüz gibi tek bir dudak balmıyla yetinmeyenlerdenim..:)))
İçlerinde en özeli oriflame tender care karamelli.. Minik mucizem diyorum ben ona :)
BLİSTEX dudak balmı da aynı şekilde vazgeçilmez  dudak ürünlerimden..
Essence ve pastelin hafif vermiş oldukları renkleri de çok seviyorum :)


Ve rujlar ;


1 numara Essence Long Lasting 09 Wear Berries...Çok çok seviyorum kendisini daima yanımda o yüzden :)
2 numara rimmel kate moss 03.. Onu da çok seviyorum en sevdiğim nude rujum :)
Oriflame power shine Satin en sevdiğim pembe rujlarımdan biri.. Onu da tereddütsüz nereye gidersem yanımda götürüyorum :)


ve de fırçalarım ;



1 numarada watsonstan aldığım şeker pudra fırçam
2 numara Ecotolls Flat Eyeliner fırçası..
3 numara çok beğendiğim Essence göz farı fırçası
4 numara Oriflame allık fırçası..Onu da çok seviyorum yumuşak ve defalarca kez yıkamam rağmen dökülme yaşamadım :))

 Makyaj çantamda hafta boyunca bunlar vardı :)) Ezgiye beni konuk olarak ağırladığı için teşekkür ederim :)
Sevgiyle kalın :))
Seda 
xoxo


26 Mart 2014 Çarşamba

MİM :) 3 Soru ve Çalıkuşu :))

Herkese merhaba :)) 
Sevgili beauty booop blogunun sahibesi beni mimlemiş :))
O zaman cevaplamaya başlayayım :))

3 Soru

1. Neden blogunun adı Oje Canavarı ?

Blogu ilk açtığımda herkes gibi isim sorunsalı yaşadım :)

Tam karar aşamasındayken bir mesaj aldım arkadaştan naber oje canavarı diye :D
Alışverişten dönmüştüm ve o arkadaş yanımdaydı 5-6 tane oje aldım o gün :D
Ve dedim ki işte bu :D O an blogun ismini kararlaştırdığım andı :)



2.En vazgeçemediğim kitabım ; 


Rhonda Byrne :The Secret

Kişisel gelişim kitaplarını hep sevmişimdir ama Secret ın yeri ayrıdır..
Hayata olumlu bakmak adına çok şey öğrenebileceğiniz bir kitap :)


3. Kendimle ilgili 3 doğru 1 yalan ( yalan olanı tahmin edin)

*tam bir makarna canavarıyım her çeşidiyle aşk yaşarım :D
*Fanatik Galatasaraylıyım (hastalık derecesinde )
*Bütün hayvanları çok severim ama kedilere karşı bir hassasiyetim var :/ evde bakmam imkansız çünkü alerjim var :( Ama sokaktaki ve arkadaşlarıma ait kedileri mıncırırım :)
*bütün balıklara bayılırım her gün olsa yerim :)
Çalıkuşu

Hayatta ilk hatıralarınızı yazmaya çalışın bakalım neler bulacaksınız?


10-11 yaşındayken ailece akrabaların yanına Marmara Adasına tatile gittik .Annem babam akrabalar kıyıda biz kuzenlerle denizdeyiz. Onlar kıyıdan izliyorlar biz denizde takılıyoruz :D
Bir anda denizde ters bir noktaya basmış olmalıyız ki su boyumuzu bayağı bir aştı. Tabi yüzmeyi bilmeyen biz zavallılar kıyıya el işaretleriyle boğulmak üzere olduğumuzu anlatmaya çalışıyoruz bizimkiler kıyıdan el sallıyorlar bize :D Bu sırada küçük kuzen bayağı bir su yuttu ben onu tutmaya çalışıyorum o beni suya batırıp kendi yüzeyde kalma telaşında :D

En sonunda olayı kavrayan babam gelip çıkardı sudan ikimize de :D
Babam sağ olsun ölmedik :)

Her denize gittiğimde aklıma o gün gelir ve asla çok açılmam :D
Bu da böyle bir anıydı :))


Mim için sevgili beautybooop a teşekkür ediyor 

vee Gülişinrenklidunyası ve kozmetiksihiri ni mimliyorumm :))

Sevgiyle kalın :)

Seda 
Xoxo








25 Mart 2014 Salı

Oriflame Hindistan Cevizi Özlü Saç Bakım Yağı


Herkese merhaba :))



 Yıpranan saçlarınızı hindistan cevizinin güzel kokusuyla onarmak ister misiniz?




Oriflame hindistan cevizi özlü saç bakım yağı tam da bunu için yaratılmış..







Açıklamasında söylendiği üzere ;



Saç bakım yağı ile saçlarınız güçlenir ve sağlıklı bir görünüm kazanır. İçeriğindeki %100 hindistan cevizi yağı saçı yumuşatır, güçlendirir ve ışıltı katar. E vitamini saçı yatıştırır ve yıpranmalara karşı korur. 



Bir süredir kullanıyorum kullanıyorum ve saçlarımdaki fark anlaşılır derecede ortada..Arkadaşlarım bile fark ettiler öyle ki saçına ne sürüyorsun da böyle parlak ve yumuşak görünüyor diyorlar :D Ben de çok beğendim gerçekten..


Diplere sürmüyordum ama artık diplere de sürmeye başlayacağım çok kurudular çünkü :(


Hava koşullarına göre katılaştığı zamanlar oluyor yağın..Bunun için sıcak suyun içinde birkaç dk bekletmek yeterli oluyor..



Kullanım Şekli: 
1. Saç bakım yağını kuru saça köklerden uçlara doğru masaj yaparak uygulayın.
2. Gece boyunca veya en azından 4-5 saat saçınızda bekletin.
3. Daha sonra saçınızı şampuan ile yıkayın.
4. Haftada 1-2 kez uygulanabilir.



Ürün 100 ml.. Fiyatı 13 tl civarında..



www.oriflame.com.tr adresinden ya da en yakın oriflame güzellik danışmanından ürünü edinebilirsiniz..



Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın..

Seda
xoxo

24 Mart 2014 Pazartesi

Bu Haberi Okumadan Sigorta Yaptırmayın!

 Bu Haberi Okumadan Sigorta Yaptırmayın!

Bir süredir iletişim çalışmaları çok dikkatimi çeken bir sigorta firmasından bahsetmek istiyorum bugün. Sigortanın kolay hali sloganıyla piyasaya çok hızlı bir giriş yapan Generali Sigorta’nın özellikle Zorunlu Trafik Sigortası’nda ve kasko poliçelerinde %70’e varan indirimleri ilgimi çekti. Blogda yazmak üzere biraz inceledim ve sadece kampanya olarak değil, tüm hizmetlerinin gayet memmuniyet verici olduğunu gördüm.

Bu arada piyasaya hızlı giriş dedim ama Generali 1831 yılında İtalya’da kurulmuş ve aslında 150 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteriyormuş. Adını elbette duymuştum ama ancak bugün yazabiliyorum.

Zorunlu Trafik Sigortası’nda %70’e varan indirimleri dışında Prestijli Kasko’larını da çok beğendim. Sigorta sektöründe bir ilk olarak, herhangi bir kaza anında sunduğu yol yardım hizmeti ile lastiğiniz patladığında ücretsiz lastik değişimi veya aracınızın yakıtı bittiğinde   Yapılan kaza sonrası acil bir noktaya yetişmeniz gerektiğinde yol yardım hizmetleri ile taksi ücretinizi dahi karşılıyorlar. Aracınız tamir edilirken 5 gün süreyle, size özel bir araç bile veriyorlar. Bence bu özel danışmanlık ve 7/24 destek hizmetleri şehir hayatının olası zorluklarını da hafifletiyor.

Bir de Mini Kasko ve Mini Kasko Ekstra ürünleri var. Mini Kasko, 1 çarpışma hasarını 2 bin TL’ye kadar kapsayan düşük fiyat kategorisindeki bir ürünmüş. Daha yüksek bir sigorta teminatı tercih edenler için bu tutar, Mini Kasko Ekstra ürünü ile 2 çarpışma hasarı ve toplamda 50 bin TL’ye kadar çıkabiliyormuş. Tüm bu hizmetler için ayrı ayrı teklif alıp, satınalım yapabiliyor olmak ise harika. Mini Kasko ve Mini Kasko Ekstra ürünlerinin fiyatları sabit. Zorunlu Trafik Sigortası içinse teklifler size ve arabanıza özel yapıldığı için indirimler kişiden kişiye farklılık gösteriyor. Bu yüzden teklif alırken yaşınız, arabanızın yakıt türü gibi etmenler de önemli oluyor. Siz artık sitesinden aracınıza en uygun sigortayı detaylarıyla incelersiniz.


Generali’nin 7/24 Özel Sigorta Danışmanlığı hattı 0850 555 55 55’ten veya generali.com.tr den 1 dakikada teklif alabilirsiniz. Bu arada Generali Sigorta müşterisi olmasanız dahi bir kez teklif alırsanız size kişisel sigorta danışmanı atıyorlar. Bilgi alan kişi her aradığında, karşısında aynı danışmanı buluyor. Böylece müşteriler sorunlarını her defasında baştan anlatmak zorunda kalmıyor ve telefonda uzun uzun beklemeden işlerini kolayca halledebiliyor.

Eh daha ne olsun:)

1 dakikada teklif alıp indirim kazanmak isterseniz, 31 Mart’a kadar generali.com.tr yi ziyaret edin derim.

1 Dakikada Teklif Almak için Tıklayın.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

Teşekkürler Nivea:))

  Herkese merhaba :))
Geçtiğimiz hafta bir mail aldım :) Niveadan bir paketim olduğunu söylediler ve ulaşım için bilgilerimi yolladım :)


Cuma günü kargom geldi ;


Yeni Nivea Micellar makyaj temizleme suyu ve yanında tatlı mı tatlı miskin kedi :)) ve bir de not..

Sunuma ayrıca bayıldığımı belirtmeliyim  :)
Bu tatlı sürpriz için Teşekkürler Nivea! :)
 yakında makyaj temizleme suyu analizi blogda olacak..

İyi geceler herkese :)

Seda
xoxo

Kuru Saç Problemi ??

Herkese merhaba :))


Saçlarım ara sıra kepek problemi yaşatır lakin az önce ayna karşına geçip saç diplerimdeki o koca beyaz kabuklaşmayı görünce şok geçirdim :O

Neden öyle oldu sebebi nedir diye düşünüyorum içinden çıkamadım..Daha önce hiç böyle olmamıştı..

Bakım ürünlerinin yanı sıra evde yapılabilecek bir kaç kür araştırdım ;

Kuru Saçlar İçin Bakım Önerileri
Yağ bakım kürü : hindistan yağı ve zeytin yağını karıştırıp saçınıza sürün. Bir süre bekletin ve yıkayın.
 Süt bakım kürü : saçlarınıza süt ile masaj yapın ve bir saat beklettikten sonra yıkayın.


Kuru saçlar için maskeler;
- 1 çorba kaşığı bal,1 kahve fincanı zeytinyağ,1 tatlı kaşığı lavanta yağı. Tüm malzemeleri karıştırın ve saçınıza masaj yaparak uygulayın. 2 saat bekletin ve saçlarınızı durulayın.Ardından saç kremi uygulayın.Haftada 2 3 kez rahatlıkla uygulayabilirsiniz.


 

*görseller google dan alıntıdır..
- Saçınıza yetecek kadar ısıtılmış zeytinyağ ve 1 tatlı kaşığı kuru mayayı karıştırın ve saçlarınıza boya yapar gibi sürün. 1 saat bekletin ve uygun bir şampuanla yıkayın. Haftada 1 2 kez uygulayın.Saçlarınız hemen kendini toparlayacaktır.
Yanlış beslenme,sigara ve alkol kullanımı,stres,çok fazla fön makinesi kullanmak vb.. normal saçlar için bile oldukça zararlıdır ama kuru saç tipine sahipseniz bu gibi dış etkilere daha dikkat etmelisiniz.
ciltproblemleri.com 'dan alıntıdır..


Doğal yöntem olarak bunlardan bazılarını denemeyi düşünüyorum..
Önerebileceğiniz her hangi bir yöntem ya da ürün varsa lütfen yorum olarak bırakın :))

Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Avon Ultra Color Ruj /Country Rose

Herkese merhaba ve mutlu haftalar :))
Pazartesi konuğumuz Avondan :)

Bir dipnot :Bendeki eski ambalajlı versiyonu :)Şimdi rujlar True Color teknolojisi ile yenilendi ve çok daha cici ambalaja sahipler ..


Avon Ultra Color Country Rose metalik bir pembe desem değil kırmızı desem değil :D .. 




Işıltılı bir ruj kendisi..
İlk başlarda hayır olamaz dedim bu benim rengim değil! 





Zamanla aramız o kadar düzeldi ki sürekli elimin gittiği rujlarımdan biri oldu..




Sürümü çok rahat .. Ruj yumuşak bir yapıya sahip..Rengini güzel veriyor dudağa..
Nemlendirmesi de güzel..

Hafif bir kokusu var ama çok rahatsız edici değil..

normal fiyatı 21,90 İndirimli fiyatı ile 12-13 TL ye sahip olabilirsiniz :))
Beyaz tenliler bir bakın derim :))

Bu arada Silky Peach ve Carnation da gözüm var nisan kataloğunda sanıyorum sipariş vereceğim :)

Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın :)

Seda
xoxo

23 Mart 2014 Pazar

Ankaralılar Bilir.. Kuğulupark Aşktır :)

Herkese merhaba :)

 Bugün instagram günlüğü paylaşmam gerekiyordu ki ben farklı bir yazı girmek istedim :)
Haftaya iki haftayı birden paylaşacağım :)

Hafta içi uzun zamandır ziyaret etmediğim bahar ayıyla birlikte canlanan Kuğulupark'a gittim..
Hava çok güzel atmosfer zaten harikaydı..

Ankara'da doğup büyüyenler için vazgeçilmezdir Kuğulupark..



Şeker mi şeker ördekler kazlar ve de kuğular..
Ağaçlardaki çeşit çeşit kuşlar..

Ben burada çok huzur buluyorum :) 
Ve sizleri bir kaç kuğulu fotoğrafıyla baş başa bırakıyorum :)









hehehhe nasıl da poz veriyor ama :D










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Arşivi

Etiketler